7. leht 11-st

Postitatud: 28.03.2008 16:44
Postitas Raceboy
Assy. on 3599110.

Postitatud: 13.05.2008 10:04
Postitas Raceboy
Eelmisel nädalal võtsin lõpuks ennast kokku ja auto sai uue siduri, milleks on SPEC Stage III Lightweight option. Tootja lubab kuni 450 Nm, mis on 2liitrise mootori jaoks enam, kui piisav.
http://www.rumodded.com/warmonger/mtx-7 ... stage3.jpg

Mõni aeg tagasi soetasin ka 944 S2 käigukasti ja Torsen diferenstiaali sinna, need on küll uue mootori jaoks, aga vast vahetan ära millalgi ikka.

Auto läheb sellel nädalal värvimisse ja loodetavasti on OMC'ks bye-bye punane kapott ja kõik muud värvikoledused.

Selle suve sõidan veel vana mootoriga kuna pole viitsimist keset suve autosid lammutada, tahaks hoopis sõita :)

Postitatud: 13.05.2008 15:51
Postitas Rommi
huvitav oli lausa lugeda.
ilus ja kiire masin.

Postitatud: 23.05.2008 11:25
Postitas Raceboy
Hetkeseis on selline:

Pilt
Pilt

Postitatud: 23.05.2008 20:04
Postitas ziim
see mullitav ja kobrutav värk, mis mõnede lähivõtete peal, on mingi vana värvi eemaldamiseks mõeldud keemia?

Postitatud: 24.05.2008 0:00
Postitas Raceboy
Jep, keemiline värvieemaldi. Otsustasin seda teed minna, et mitu kihti vana pahtlit ja värvi peab autolt kaduma. Lisaks esteetilisele rahulolule on sel juhul suht kindel ka, et mingi kiht nendest uut värvi üles keetma ei hakka.

Postitatud: 19.07.2008 19:38
Postitas Raceboy
Nüüd aeg siis teemat veidi uuendada.
Vahepeal olen uue värvkattega natuke aega ringi sõitnud ja parandusi tuleb kuhajaga teha. Loodetavasti saab need varsti tehtud. Samuti sain vahepeal kahest käigukastist paarinädalase intervalliga jagu (üks oli 5-, teine 4käiguline), kusjuures viimane läks eile pärastlõunal suure pauguga 2. käigule vahetades ja uskumatu aga sõna otseses mõttes pooleks. Malmist otsakaas lihtsalt täies ulatuses pooleks nii et kogu käigukasti sisu võis välja tõsta. Mõistagi kaasnes kõige sellega ka päris mehine transmissiooniõli loik.

Aga vahetasin käigukasti ära ja juba kaks tundi hiljem sõitsin edasi.

Täna võtsin osa Speedest 1000EUR Race 1km lõppkiirusvõistlusest ja eesmärgiks oli saavutada 200 kmh, mis ka täidetud sai. Kahjuks ei grammigi rohkem ja seda kaks katset järjest. Kuid rusikareeglit arvestades teeb see miilididistantsil u. 230 kmh ja see on sellise mootori kohta väga hea tulemus. Ise ülimalt rahul. Võrdluseks: EVO VIII ja X sõitsid täpselt sama tulemuse, tõsi teisel katsel viimane parandas paari kmh võrra enda tulemust.
Tehnika pidas kenasti vastu ja mingeid anomaaliaid polnud.

Varsti ka paar pilti.

Postitatud: 20.07.2008 1:48
Postitas Rommi
Raceboy kirjutas:Nüüd aeg siis teemat veidi uuendada.
Vahepeal olen uue värvkattega natuke aega ringi sõitnud ja parandusi tuleb kuhajaga teha. Loodetavasti saab need varsti tehtud. Samuti sain vahepeal kahest käigukastist paarinädalase intervalliga jagu (üks oli 5-, teine 4käiguline), kusjuures viimane läks eile pärastlõunal suure pauguga 2. käigule vahetades ja uskumatu aga sõna otseses mõttes pooleks. Malmist otsakaas lihtsalt täies ulatuses pooleks nii et kogu käigukasti sisu võis välja tõsta. Mõistagi kaasnes kõige sellega ka päris mehine transmissiooniõli loik.

Aga vahetasin käigukasti ära ja juba kaks tundi hiljem sõitsin edasi.

Täna võtsin osa Speedest 1000EUR Race 1km lõppkiirusvõistlusest ja eesmärgiks oli saavutada 200 kmh, mis ka täidetud sai. Kahjuks ei grammigi rohkem ja seda kaks katset järjest. Kuid rusikareeglit arvestades teeb see miilididistantsil u. 230 kmh ja see on sellise mootori kohta väga hea tulemus. Ise ülimalt rahul. Võrdluseks: EVO VIII ja X sõitsid täpselt sama tulemuse, tõsi teisel katsel viimane parandas paari kmh võrra enda tulemust.
Tehnika pidas kenasti vastu ja mingeid anomaaliaid polnud.

Varsti ka paar pilti.
mmm ei parandand evo 10 enda tulemust,ainuke kes pranadas (200km/h grupp) oli Volvo.teised sõitsid ikka seda sama auku 200km/h

Postitatud: 20.07.2008 8:56
Postitas Raceboy
Ahh, ok :)

Postitatud: 20.07.2008 12:40
Postitas Sassu
Rommi kirjutas:mmm ei parandand evo 10 enda tulemust,ainuke kes pranadas (200km/h grupp) oli Volvo.teised sõitsid ikka seda sama auku 200km/h
Jepjep, oli jah üks must Volvo :P

Sai isegi toda masinat nähtud (teisel ringil olid vist täpselt minu taga?). Täitsa kobe väike Porse.

Postitatud: 24.07.2008 18:33
Postitas Raceboy
Kuna enda fotogaleriile hetkel ligi ei pääse, loodetavasti fotode autorid ei pahanda, et nende pilte lingin:
Pilt
Pilt

Postitatud: 29.07.2008 21:00
Postitas Raceboy
Veel mõned pildid:
Pilt
Pilt

Ja turbo twistidega:
Pilt
Pilt

Postitatud: 29.07.2008 21:17
Postitas Reims
Kena,mina kui paadunud Porschede fänn,vaatasin seda preparaati Raadil Speedestil päris pikalt ja see masin näeb väga hea välja ja tundub et mitte ainult,vaid ka liigub päris hästi.
offtopic:Palju bmw-st pingis välja pigistasite eile ?

Postitatud: 29.07.2008 22:04
Postitas Raceboy
Ei andnud midagi pigistada, wastegate peksis segast. Rõhk kõikus 0,5 ja 0.8 vahel, peaks olema aga 1.1 bar. Väikese rõhuga oli 300hj rattast.

Postitatud: 01.12.2008 23:53
Postitas Raceboy
Vahepeal on asjad aeglaselt edenenud, auto jätsin talveks seisma ja hakkasin vaikselt ka lammutama. Talve autoks on MB (kel huvi, siin väike teema:
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=479" onclick="window.open(this.href);return false; )

Tegin pilti uuest 2,5l mootori 16V kaanest. Uued r/v klapid, juhtpuksid
jne. Portimist pole vaja, need pordid on piisavalt suured:

Pilt

Pilt

Pilt

Väljalaskepordid on keraamikaga kaetud:
Pilt

Pilt

Pilt