7. leht 13-st
Postitatud: 30.04.2009 18:08
Postitas taxu
Marko kirjutas:Metanoli pritset ei ole veel testinud, sisselaskesse pritsib -40C klaasipesuvedelikku.
Nagu oleks ka kuulnud et lihtsuse mõttes pesuvett kasutatakse. Huvitav kas seal sisalduvad seebilaadsed ained midagi liigselt pesema ei või hakata? Või ehk just hea et peseb!? Endal tühjendasin lihtsalt pritsi ära kui külmad tulid.
Postitatud: 01.05.2009 20:55
Postitas eclipse
Kas sul sidur samamoodi, et kui üritad libistada, siis nagu hakkides hakkaks haakuma?
Postitatud: 05.05.2009 11:59
Postitas Marko
Klaasipesu on kasutatav aastaringi ja -40C sobib väga hästi, peseb sisselaske kollektori ja kolvid pealt puhtaks

. Seda vedelikku on pikalt kasutatud ja siiani pole midagi halba kuulnud. Enda praktikas 6L pesuvett läbi pritsitud, pole midagi halba täheldanud.
Sidur on jah selline mis ei taha libiseda. Nüüd juba harjunud, saab sõidetud kuid ummikutes passida küll ei taha.
Probleem: klapikambri tuulutusest peksab palju õli välja. Peab kellegi Impreza pealt vaatama milline tuulutuse lahendus originaalis välja näeb. Kui 2h ringi tiirutada loobib õlikoguja täis. Lõpuks loobib juba filtrist õli välja.
Postitatud: 06.05.2009 22:45
Postitas Marko
Oskab keegi rääkida Subaru klapikambrikaane ja karteri tuulutusest? 2006a STI pealt vaatasin et esimesed klapikambri kaane tuulutused jooksevad kokku ja edasi õhuvõtu torusse. Minul jooksevad mõlemist kambrist eraldi voolikud õlipüüdjasse millel filter peal. Ma ei saagi aru kas ma teen midagi väga valesti või on mootoriga mingi jama
Olen proovinud ka mõlemi poole tuulutused kokku viia ja edasi õlipüüdjasse, ikka peksab õli välja.
mingi kavand ka kuidas avad ja mis lahendus hetkel minul tehtud

Postitatud: 07.05.2009 10:20
Postitas zoom1
Ei tea kuidas subarul see on, aga kui õli püüdjasse peksab, siis on surve karteris, ehk kaanes, kolvigrupis võimalik kala.

Postitatud: 07.05.2009 10:24
Postitas Mihkel
Auto on hetkel vist alla 50k km sõitnud.
Natuke naljakas, et nii uuel mootoril midagi juhtuks stock seades.
Antud probleemi põhjus peab siis siiski olema enne juhtunud kui uus setup tuli.
Postitatud: 07.05.2009 10:35
Postitas KungLao
subarul on korraliku tuulutust vaja, see väike õlipüüdja ei suuda küll seda survet välja lasta. eriti kui veel kõik kolm otsa tulevad ühte püüdjasse.
originaalis peaks karteri tuulutus olema 20mm voolikuga . kasutatakse ka kahte õlipüüdjat, üks siis karteri tuulutuseks ja teine klapikambrikaane tuulutuseks. muidugi alati võib ju ise teha õlipüüdja, vajalikussuuruses sisenditega

