7. leht 32-st
Postitatud: 25.09.2007 1:18
Postitas Mihkel
Ütleme nii, et 1. ja 2. silinder on peaaegu ühepikkused ja samuti on 3. ja 4. silinder peaaegu ühepikkused.
Ei olnud ka ruumi eriti, et teha equal length.
Samas ei ole ka sellel nii tuntavat vahet. Oluline on, et torude ühenduskoht oleks ideaalne.
Madis oma S14 peal tõestas seda mulle. Kõik torud tal vist eri pikkusega aga ühenduskoht ideaalseks aetud.
Tulemus on see, et originaal kollektoriga võrreldes on vahe nagu öö ja päev.
Kollektori torude pikkused mõjutavad ainult spoolup-i, mitte võimsustulemust.
Võimsustulemust mõjutab torude läbimõõt, mis minul sai veidi overkill, kuna paremat mõõtu toru kätte ei sattunud.
Võib-olla tõesti mingi väike vahe oleks aga see on ilmselt nii amrginaalne.
Milleks näha vaeva vales kohas?
M20 turbokad sõidavad originaal malmkolledele tehtud U ühendustega 400+ jõudu.
Patrikul peaks samasugune lahendus olema ja spool-up on selline, et karju appi, gaasipedaali ei pidavat puudutadagi saama.
Sama moodi on Madise S14-nel, vähemalt väljast kuulates.
Mis puudutab kiiresti ehitamist, siis siht peab silmeees olema

Postitatud: 25.09.2007 8:57
Postitas patrik
mul on diisli kolle isegi. seesama, mis internetispetsialistide seas kõige halvem pidi olema
reaalelus tuleb hoopis välja see et pole häda midagi
Postitatud: 25.09.2007 9:33
Postitas Raceboy
patrik kirjutas:mul on diisli kolle isegi. seesama, mis internetispetsialistide seas kõige halvem pidi olema
reaalelus tuleb hoopis välja see et pole häda midagi
Jah, palju asju internetitarkuste järgi ei tohiks töötada, aga ennäe, toimib ja veel hästi.
Jälle näide sellest, et vahel on targem ikka ise mõelda

Postitatud: 25.09.2007 12:24
Postitas Audiophile
Vahe tuleb tegelt selles et kas ehitad maksimum hj mootorit või väändemootorit.. Mida parem voolavaus seda kiiremini põleb kütus ja seda rohkem hj-de, mida aeglasem põlemine seda vähem hj-de ja aga rohkem väänet! Ma arvan et sellel kollel ei ole häda midagi! Kui sa kasutaksid ulmesuurt fööni, siis on hästi oluline torude pikkus, läbimõõt ja pulseerimisjärjekord - (näit kui on 2.3L mootorile paigaldatud GT42R)
http://www.norrisdesigns.com/demo9.asp näit see..
Praeguses stages on asi jummala OK, keep up the good work!
markus
Samas ei ole ka sellel nii tuntavat vahet. Oluline on, et torude ühenduskoht oleks ideaalne.
Madis oma S14 peal tõestas seda mulle. Kõik torud tal vist eri pikkusega aga ühenduskoht ideaalseks aetud.
Tulemus on see, et originaal kollektoriga võrreldes on vahe nagu öö ja päev.
Kollektori torude pikkused mõjutavad ainult spoolup-i, mitte võimsustulemust.
Võimsustulemust mõjutab torude läbimõõt, mis minul sai veidi overkill, kuna paremat mõõtu toru kätte ei sattunud.
Võib-olla tõesti mingi väike vahe oleks aga see on ilmselt nii amrginaalne.
Postitatud: 25.09.2007 13:55
Postitas Mihkel
Arvestades selle turbiini 0.41A/R-i ja seda, et ta Subarul spoolis 1.1bar@2800rpm (2. käik vist oli), ei julge ma ennustadagi mida ta selle mootori küljes teeb.
GT28RS spoolup Subarul on 1000rpm viletsam kui suvalisel R4 mootoril.
Eeldada võiks, et sama rõhk bemmi mootoril võiks saabuda ~2500rpm peal.
Aga eks näis, see ongi üks üllatusmoment, et kus ta reaalselt spoolib.
Postitatud: 25.09.2007 16:58
Postitas kasparius
Mihkel kirjutas:Turbiin peaks olema sama mis sul Kaspar.
Päris sama mis mul ei ole- mul td04hl15-t5 .kuumaosa mõni mill on ikka erinev;) aga turbiin sama jah siis.
krt ootan innuga mis asjast välja tuleb.
Postitatud: 26.09.2007 3:09
Postitas Mihkel
Täna lootsin, et jõuan ka summuti voolimiseni aga võta näpust.
Keevitusaparaat otsustas poole downpipe keevituse ajal töölepingu üles ütelda.
Õnneks aitas Renaldo (Sumpsimees) hädast välja, lasi õmblused peale.
Sain vähemalt downpipe lõpuni valmis (teip+lambda auk).
Summuti lõpetab ära ka ilmselt Renaldo, kuna keevituse remont võtaks aega ja uut lõkats aparaati ka ostma ei hakka.
Tuleb veidi maad uurida ja migni korralik 3-me faasiline keevitus soetada.
Hetkel väike lootus on, et reedel saab summuti valmis.
Postitatud: 26.09.2007 9:30
Postitas Ar21
Downpipe flantsipoolse augu ovaalseks tegemisele ei mõelnud ?
Subarul on täiesti tunnetatav vahe sellisest operatsioonist. Isegi orginaaljämeduses toru puhul.
Postitatud: 26.09.2007 13:13
Postitas mart154
patrik kirjutas:mul on diisli kolle isegi. seesama, mis internetispetsialistide seas kõige halvem pidi olema
reaalelus tuleb hoopis välja see et pole häda midagi
sorry OT pärast võõras teemas... aga parem loll küsimus kohe ära küsida :D
huvitav, kuidas M51 kollektor istub M50 külge? :D
Postitatud: 26.09.2007 14:04
Postitas Mihkel
Downpipe flantsile bellmouthi tegemine peaks vist rohkem spool-upi kui performance-it mõjutama.
Aga mul on see võimalus veel. Ei viitsinud lihtsalt hetkel sinna palju vaeva matta.
Lihtsam oleks asi teha juba täiesti uuest flantsist, kui praegust saagima/freesima hakata.
Postitatud: 27.09.2007 0:39
Postitas Mihkel
Juhuse tõttu sai täna Kerdi käest hea hinnaga 680cc@3.0bar pihustid ka soetatud

