Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

pr8 kirjutas:Rinkavõhikuna küsiks, et kas amordid pole faktor treileri kasuks?

Kiirenduses on amordid üliolulised ja tänavasõit seetõttu välistatud. Treileril peal peab auto olema fikseeritud, et ei õõtsuks.
Heas rinkaseades anyway ei saa meie tänavatel sõita, kehvema tee peal võib kardaani tugilaagrile kandma jääda :) Lisaks Pärnu mnt'lt Audru poole minev tee on nii laines et ka tänavaautol pole probleemi põhi vastu maad saada.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Vahepeal on selle auto ehitamine vahelduva eduga teosammul edenenud.

Märkimisväärsematest asjadest lisandusid vahepeal autole jahutusradikad:
Pilt
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Kui pilti ei näeks siis ei usuks,et su autol niipalju radikaid ees on :lol:
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Ega nende mahutamine eriti lihtne polnud jah :)

Samas on kõik vajalikud ka: vahejahuti, veeradikad ja õliradikas.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitus Postitas Raceboy »

Täna töötas auto mootor tänu jahutussüsteemi valmimisele juba kaua, koguni pool tundi järjest. Tundub, et jahutussüsteem sai hea, kuna kohapeal käies/paarutades polnud ventikat vajagi. Eks lõplik tõde selgub siis, kui paar tundi järjest rajal paugutatud on.

ITB'dega on erksus ikka hoopis teisest klassist ja kohapeal käib asi pöördesse nagu baik :) Lisaks on kohe turbo ka töös, muidugi kohapeal üle 0.2bari ei tulnud.

Uuel nädalal lubas ilusaid ilmasid, pärast tööd äkki lubab tervis ja naine autoga tegelema ja kui mõned "pisiasjad" ka lahendada (iste kinnitada, vedrustus reguleerida) siis saaks Raadil juba tõsisemalt proovisõitu teha. Loodetavasti peab turbo ikka vastu. Turbo on remonditud, aga erilist usku remonditud asjadesse pole.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitus Postitas Raceboy »

Vahepeal veidi nokitsetud autoga ja esimesed tiirudki tehtud. Igasugu asju veel lugematu hulk teha, aga võibolla saab sel aastal Raadi lennukal gaasi põhjagi vajutatud kui sillastendis rattad paika reguleeritud. Hetkel on sillad silmajärgi enam-vähem paika pandud, et auto veereks, aga iga ratas vaatab oma suunda ja juhitavusest pole juttugi.

Mõni pilt ka:
Pilt

Mootoriruum on selline, puudu veel paar karterituulutusvoolikut, tulemas veel alumiiniumplekist ehitis jahutusõhu ära juhtimiseks läbi kapoti(selles on auk sees juba).
Pilt

Ja kokpit. Juhtmeid vaja kokku seada ja mingid pedaalikatted+käigukanginupp ka aretada. Ilmselt on lahendus ka siin alumiinium.
Ahjaa, näidikud on kõik täiesti funktsionaalsed, mitte butafooria.
Pilt
Viimati muutis Raceboy, 10.10.2010 8:21, muudetud 1 kord kokku.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitus Postitas ahto10 »

Mis toru see paremalt salongist läbi läheb.Ega see summuti pole?
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitus Postitas Mardo »

äkki lihtsalt summuti koda? jäin ise ka vaatama, 4,5" vähemalt se :lol:
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitus Postitas Astrona »

Mulle tundub, et see on ikkagi lõpupütt, ja selle alt paistab ka natuke maad. "SummutiKoda" on nagu sealt pealt puudu. Kõrvalistuja istmesoojendus my ass :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
uzzac
Postitusi: 168
Liitunud: 30.10.2008 15:29
Asukoht: Tallinn

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitus Postitas uzzac »

Lõpupütt jah. Ülemiselt pildilt näha ka, et toru tuleb ukse alt välja.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitus Postitas Raceboy »

Summutipütt jah, üksainuke ongi. Koda tuleb ka, lõikasin alumiiniumplekist tükke välja just mõned päevad tagasi.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitus Postitas taxu »

