7. leht 21-st

Postitatud: 26.04.2009 21:48
Postitas RFL
http://www.youtube.com/watch?v=CHtSlPOCOes

1.33 mu Datsun ja 5.00 peaks olema 12,7 sõit

Postitatud: 26.04.2009 21:51
Postitas TõnuriCCE
see on muidugi päris hea...14.1 @ 180 :D

aga jah...arvestades et auto vahepeal lihtsalt kulgeb mööda rada, mitte ei kiirenda (ootab jõudu ) on 12.7 päris ok.


aga minu poolt ka õnne 3. koha puhul.

Postitatud: 27.04.2009 9:46
Postitas Ragnar
Tegelikult ma juba lootsin, et Tanel klassi ära võidab kui esimene 12s sõit tuli. Eks see ole jah, terve talv pole sõitnud. Aga nüüd saavad sõidud ja auto ainult paremaks minna. Edu ja tubli sooritus !

Postitatud: 30.04.2009 19:58
Postitas RFL
Väike ülevaade ka talvistest muudatustest:

-rihmarattast sidurini tasakaalustus
-plokile kerge hoon ja uued Wiseco kolvirõngad
-ACL Racing saaled
-Tomei klapivedrud
-Tomei Procam 270 10.25mm nukkvõllid
-kuna nukid väiksema läbimõõduga, siis uued mehaanilised tõukurid
-Greddy mootoririhm
-ES-Racingu torukollektor T3 flantsiga
-35mm replica väline wastegate
-GT3071R .78 A/R v-band turbo
-uued turbo õli- ja veevoolikud
-SARD 63566 800cc pihustid
-NGK 7 küünlad
-coilpack
-AEM 4" kuivfilter
-Bosch 044 väline kütusepump, etteandeks jäi Walbro 255
-ES-Racing fuel surge tank
-uued kütusevoolikud
-Mallory kütuseregulaator
-shortshifter
-ABIT progetav aju rpm sensoriga väntvõllilt, hüvasti CAS probleemid

Postitatud: 01.05.2009 9:33
Postitas jeff01
sinu listi vaadates on selge miks teised nssanid 12nesse pole nagu sõitnud :-D
jebitakse mingite stock ajude, chippide ja mikropihustitega ja tulemuseks viimased 100m surnud mootoriga veeredes.
Omal kohal on muidugi ka kõik muu.
EDU

Postitatud: 01.05.2009 12:04
Postitas Astrona
jeff01 kirjutas:sinu listi vaadates on selge miks teised nssanid 12nesse pole nagu sõitnud :-D
jebitakse mingite stock ajude, chippide ja mikropihustitega ja tulemuseks viimased 100m surnud mootoriga veeredes.
Omal kohal on muidugi ka kõik muu.
EDU
Tegelt sellest maagilisest 12'st on nii mõnelgi jäänud puudu vaid M/T rehv.
Päris kõike "just in case" asju pole vaja ju külge keerata, et 13 lõhkuda, kui muu on hoolikalt tehtud. Ja kui asjad selles nimekirjas ilusti koos toimima hakkavad, siis 11.99 tuleb ära, aga see on juba teine teema, kus miski pole "just in case". Ja antud toitesüsteem viitab kergele naiivsusele 11.499 katki teha :lol:
9.5 Kõik kasutatavad õli- ja kütusevoolikud ja -torud peavad olema ühendatud keermesliidetega, klamberliidete kasutamine on keelatud.
Kaant pidi kah ikka natuke lõikama, et nukid mahuks käima?
Downpipe? IC-torud?
Plaanid 1. EMV'l Streetman'i kah sõita? Millal dünno, spooli timmima?

