7. leht 11-st

Postitatud: 18.04.2008 17:58
Postitas rookierice
Mihkel kirjutas:
mart154 kirjutas:ma ise samas majas...
NO SHIT SHERLOCK, ma 2x samas majas :-D
tuttavast majast räägitakse vist :)

Aga essix on päris kenake ju. Palju üle selle maja keskmise!

Postitatud: 24.04.2008 22:03
Postitas junsu
lõpuks siis asjad sealmaal:



Pilt

nüüd veel vaja:

*salongisoojenduse lõdvikud paemale poole vedada
*sumpsi downpipe külge minev flants lahti lõigata ja selle nurka muuta,kuna ei sobi asi.....
*juhtmestik paika panna,mis ilmselt ei saa mitte kerge olema :roll:

+ veel palju tilulilu,mis pea valutama paneb.

Postitatud: 25.04.2008 21:01
Postitas Toivoku
kui mootor juba nii kena siis miks kapoti alust korralikult ära ei pesnud? või on see juba pestud?

Postitatud: 28.04.2008 15:10
Postitas junsu
Toivoku kirjutas:kui mootor juba nii kena siis miks kapoti alust korralikult ära ei pesnud? või on see juba pestud?
iga asi omal ajal.pestud sai teda enne natuke ja pesen veel.

täna üritasin külge keerata rv pumpa,mis lõppes jälle hämminguga.
CA pump SR kronsa vahele ei lähe.kronsade kinnitused mootori külge on ka loomulikult erinevad.voolikud viskaks hea meelega lihtsalt ringi,aga SR pumbal on nimelt pealevool + KAKS väljundit :shock: :shock: :shock:

Postitatud: 28.04.2008 15:46
Postitas Astrona
Toivoku kirjutas:kui mootor juba nii kena siis miks kapoti alust korralikult ära ei pesnud? või on see juba pestud?
Ma põhimõtteliselt enda masinal pesin, aga peale 1p sõitu kesklinnas tolmus oli mu matt värv jälle tolmu kogunud :)

rv = roolivõim - see võttis mul 60sek ajuraginat.

Postitatud: 29.04.2008 17:44
Postitas junsu
täna soetasin kera vasktoru ja piduritoru otste töötlemiseks rakise,seda siis seoses otsusega ABS- üle aia visata :)

Postitatud: 29.04.2008 17:48
Postitas Astrona
junsu kirjutas:täna soetasin kera vasktoru ja piduritoru otste töötlemiseks rakise,seda siis seoses otsusega ABS- üle aia visata :)

Kui sul asi tehtud ja käpas, siis ma võtaks sappa :)

Postitatud: 30.04.2008 12:12
Postitas junsu
käppa pole seal midagi saada.selleks ei pea isegi auto alla ronima.ABS plokki läheb 2 sisse peapumbast ja 3 välja,ehk siis tagarattad on ühe toru pealt.enne,kui tagarataste toru auto alla läheb,on seal mingi üleminek,nii et peapumbast toru sinna "klotsi" ja kogu lugu.kogu töö saab pmslt kapotiall ära teha + esirattad maha.
viskasin just pumba pealt minema,no se kaalub ikka uskumatult palju...5-6kg raudselt+kronsakolakas.

Postitatud: 30.04.2008 12:47
Postitas Astrona
junsu kirjutas:käppa pole seal midagi saada.selleks ei pea isegi auto alla ronima.ABS plokki läheb 2 sisse peapumbast ja 3 välja, ehk siis tagarattad on ühe toru pealt.enne,kui tagarataste toru auto alla läheb,on seal mingi üleminek,nii et peapumbast toru sinna "klotsi" ja kogu lugu.kogu töö saab pmslt kapotiall ära teha + esirattad maha.
viskasin just pumba pealt minema,no se kaalub ikka uskumatult palju...5-6kg raudselt+kronsakolakas.
noja kui juhtmed-releed jne + Hammasvööd kah maha võtta oleks see juba 2 auto pikkust 400m peale :)

Ei saanud täpselt aru. Peapumbast tuleb 2 toru ABSi, ühe suunad taha ühendades see otse sinna klotsi külge? Teisele teed mingi jagaja esiratastele, mis hakkab olema ABSi koha peal?

