7. leht 19-st

Postitatud: 02.06.2008 23:59
Postitas Mihkel
Indrekuga sai seda kohe algul arutatud, et kooliraha koguma ei lähe ning kohe peale esimest testisõitu sai selgeks,
et too päev sealt midagi erilist välja ei tule, ei hakanud üritamagi.
Just selle tõttu, et asi on täiesti katsetamata ja aega oli olematult käes.
Keskendusime rohkem sellele, et vaadata kuidas mootor oma esimeste tööminutite juures käitub.

Postitatud: 03.06.2008 11:43
Postitas jeff01
sissesõidu kohta sai liigagi palju pähe antud ma leian :)
start oli fantast arvestades veel külma rehvi ja muid probleeme....

Postitatud: 11.06.2008 11:04
Postitas and1
Autoleht täna (Y). Mul scannitud arvutisse .Kui omanik lubab,võin netti laadida ja siia lingid panna.

Postitatud: 11.06.2008 11:12
Postitas valdz
and1 kirjutas:Autoleht täna (Y). Mul scannitud arvutisse .Kui omanik lubab,võin netti laadida ja siia lingid panna.
Vabandan, aga ei luba, kuna ilma Presshouse OÜ nõusolekuta seda teha ei tohi. "Ajakirjas autoleht avaldatud tekstide ja fotode kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata." :(

Postitatud: 11.06.2008 11:26
Postitas and1
valdz kirjutas:
and1 kirjutas:Autoleht täna (Y). Mul scannitud arvutisse .Kui omanik lubab,võin netti laadida ja siia lingid panna.
Vabandan, aga ei luba, kuna ilma Presshouse OÜ nõusolekuta seda teha ei tohi. "Ajakirjas autoleht avaldatud tekstide ja fotode kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata." :(
Jap:)

Postitatud: 11.06.2008 22:33
Postitas baika
Sai ka seda Auto Lehest loetud.

Paar soovitust seoses http://www.kopikasracing.ee/ -ga
Pildid link ei tööta
Võiksid muuta ära kirjastiili, praegune suht imelik :) Ja võiksid lisada sinna tagasi auto tegemise jne.

Postitatud: 12.06.2008 0:21
Postitas valdz
Alustasin paar päeva tagasi kodulehe uuendamist, aga kahjuks aega väga vähe. Vigasid tean, lihtsalt ma ei viitsinud test lehti kuhugi mujale üles laadida (kirjutasin vana lehe üle).

Aga tänud informeerimast. Kirjastiili vaatan jah üle, mingi Style on vahetusse läinud.

Postitatud: 16.06.2008 10:01
Postitas valdz
Nädalavahetusel sai siis suurem seadistus/testipäev tehtud. Laupäev läks suht aiataha, kuna vihma sadas koguaeg - kojamehi ei olnud, rainaway-d niiskena peale panna võimatu ja slickid all. Sai paar korda joristatud edasi-tagasi.

Pühapäeval aga selle eest oli ilm supper, päike paistis, linnud laulsid ja muruniidukid lendasid :-D

Sai leitud päris mitu sünniviga - probleemid cooleri jahutus pumbaga, wastegate avanes kuidagi imelikult, racing küünlad olid "ära surnud" jne.

Aga Mihkel sai aju seadistatud, pisimuudatusi oleks veel teha, aga see võistlemist ei sega. Masin liigub ikka hästi, u.1,5 bar'i rõhku hetkel ja redline hetkel 7000rpm'i.

Suured tänud Mihklile kes kopika ära seadistas ja tema sõbrale Dan'ile, kelle juurde saime käru koos autoga ööseks jätta.

