7. leht 21-st

Postitatud: 01.08.2010 12:59
Postitas Maik
Ei ole üldse nii lähedal,et võiks segast peksta. Segast võib peksta ,kui on mingi ääre-flantsi lähedal mis võiks tekitada õhukeeriseid.

Postitatud: 02.08.2010 10:30
Postitas Astrona
kilplane kirjutas:küsiks targematelt, et kas maf andur võib olla nii lähedal turbole? aiateibaid ei hakka peksma?
Kindlasti hakkab valetama.

Postitatud: 02.08.2010 13:38
Postitas Motary1
See asi veits ununes jah, kuna vahepeal oli standalone aju plaanis kasutada.

Postitatud: 02.08.2010 14:39
Postitas Kpt. Trumm
Kindlasti hakkab valetama jah aga mitte nii palju, et see sõitmist segaks. See pigem neile kellel enam midagi muud teha pole ja viimast karva taga aetakse. Lõpp eesmärk on ju ikkagi sõita, mitte ehitada.

Postitatud: 02.08.2010 16:01
Postitas Astrona
Kpt. Trumm kirjutas:Kindlasti hakkab valetama jah aga mitte nii palju, et see sõitmist segaks. See pigem neile kellel enam midagi muud teha pole ja viimast karva taga aetakse. Lõpp eesmärk on ju ikkagi sõita, mitte ehitada.
Asi pole antud juhul viimases karvas. Mul hoidis u. sama väikse põlvega tühikäigul 10-11 segu progetava stock aju ja muidu väga hea seadega. Fooritaha seisma jäädes suri aegajalt isegi välja (<10:1 afr), millele aitas natuke ka bov kaasa. Täisgaasil-pööretel pole vahet ja see kombo sõidab kah laitmatult isegi lihtsalt õige chipiga.

Eks näis, kui sõidab ja aeglustumisel täis ei tõmba, siis selge see, et pole tõesti probleemi :)

Lihtsalt hoiatuseks, et esmakäivitusel ei hakkaks kohe viga muudetud juhtmestikust jms otsima.

Näiteks, selline katsetus: läbi vesi-cooleri hingamine võttis tühikäigu segu 10 pealt, kui oli otse toru turbost MAF'i, 13:1 peale.
Pilt
Selle komboga sai aga asja juba talutavaks.
Pilt
Nii palju kui ma nissani eccs'i uurisin, siis iga maf on tiba erinev, ja "ise-õppimis-funktsioon" üritab selle lambda abiga ära siluda, aga ta ei muuda üle 10-15% segu lahjemaks. Kui Maf valetab 15 pealt segu 10 peale, siis aju suudab selle 11 peale keerata ja loobub. Võibolla on SR'i aju üldsegi vastuvõtlikum sellisele asjale võrreldes CA ajuga, ei tea.

Rusikareegel oli seal vist see, et MAF ei tohi "näha" kompressori labasid.
Abiks on ka see, kui MAFi ja õhufiltri vahel oleks mingi torujupp.

Re: Nissan 200SX RS13 - Motary

Postitatud: 09.09.2010 22:14
Postitas Motary1
Mõned pildid vahepealsetest tegemistest:

Pilt

Pilt

Turbo õlitagasivool ja struti flantsid

Pilt

Re: Nissan 200SX RS13 - Motary

Postitatud: 09.09.2010 22:48
Postitas Astrona
Tehnilisest kontrollist sellise screameriga läbi ei saa - ei tohi benapaagile leeki peale lasta :)
Too see vähegi karbi alla. Ei pea nii väljas olema kui mul
Pilt

Re: Nissan 200SX RS13 - Motary

Postitatud: 10.09.2010 0:20
Postitas Motary1
Mis bensiinipaagist sa räägid? :o

Re: Nissan 200SX RS13 - Motary

Postitatud: 10.09.2010 1:07
Postitas Astrona
Motary1 kirjutas:Mis bensiinipaagist sa räägid? :o
Sellest paagist, kus bensiin käib. Kui leek on taha suunatud, ja paak on taga, siis leek on paagi poole suunatud. Mõistad? 8)
Mul nähtavat leeki isegi pimedas pole üle poole meetri vist olnd, aga aju rikke puhul poleks poleks see ime, ja kui satub samal hetkel ka paak lekkima, siis on 1 Motary vähem :x

Re: Nissan 200SX RS13 - Motary

Postitatud: 10.09.2010 13:17
Postitas Motary1
Ma enne suunaks selle teise toru sisse, t2naval ei sobi nii s6ita nagu sul on. Ja see on ka k2lgees liikumise masin rohkem, et seda probleem ei tohiks siis olla ju :-D

Re: Nissan 200SX RS13 - Motary

Postitatud: 10.09.2010 14:10
Postitas Astrona
Motary1 kirjutas:Ma enne suunaks selle teise toru sisse, t2naval ei sobi nii s6ita nagu sul on. Ja see on ka k2lgees liikumise masin rohkem, et seda probleem ei tohiks siis olla ju :-D
99% siinsete projektikatega ei tohiks tänaval liikuda, kuna kapotiall on midagi ümber tehtud. Mul avaneb see WG alates 70kmh sekund enne 100kmh:lol:, nii et tänavat see ei puuduta, kui just suuremast august läbi ei sõida :lol: Eks see külgees sõitmise liiga kah areneb varsti nii palju, et hakatakse kah sealt ronte välja praakima :lol:

Re: Nissan 200SX RS13 - Motary

Postitatud: 10.09.2010 15:13
Postitas Motary1
Mismoodi siis sinu oma kiirendustele lubatakse :-D
Väga paljudel autodel on nii lahendatud ja ma ei ole küll kuulnud et kellegil bensiinipaak plahvatanud oleks.
Bensiinipaak peab nii või naa hästi pidama, jama oleks kui raha maha tilguks. Las põleb siis saab ka selle eest midagi.

Re: Nissan 200SX RS13 - Motary

Postitatud: 10.09.2010 21:33
Postitas 635Driver
Sellesuhtes on jah Astronal õigus,et tehnilises ei lasta enam läbi otse vastu maad põhjaalla WG otsi.Mäletan hästi kui KIIREAUDI tagasi saadeti ja ka RFL i ei lastud rajale enne kui me Haapsalus käepäraste vahenditega selle toru küljelt välja saime.Põhjuseks siis toodi mistahes lekke süttimisvõimalus.

Re: Nissan 200SX RS13 - Motary

Postitatud: 12.09.2010 21:29
Postitas Motary1
Ma eriti ei arva, et see kui mu klaaskiust küljekarbid põlema läheksid parem variant on, kui see et äkki mingi saja asja kokkulangemisel põhja alt midagi süttib, võistluste jaoks võib siis teistsuguse lahenduse teha. Mul kiirendust selle autoga eriti plaanis sõita ei ole, 350hp sihtmärgiga ei sõida väga konkurentsis.

Tegin strutbari, ühendasin õli tagasivooli ja paigaldasin rihmad:
Pilt

Re: Nissan 200SX RS13 - Motary

Postitatud: 13.09.2010 23:45
Postitas eclipse
Mis materjalist see strutbar on? Tundub nagu oleks kahe käega painutatav.