Postitatud: 01.05.2009 13:38
Postitas RFL
Astrona kirjutas: Ja kui asjad selles nimekirjas ilusti koos toimima hakkavad, siis 11.99 tuleb ära, aga see on juba teine teema, kus miski pole "just in case". Ja antud toitesüsteem viitab kergele naiivsusele 11.499 katki teha :lol:
9.5 Kõik kasutatavad õli- ja kütusevoolikud ja -torud peavad olema ühendatud keermesliidetega, klamberliidete kasutamine on keelatud.
Kaant pidi kah ikka natuke lõikama, et nukid mahuks käima?
Downpipe? IC-torud?
Plaanid 1. EMV'l Streetman'i kah sõita? Millal dünno, spooli timmima?
Ma pole kunagi maininud 11s ootusi. Meie vaated hobiautole on minumeelest kapitaalselt erinevad. Ma üritan mitte teoorias asju peensusteni arvutada ja jälgin selle asemel lõpptulemust. Hetkel olen turbo kompressorivalikuga rahul ja plaan on vahetada kuum koda, et saada spool madalamale ning lihvida kogu süsteemi paremaks. Kütusesüsteem paremaks ehitada, et Maksim saaks asja ka korralikult seadesse. IC ja torustik tuleb lahti võtta ning puhastada, sest seal on eelmisest restriktorita turbost kogunenud õli. IC torud tuleb ka korralikud teha, kuid seda siis talvel, suvi on ikka sõitmiseks. Plaanis osta ka veidi väiksema läbimõõduga M/T Drag rehvid, et neljandat käiku jätkuks kauemaks 400m peal ja samas nende rehvide soojenemine on oluliselt kiirem, kui ET Streetidel, seega peaks olema lootus ilma burnoudita startides boosti hoida.

Kütusesüsteemi naiivsusest niipalju, et see sai paika pandud ja ostetud, kui oli plaanis 2871ga ja E85ga saavutada 400hj. 3071 sai ostetud hiljem. Kuigi turbo on suurem ja puhub rohkem, on ka E85 asemel kasutusel 98E nii, et kütusesüsteem peaks klappima turbo suutlikkusega. Uus turbo sai ka ostetud, kuna 2560 jäi lootusetult väikseks mitte, et mul on plaanis iga aasta 100hj juurde võluda. Kui vaid selle 400hj saaks laiemale pööretealale, siis olekski rahul, sest tegu hobiautoga ja väljundeid tema kasutamiseks on veel peale dragi.

Kaant ei pidanud ringi tegema nukkide mahutamiseks. Downpipe on uus, sest turbo on ülaasetusega.
Praegu auto seisab, sest mehannil on ees Tallinna ralli oma vastvalminud valge M3-ga ja enne ralli lõppu ma teda ei kiusa. Raadile Streetmani sõitma jõuda on kahtlane, kuid OMC peaks suht kindel olema.

Postitatud: 01.05.2009 20:03
Postitas traktorist
mis moodi sa ei pidanud pead saroosima nukide juurest 270 nukiga.
minu sx on 264 9,4 nukk ja ma pidin kõvasti pead saroosima et nukkvõll ringi käiks sees.....???
ja ülemise posti kohta veel nii palju öelda et see on õige jutt....vähem möla,rohkem sõitu...... :-D :-D ;)

Postitatud: 02.05.2009 21:10
Postitas RFL
traktorist kirjutas:mis moodi sa ei pidanud pead saroosima nukide juurest 270 nukiga.
minu sx on 264 9,4 nukk ja ma pidin kõvasti pead saroosima et nukkvõll ringi käiks sees.....???
ja ülemise posti kohta veel nii palju öelda et see on õige jutt....vähem möla,rohkem sõitu...... :-D :-D ;)
täna sai ralli servises mehanni käest üle küsitud ja ta ütles, et ilma mingi töötlemiseta läksid nukid peale. neil läbimõõt muidu 3mm väiksem. kas su 9,4 nukk on sama läbimõõduga, mis originaal? (Tomeil jookseb vist 8,8mm pealt piir suure ja väikse läbimõõdu vahel)

Postitatud: 02.05.2009 21:39
Postitas traktorist
mu sx oli juni nukad...ma ei võrrelnud neid originaaliga aga ma pidin ikka jämedalt mingi 3-4mm nuki soone sisse saagima et ringi käiks.juni nukid olid uued ja need käisid raskelt ka veel pidin nuki liini ka paika ajama et nukk kergelt pöörleks sees...äärmised pakud olid veits kõrgemal...