Aga see klots on mul vist vist siduritöösilindri juures põhja all. Ei saanudki peale vaadates aru, mis selle funktsioon üldsegi on. Ei tahaks uskuda, et too reguleerib tagumistele kuidagi kavalalt pidurdusjõudu, kuna siis väljuks see ABSi kontrolli alt?

Postitatud: 30.04.2008 13:40
Postitas junsu
esiratastele jah kuhugi kolmik ja kogu lugu.pmslt peaks isegi orig.torudega hakkama saama. seda siis teoreetiliselt:D
ja se klots,mis seal põhja-all on,se on teine asi juba ja seda ma ei tea ka,mida ta teeb :-D

Postitatud: 30.04.2008 14:23
Postitas Astrona
pmslt teed sa siis 1. rataste piduritorud lühemaks paned siis kolmiku vahele?

Postitatud: 01.05.2008 15:20
Postitas junsu
Astrona kirjutas:pmslt teed sa siis 1. rataste piduritorud lühemaks paned siis kolmiku vahele?
teen siiski uued torud.aga jah,kolmik vahele ja kogu lugu.tagapiduritoru,mis pumbast tuleb,panin siia: http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/2 ... 396eed.jpg

täna oli kapotialuse pesupäev.ja vaikselt hakkan kokku laduma.salongiradika torude/voolikutega sai parasjagu maadelda,ajutiselt peaks nüüd hea kül olema:D jahutusradikale vaja ka alumine voolik leida,või uus radikas,millel alumine ots oleks vasakul.aga see käimasaamist ei sega...üldiselt näeb asi välja selline http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/2 ... 756fb1.jpg

vana mootori juhtmestik tuli maha ilma süütevõimendita,ehk siis on auto küljes võimendi ja juhtmed taga.uue mootori juhtmestikus on aga juba võimendi pistik ka...teine pool on läbi lõigatud ja mul pole õrna aimugi,kuhu need juhtmed minna võiks.ühesõnaga asi,mis pea valutama paneb :(

palju lahtiseid otsi: http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/2 ... 5c2662.jpg
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/2 ... 123ba7.jpg
ok,esimesel pildil on õhulugeja pistik ja teisel ABS ratta-anduri pistik,ülejäänu on pime maa.
ja siin pildil http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/2 ... 3eecdd.jpg ei ole ka kõik nii,nagu võiks,ehk siis minu auto küljes on 8 klemmi,edasi aga 6 klemmiga pistik.
vähemalt niipalju klapib,et kõik tuled põlevad armatuurist ja starter veab ringi :-D
et siis ettepanekuid-soovitusi-nõuandeid :oops: ?

Postitatud: 01.05.2008 16:25
Postitas Mihkel
Said uue mootori koos ajuga?

Kõige lihtsam on uue ja vana mootori skeemid ette võtta ning vajalikud otsad ära ühendada.
Ülejäänud kama võid minema visata :-D

Postitatud: 01.05.2008 21:11
Postitas junsu
mootor ikka jah koos ajuga.

sellel pildil http://forums.nicoclub.com/zerothread?id=332069 on veel wg valve control solenoid ja mingi EGR sensor(?),mida mul üldse pole kaasas selle kolaga.on ainult süütevõimendi ja sellel ka üks pistik nülitud.
tundub et peab vist kogu selle kola lahti teipima ja siis ükshaaval koju ajama neid juhtmeid... :(

pole suutnud oma põgusatel otsingutel SR + S13/180sx skeemi leida korralikku.mingeid üldiseid pilte,nagu see http://www.frsport.com/SR20DET-Swap-Eng ... _t_26.html on jalaga segada,kus kästakse lõiketangidel kiirelt käiia.ja enamus neist on enne KA mootoriga,ehk siis 2,4na olnud,millele se swap tehtud :-D

Postitatud: 01.05.2008 22:42
Postitas Astrona
ilma skeemita ei peagi seda kokku saama. Kas juhtmestik on S14 pealt? (jaapanis pandi neid mootoreid väidetavalt ka S13ele ).


Rad. Alumine vasakul? s.t. Et mõlemad otsad siis vasakul????
Krt tahaks kah juba sellest ANTI LOCKist :lol: lahti saada. Kas vasaku ukseposti taga on ABS aju? No kui tolle kah ära saaks visata, seal raudselt 1-2kg juhtmeid kah küljes. Massivõit kokku ju sama suur kui plast-esitiivad, mis aga koos paigalduse ja värvimisega maksab 5-10K :)