Esimesed 100 kilomeetrit on seljataga koos esimeste näpuvigadega. Õnneks mitte midagi tõsist ja kogemused siiani väga positiivsed. Mootor töötab kenasti ja sissesõit on tehtud vanas heas võidusõidustiilis: gaas põhjas.
Pärast eelmist häälestussessiooni olen nüüd teinud veel kaks ja ka baasrõhul on auto oluliselt kiirem, kui algul. Põhiline efekt tuli segu paikaseadmisest, kui enne oli lihtsalt "rikas" (lamba nii 0.7 kanti), siis nüüd on 0.8 kandis ja erksus hoopis teisest puust.
Kui viimase korra eel auto välja ajasin ja hakkasin vajutama, tabas mind tõsine ehmatus: auto lihtsalt ei liigu, rohkem gaasi vajutades lihtsalt plödiseb ja edasi ei lähe. Muidu toimib kenasti. Esimene pilk kapoti alla ei reetnud midagi imelikku, tähelepanelikum pilk aga paljastas tõe: kollektor koos ITB'dega oli plokikaane külge kinnituva flantsi küljest lahti tulnud. Ühendatud on klambritega ja lahti nad olid. Piisavalt vähe, et mitte märgata esmapilgul aga piisavalt, et rõhk välja lasta ja bensiinihaisu tekitada.
Panin siis tagasi ja aretasin alumiiniumribadest stopper-klambrid ka. Proovisõit ja mida hullu: tulemuseks fuel-cut! See tähendab, et rõhk oli läinud üle 1.2 baari. Põhjus teadmata. Sai seda nalja mitu korda katsetatud, kuna logist oli näha, et segu oli turvaline ja mingeid anomaaliaid ei esinenud. Plaan on ju 1.5-1.6baarini seadistada.
Garaaži tagasi ja wastegate'i vaakumvooliku uurimisel oli põhjus ka näha: kaprontoru oli vastu summutit puudutanud ja augu sisse sulatanud, tulemuseks see, et kogu õhk ja rõhk, mida turbo toota suudab, oli mootorisse läinud.
Pärast lekke likvideerimist oli probleem kadunud ja rõhk taas 0.8 baari. Kahjuks koos sellega ka fun, 1.2 baari juures tahtis auto 4. käigule vahetades ka tagaosa ette viia, võib öelda lausa, et "Hold your horses, Hoss!"
Igatahes praegune seis annab lootust, et kevadel saab kohe esimestele rajapäevadele sõitma, mitte remontima minna
Negatiivse poole pealt peab mainima seda, et 1. ja 2. käigu sünkrod on suhteliselt kutud omadega, asja hea külg on see, et normaalsel rajal sõites on enamasti vaja käike alates kolmandast.
2. pealt 3. käigule lülitus käib hirmuäratavalt kiiresti tavalise kasti kohta ja ITB'dega kipub ununema, et tegu suht suure turboga autoga, rõhk on kohe üleval, mitte ei teki mingi x aja jooksul. Ja loomulikult käib külje pealt käiguvahetustel kohustuslik leek välja
Tegin ühe video 0.8 bariga, ühe käega hoidsin telefoni, teisega sõitsin, sellest ka aeglasevõitu vahetused, muidu pole probleem 3. käiguga praeguse rõhugagi külge vahetusel mõnuga ette saada.
http://www.youtube.com/watch?v=1pqmGwtSqoE" onclick="window.open(this.href);return false;