Postitatud: 03.05.2009 10:37
Postitas Astrona
traktorist kirjutas:mu sx oli juni nukad...ma ei võrrelnud neid originaaliga aga ma pidin ikka jämedalt mingi 3-4mm nuki soone sisse saagima et ringi käiks.juni nukid olid uued ja need käisid raskelt ka veel pidin nuki liini ka paika ajama et nukk kergelt pöörleks sees...äärmised pakud olid veits kõrgemal...
Baasring baasringiks, see ei käi ju kuhugi vastu - eemale ulatub nuki tõus ise, mis nüüd ulatub veelgi kaugemale. Antud nukk on mingi <2mm suurema tõusuga, ja arvestades et enne oli >1mm vahe, siis üle 1mm ei peaks nagu maha võtma. Traktorist lasi endal nuki vist madalamale. Ise olen kah arvestanud juba sellega, et peaks natuke töötlema, et nukid tõukuri-pesast läbi mahuksid käima, eks varsti proovin ära. Võibolla mu 2. masinal oli kah liin paigast ära, vat ei proovind ilma vedrudeta, aga käis nagu raskemalt küll kui 7Nm asemel 20nm'ga korraks kinni tõmbasin :oops:

Postitatud: 03.05.2009 12:51
Postitas traktorist
no eks mõnda elementaarset asja võiks ju ikka vaadata enne kui lihtsalt kokku laduda ja siis vaadata et vist on viga midagi.... :-D
ma oleks sinu asemel pingutanud 40nm nuki kinni oleks õlisurve ka kõrgem olnud..... :-D ;)
ja kui siis teistel ca mootoritel ei tule sealt saroosida siis palju õnne...vähem tööd...eks mul olid siis mingid teised nukid hoopis mis polnudki selle mootori omad..... :roll:

Postitatud: 08.05.2009 0:07
Postitas Motary1
veits offtopic, aga jeff mis sul Nissanite vastu on? Pead mõnda teist autot paremaks, kuna neid vähem hooratud on?
Väga palju üldistad, Viljari auto küljes on ka Nissani embleem ;)

Postitatud: 08.05.2009 9:59
Postitas Astrona
Motary1 kirjutas:veits offtopic, aga jeff mis sul Nissanite vastu on? Pead mõnda teist autot paremaks, kuna neid vähem hooratud on?
Väga palju üldistad, Viljari auto küljes on ka Nissani embleem ;)
Kas see embleem talvise dieedi käigus jäi ikka alles? :lol: Aga tal peaks stock saaled isegi olema.
Olen aru saand, et jeff juba naljalt sitasti ütlema ei hakka :). Olgem ausad, datsuni-insenerid on väga täpselt välja mõõtnud-arvetanud, et see masin töötab nii nagu ta tehasest tuleb, ja kui õigesti hooldada, sõita nagu teiste autodega, käib masin kaua. Sellist hooldatud ja mitte-ülekuumendatud masinat on pea võimatu nüüd 20a hiljem aga leida ja seega tuleb kõik üle mõõta, või siis "9x osta ja mõõtma ei pea". Mootorimassi ja võimsuse suhte saab sealt hea. Kuigi hooletustele peavad rasked saksa mootorid paremini vastu.
Optimeerimine on kurjast. 1 tuttav Rakvere lihakombinaadist kunagi ütles "Söögi ikka rakvere tooteid kuni me teie optimeerimis-programmi käima paneme". :lol:

RFL? Progress?? Mul ühest komplektist 2 kolbi puudu, kaua ma ootama pean? :)

Postitatud: 08.05.2009 10:17
Postitas RFL
Astrona kirjutas:RFL? Progress?? Mul ühest komplektist 2 kolbi puudu, kaua ma ootama pean? :)
Progress? 12,7 uhkustamisvoor vaid käimas hetkel ja teie möla lugemine oma autoteema alt :lol: .

Tegelt ostsin Stasilt ET Dragid ära, kuid Tartusse Streetmanile arvatavasti ei lähe. Hetkel ootan pakkumisi väiksemale turbiinikojale ja kuigi olen juba nelja kohta päringu teinud päris pika aja jooksul, ei ole keegi veel vastanud. Ebays muidu olemas 6000 + maksud :?
Järgmine sõit plaanis OMC-l ja seda praeguse kojaga niikuinii. Õnneks ET Streedid on D.O.T. märgistusega, sest Toyodega saaks ülekanne 233kmh otsa. Lasen u 1,8Bar neile sisse, siis ei tohiks tehnilises probleeme tulla.
Pisitööd vaid teha enne seda, nagu vahejahuti ja tema torustiku loputus ning kütusesüsteem veidi ringi teha. Ja siis dünosse jälle. Kahjuks ei saa nukkidega mängida spooli parandamiseks, sest talve jooksul ei õnnestunud reguleeritavaid rihmarattaid hankida.