7. leht 31-st
Postitatud: 22.08.2005 22:41
Postitas Audiophile
veidi Offtopicut veel, aga siin kas pilti sellest golfist ja video ka:
Video ka, mis sõbra Jyrki filmitud:
http://zim.pl/iso.wmv
Postitatud: 23.08.2005 6:53
Postitas Raceboy
Meenutab veidi ühte teatud Asconat mootori poole pealt (2.0 16V), ainult paigutus oli teine ja pritse asemel Dellorto karpad, võimsus ka samas klassis 600+hj.
Postitatud: 23.08.2005 8:11
Postitas Audiophile
Peep, kas sa tead kas see rihma venimine on tal teatud pöörete juures samasugune ehk siis ta kas venib + vöi siis miinuskraadile, mitte kord yhte ja siis teisele poole. Sommidel on supersaloon corolla millel 16 valve kone ja seda suudeti probleemideta 9500+ rev'da, Norra reisil sirvisin yhte ajakirja kus oli 3.0 951 seal ka oli hall sensor paigaldatud samasse kohta... kus minull ehk siis nuka juurde..
Terv
Markus
Postitatud: 27.08.2005 21:03
Postitas xjan
SICK-SICK car

!!! vihjeks "We are maxing out injectors here", kes osav ja tubli oskab siit natuke arvutada

Postitatud: 28.08.2005 10:55
Postitas Raceboy
Audiophile kirjutas:Peep, kas sa tead kas see rihma venimine on tal teatud pöörete juures samasugune ehk siis ta kas venib + vöi siis miinuskraadile, mitte kord yhte ja siis teisele poole. Sommidel on supersaloon corolla millel 16 valve kone ja seda suudeti probleemideta 9500+ rev'da, Norra reisil sirvisin yhte ajakirja kus oli 3.0 951 seal ka oli hall sensor paigaldatud samasse kohta... kus minull ehk siis nuka juurde..
Terv
Markus
See muutub olenevalt koormusest (seeläbi ka turborõhust), temperatuurist ja paljudest muudest asjades. Kompenseerida on seda võimalik vaid osaliselt. Kahjuks.
Postitatud: 28.08.2005 23:49
Postitas Audiophile
See muutub olenevalt koormusest (seeläbi ka turborõhust), temperatuurist ja paljudest muudest asjades. Kompenseerida on seda võimalik vaid osaliselt. Kahjuks.
Auto söidab ja pole täheldanud sellist probleemi, aga eks näeb.
M
Postitatud: 29.08.2005 7:09
Postitas Raceboy
Markus, seda sa ei täheldagi mitte kuidagi niisama sõites

Aga eriti suurt täpsust taga ajades tuleb see probleem ette.
Postitatud: 29.08.2005 8:48
Postitas Audiophile
No ma olen autoga teinud viimastel päevadel erinevaid koormusteste. Ei mingit probleemi. Kui dyno peal ära käin peaks jöukõveras kohe mingi vääratus sees olema ehk siis 100% vastuse saab alles siis..
M
Postitatud: 29.08.2005 10:01
Postitas Raceboy
See nihe kajastub alles dwell-meteriga mõõtmisel. Otsin selle teema millalgi üles, kunagi üks tüüp tegi katse, pani strobo ja fotoka ja pildistas nukvõllimärki, teine mees samal ajal andis gaasi. Juba kohapeal, ilma koormuseta, mängis rihm päris palju.
Postitatud: 29.08.2005 12:50
Postitas Audiophile
Nii
Reede ööse vastu laupäeva ja laupäeva päeval sai siis natuke auto seadistamisega tegeletud. Algselt haapsalu lennuväljal mõned tunnid, hiljem teel pärnusse turboclubi rajapäevale ja pärast veel pärnust tallinnasse. Auto söidab peaagu nagu peab,
Boosti karakteristik on selline
4 käiguga on 1.5 bari umbes 3200 rpm-i juures, 1.7 bari 3500 rpm-i juures.
1 käiguga on max rõhk ca 4200 rpm
Kui rõhk tõusma hakkab siis vaakumist max rõhu saavutamiseni läheb ca 0.3-0.4 sekundid.
4 käiguga kiirendamisel 100-200 ni kulub ca 10 sekundit (arvesse tuleks võtta siin seda et 2000 rpmi juures ei ole veel mingit rõhku. 2000 kuni 3500 rpmi-ni läheb ca 4 sekundit. peale seda juhtuvad asjad ruttu
3 käiguga max rõhu saavutades läheb ratas ringi ka kuiva asfalti peal.
Probleemid:
Pihustid lõppesid otsa, see on päris karm kuna 3.5 barise rõhu juures on nad ca 680cc.
http://www.kolumbus.fi/etelanlampo/siemens.jpg
Arvutuste kohaselt peaks auto Hj andma 440+ hj. Aga ei ole mõtet soola puhuda, tuleb rullide peal ära käija. Tõsi kõige parema tulemuse peaks andma top speedi ja veerandmiili ajad; kiirused jne.
Postitatud: 29.08.2005 13:41
Postitas Silwer
Hea veerandmiili aja jaoks oleks vaja ka vastavaid ET drag rehve, muidu ei tule sellest suurt midagi välja...
Võiksid mõne video teha kuidas seierid hüppavad, kui lapatsit anda...

Postitatud: 29.08.2005 13:49
Postitas Samvel
mis pöördel on turbolävi, ntx 3.käiguga?
Postitatud: 29.08.2005 15:16
Postitas Audiophile
mis pöördel on turbolävi, ntx 3.käiguga?
Krt peab log-failist yles otsima täpsed asendid, throttle, versus bens, boost ja rpm.
Postitatud: 29.08.2005 18:56
Postitas rookie
See rihma mängimine ei tule mitte rihmast edast, vaid sellest, et nukkvõll ei käi sujuvalt vaid kerge-raske-kerge jne (sõltuvalt kuidas nukad klappe avavad) ja see vibramoodi asi paneb ka rihma edasi tagasi käima.
Mõistlikul autol on siiski trigger väntvõllil. Ja mida suurem ratas, seda täpsem.
Üks täpsema triggeriga seeriamootoreid on Motronicuga BMW 3.5 moto, mille trigger on hooratta pealt ehk siis triggeri ratas on hooratta suurune (ca 300 mm).
Need mille trigger on vända esimeselt rattalt on juba seepärast ebatäpsemad, et ratas on väike.
Samal põhjusel on korralikel võidusõidumootoritel võetud jagaja vedu väntvõllilt, mitte nukalt.
+/- 3-5 kraadi sportnuka ja vedrudega on pakun täiesti reaalne hüppamine
Tänavaautol on see talutav, ehkki korralikud mootoritootjad ei võta süüte triggerid enam ammu nuka otsast. Juba viimased 20 a.
9500 pööret võib asi vabalt 20 hj juba tähendada.
Postitatud: 29.08.2005 19:26
Postitas Raceboy
rookie kirjutas:
Samal põhjusel on korralikel võidusõidumootoritel võetud jagaja vedu väntvõllilt, mitte nukalt.
Tegelikult korralikel võidusõidumootoritel polegi jagajat vaid on
coil-pack'idega süüde