Postitatud: 16.06.2008 10:16
Postitas Mihkel
Noh asi seadistusest veel kaugel, kuna veel jäi paar probleemi lahendada aga kuidagimoodi vähemalt sõita saab. :)
Raske on seadistada asja, kui wastegate teeb asju oma suva järgi ja ei jää rõhku hoidma.
Segu on ikkagi veel väga rikas ja süüde hiline aga täppisseadistust suht võimatu teha, kui kohati tuleb fuel cut (boosti kõikumise tõttu),
siis lendab sisselaske temp lakke, kuna cooleri jahutusvesi ilmselt soojaga paisus ja õhk tõusis coolerisse, lisaks viskas vahepeal rpm spaike sisse.
Ühesõnaga käib järjest lastehaiguste põdemine ja ravimine.
Indrekul käed jalad sebimist täis nüüd enne võistlust, et asja parenada veidi :)

Seadistusest saab siis rääkida kui saab 1 päev ilusti ilma ühegi probleemita edasi tagasi paugutada lennukal.
Praegust "seadistust" nimetaks ma pigem koba peale segu enamvähem paika saamiseks :-D

Proovisime korra 1-4 käik WOT järjest, tõmbas küll ja segu lahjaks ei läinud (tegelt parajalt rikas ikka) aga vahepeal nõksutas eelnimetatud probleemide tõttu.
Lõpuks millegipärast jätsid küünlad vahepeal süütamisi vahele.

Postitatud: 16.06.2008 11:14
Postitas jeff01
Tartu üritusel lootust siis täisseades kopikat näha?

Postitatud: 16.06.2008 11:34
Postitas Mihkel
Kui sa nüüd korra uuesti loeksid mu eelmist posti ja veel vaataksid kalendrisse korra kaua aega on antud ürituseni,
siis saaksid aru, et ta ilmselt sõidab seal jah aga täisseadest on asi veel väga kaugel.
Seade on selline, et võiks selle 400m vajutamise vastu pidada.

Kuna Indrek pole enne nö. seadistamissõitudega tegelenud, siis ta vist ei tea, et eilne päev oli 1/10 seadistusest, mis teha tuleb.
Lihtsalt võimatu on asja õigesti seadistada, kui samal ajal on veel tehnilised probleemid.

Aga eks esimene hooaeg läheb ikka õppimise ja vigadeparanduste peale :)

Aega on lihtsalt nii kuradi vähe võistluste vahel, et ei jagu testimiseks.
Tartus on ehk hea kohe raadilt läbi põigata ja tallata aga Tallinna suhtes on lähim võimalus Haapsalu,
mida tuleb ka ette broneerida (vaata et kuu aega ette) raja valdajaga.
Lisaks ei ole nädalavahetus ja lennuväli just kõige ideaalsem koht auto ehitamiseks ja vajalike osade tarnimiseks.

Postitatud: 16.06.2008 14:59
Postitas tonny
Mihkel, Haapsalu lennukat bronnida suvel nädalavahetuseks kuu aega ette on ülioptimistlik :P
näiteks meil oli märtsis juba parajalt peamurdmist, et saada võimalikult soovitud kuupäeva lähedalegi bronnida (jutt siis augustis toimuvast üritusest) :)

Postitatud: 16.06.2008 15:02
Postitas Ragnar
Räägi mis küünlaid sa kasutad ? Mul koolesid Denso Iridiumid ära ja jama oli nendega korduvalt. Samas NGK küünlad mida näiteks EVOCars soovitas toimisid ilusti.

Postitatud: 16.06.2008 15:10
Postitas valdz
Ragnar kirjutas:Räägi mis küünlaid sa kasutad ? Mul koolesid Denso Iridiumid ära ja jama oli nendega korduvalt. Samas NGK küünlad mida näiteks EVOCars soovitas toimisid ilusti.
NGK B9EGV racing küünlad olid alguses, aga tõenäoliselt rikas segu ja korraks käivitused tappis need ära.
Seadistasime aga tavaliste NGK BP7ES, küünaldega. Kuigi need hakkasid kõrgel pöördel rõhualas vahele jätma. Täna saan kätte BP8ES-id, nendega saab veel proovida.

Postitatud: 16.06.2008 16:17
Postitas Ragnar
Mul olid küljes B8EGV... proovi uuesti B9EGV ma usun on hea valik.