ja väljaminevaid filtreid kasvõi kaks peale panna:)
õli tüübist peaks ka olenema, osa õlisid "lendavad" rohkem kui teised.
Postitatud: 07.05.2009 10:39
Postitas Marko
Masin on sõitnud alla 30K
Õli peksab ülesse klapikambri kaanest. Masin enne sellist pulli küll ei teinud... lähen täna Mariinesse ja ehk saab mõne joonise või doonori pealt näpuga järge ajada. Mõlema poole esimesed tuulutuse otsad on teada kuidas originaalis lahendatud kuid mis variandiga tagumised on ei kujuta ettegi. Saab näha kas Subaru spetsialistid infot jagavad või mitte.
Ei taha uskuda, et mootoriga mingi kala, pigem minul see koht valesti lahendatud. Proovimiseks ühendan esimesed tuulutused kolmikuga kokku nagu originaalis ja siis ühe turuga filtrisse, nii näha kas muutus toimus või mitte.
Postitatud: 07.05.2009 10:45
Postitas Marko
KungLao kirjutas:subarul on korraliku tuulutust vaja, see väike õlipüüdja ei suuda küll seda survet välja lasta. eriti kui veel kõik kolm otsa tulevad ühte püüdjasse.
originaalis peaks karteri tuulutus olema 20mm voolikuga . kasutatakse ka kahte õlipüüdjat, üks siis karteri tuulutuseks ja teine klapikambrikaane tuulutuseks. muidugi alati võib ju ise teha õlipüüdja, vajalikussuuruses sisenditega

ja väljaminevaid filtreid kasvõi kaks peale panna:)
õli tüübist peaks ka olenema, osa õlisid "lendavad" rohkem kui teised.
Mul ongi tuulutus 20mm torudega tehtud ja püüdjas samuti 20mm avad. Filter on alt freesitud max mõõtu (~45mm avaga), sellest enam kui küll.
Originaalis sellel mudelil küll õlipüüdjaid ei olnud, see 100% kindel.
Postitatud: 07.05.2009 10:49
Postitas KungLao
sellise setinguga peaks jah rohkem kui küll olema
Postitatud: 07.05.2009 23:16
Postitas Marko
Mariines käidud ja originaal lahendus teada. Esimene variant pildil on originaal seadest tehtud. Alumine minu hetke seis, abi ei olnud. Selline õli ülesse peksmine lõppeb mingil hetkel väga kurvalt, mootor kuival või avarii. Õli jookseb täpsel vasaku esiratta juurde ja täna tuli juba väga ekstreemne pidurdus. Homme lähen uurin maad MM Motorspordi vendadelt, saab näha mis lahendust rallikatel kasutatakse.

Postitatud: 08.05.2009 13:40
Postitas taxu
Kaanest tuleb ju puhast õli, mida pole vaja põrandale lasta. Selle osa torustik võiks kuidagi nii olla, et õli tagasi valgub. Just neid torude kõrgusi ja kaldenurki jne pead originaalseadet vaadates ka jälgima, mitte ainult mis kuhu ühendatud.
Postitatud: 08.05.2009 14:07
Postitas Raceboy
Enamikul korraliku tuulutussüsteemiga autodel lastakse kogutud õli tagasi õlivanni ja vaid gaasid imetakse sisselaskesse. Eeldab perfektselt toimivat õlipüüdurit, et a) sisselaskesse õlivaba õhk läheks, b)et õlivanni jookseks puhas õli.
Postitatud: 08.05.2009 19:56
Postitas KungLao
võis ju proovida korra seda süsteemi nagu originaalis , aint et õhufiltri asemel tuleb sinna õlipüüdja.
samas tehakse ka systeeme kus õlivanni, allapoole õli taset, tehakse ühendus õlipüüdja põhjaga. et püüdjasse kogunend õli ise tagasi voolaks.
nõuab jälle timmimist:)
Postitatud: 12.05.2009 21:55
Postitas Marko
Nagu alumisel joonisel lahendus tegime Kunniga testi, et kui palju õli tuleb. Sõidu pikkus 8km ja boostis masin sellest 10 korda. Pilt näeb väga nutune välja... kõige vähem õli tuli karteri tuulutusest, klapikambri tuulutused on kuul pähe.
Täna tegin testi, panin samal joonisel filtrisse minevad klapikambikaane otsad pimedaks ja karteri tuulutuse ots pudelisse... väga palju õli peksis välja. Kohapeal kui tuuritada ei tule sealt peale auru midagi. Veider, et aur on kütuse lõhnaga - mida see tähendada võib?
MM`i Juss ütles 90% kindlusega masinat nägemata, et kolvid ja rõngad pekkis ning rikudud ka sein. Masin sõidab 1,6bar rõhuga.