Nüüd peaks see mure vähemalt murtud olema.
Postitatud: 30.09.2007 3:45
Postitas Mihkel
Hetkeseisuga auto sõidab
Öösel sai ka täitsa talutav esmane seade asjale tehtud aga süütega peaks veel mänguida saama.
Kuna pihustid on juba päris suured, tuli probleem ka MS-iga, mille standard firmware ei suuda nii suurt resolutsiooni pakkuda.
Pihusti avatus tühikäigul on 1.1ms (standard MS-i piir) ja segu ~11.
Peab proovima high resolution firmware-t aga see ei toeta peak&hold pihusteid.
Seega vaja pihustitele takistid vahele panna.
VEMS-i WebShop-is oli vist suurema võimsusega takisteid pakkuda.
Käiguvahetusel kipub ka sidur libisema.
Sõidan veidi asjaga sellises seades ja teeb natuke vigadeparandusi.
Varsti julgeb ehk boosti ka siis juurde keerata.
Hetkel alt otsast 0.5bar ja natuke enne piirajat viskab pea 0.8 ära.
Spool-up on suht crazy, 2. käik 2k pöördelt laeb vist juba pea 0.5bar.
Tänaste emotsioonide põhjal ütleks, et see ehitamine oli vaeva väärt
Väike vilets videojupp ka (öine):
http://www.youtube.com/watch?v=gsmxYpYRf5c
Pihustid said peale sellised (klambreid sai ka moditud):

Postitatud: 30.09.2007 19:12
Postitas jeff01
Au ja kiitus, downpipe näeb väga korraliku töö moodi välja, nagu ka kolde kuusk. kas mitte liiga tugev keevitus pole, st et nii korralikult läbi keevitanud et seest enam mitte nii sile

(Ei kujuta ette mis keerised minu keevitatud koldes tekivad kuna mul jäi keskele ikka paar randikest lausa ja 2ne kuusk pole seest pooltki nii sile) Ise arvan, et enamvähem samapikkused kolde torud pole eriline eelis eri mõõtu torude ees ja kui ei saa ühepikkuseid teha pole eriti mõtet punnitada ka selle suunas et nad enamvähem sama pikad oleksid aga mida mina ka tean

Postitatud: 30.09.2007 21:04
Postitas Raceboy
VEMS-i WebShop-is oli vist suurema võimsusega takisteid pakkuda
Sobivaid takisteid (50W, 6.8 Ohm) on ka Tevalos, hind oli vist 67kr/tk

Postitatud: 30.09.2007 23:14
Postitas Mihkel