Summutikojast on kasu siis, kui ta all õhk liigub ka. Umbse puhul tuleb kogu soojus ikka lõpuks pealt välja, sest kuskile minna pole. Näiteks sumpsi sisenemiskohas lõigata ava niipalju suurem, et ulatub sumpsikoja seinani. Ja õhu väljumiseks teisel pool otsas ka midagi sellist ja metallvõrguga kinni katta.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitus Postitas Raceboy »

Nii ongi mõeldud ja umbseks ei jää, kuna alt on kogu pikkuses avatud ja peale tuleb nö tunnel. Õhupadja vältimiseks on väljuva toru kõrvalka ruumi piisavalt.
Lisaks läheb osa sooja õhku esiklaasile.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitus Postitas Raceboy »

Esimesed 100 kilomeetrit on seljataga koos esimeste näpuvigadega. Õnneks mitte midagi tõsist ja kogemused siiani väga positiivsed. Mootor töötab kenasti ja sissesõit on tehtud vanas heas võidusõidustiilis: gaas põhjas.

Pärast eelmist häälestussessiooni olen nüüd teinud veel kaks ja ka baasrõhul on auto oluliselt kiirem, kui algul. Põhiline efekt tuli segu paikaseadmisest, kui enne oli lihtsalt "rikas" (lamba nii 0.7 kanti), siis nüüd on 0.8 kandis ja erksus hoopis teisest puust.

Kui viimase korra eel auto välja ajasin ja hakkasin vajutama, tabas mind tõsine ehmatus: auto lihtsalt ei liigu, rohkem gaasi vajutades lihtsalt plödiseb ja edasi ei lähe. Muidu toimib kenasti. Esimene pilk kapoti alla ei reetnud midagi imelikku, tähelepanelikum pilk aga paljastas tõe: kollektor koos ITB'dega oli plokikaane külge kinnituva flantsi küljest lahti tulnud. Ühendatud on klambritega ja lahti nad olid. Piisavalt vähe, et mitte märgata esmapilgul aga piisavalt, et rõhk välja lasta ja bensiinihaisu tekitada.
Panin siis tagasi ja aretasin alumiiniumribadest stopper-klambrid ka. Proovisõit ja mida hullu: tulemuseks fuel-cut! See tähendab, et rõhk oli läinud üle 1.2 baari. Põhjus teadmata. Sai seda nalja mitu korda katsetatud, kuna logist oli näha, et segu oli turvaline ja mingeid anomaaliaid ei esinenud. Plaan on ju 1.5-1.6baarini seadistada.
Garaaži tagasi ja wastegate'i vaakumvooliku uurimisel oli põhjus ka näha: kaprontoru oli vastu summutit puudutanud ja augu sisse sulatanud, tulemuseks see, et kogu õhk ja rõhk, mida turbo toota suudab, oli mootorisse läinud.

Pärast lekke likvideerimist oli probleem kadunud ja rõhk taas 0.8 baari. Kahjuks koos sellega ka fun, 1.2 baari juures tahtis auto 4. käigule vahetades ka tagaosa ette viia, võib öelda lausa, et "Hold your horses, Hoss!" :)

Igatahes praegune seis annab lootust, et kevadel saab kohe esimestele rajapäevadele sõitma, mitte remontima minna ;)

Negatiivse poole pealt peab mainima seda, et 1. ja 2. käigu sünkrod on suhteliselt kutud omadega, asja hea külg on see, et normaalsel rajal sõites on enamasti vaja käike alates kolmandast.
2. pealt 3. käigule lülitus käib hirmuäratavalt kiiresti tavalise kasti kohta ja ITB'dega kipub ununema, et tegu suht suure turboga autoga, rõhk on kohe üleval, mitte ei teki mingi x aja jooksul. Ja loomulikult käib külje pealt käiguvahetustel kohustuslik leek välja :)

Tegin ühe video 0.8 bariga, ühe käega hoidsin telefoni, teisega sõitsin, sellest ka aeglasevõitu vahetused, muidu pole probleem 3. käiguga praeguse rõhugagi külge vahetusel mõnuga ette saada.

http://www.youtube.com/watch?v=1pqmGwtSqoE" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
uzzac
Postitusi: 168
Liitunud: 30.10.2008 15:29
Asukoht: Tallinn

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitus Postitas uzzac »

Jäi selline video silma su gonka pilli eelmisest elust :)

http://www.youtube.com/watch?v=G42lkh72 ... ed#t=1m39s" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta