7. leht 8-st

Postitatud: 28.11.2006 20:57
Postitas frets
555vrx kirjutas:
Sa võid vihane meie peale olla vms.
Ja olengi vihane, oleks ma varem teadnud , et te nii ebaausad olete, poleks autot sinna toonudki.

Postitatud: 28.11.2006 20:59
Postitas frets
Cypress Hill kirjutas:
Mida seal siis teistmoodi tehti, kui ES-s. Hea oleks teada, kuna ka mul on sama vidin peal!
Põhimõtteliselt tehti kõik ümber ja öeldi , et see mis ennem oli on amatööride töö.

Postitatud: 28.11.2006 21:15
Postitas henri
frets kirjutas:
Cypress Hill kirjutas:
Mida seal siis teistmoodi tehti, kui ES-s. Hea oleks teada, kuna ka mul on sama vidin peal!
Põhimõtteliselt tehti kõik ümber ja öeldi , et see mis ennem oli on amatööride töö.
räägi kus kohas see ümber tehti, kui saladus just pole

Postitatud: 28.11.2006 21:46
Postitas frets
henri kirjutas:
frets kirjutas:
Cypress Hill kirjutas:
Mida seal siis teistmoodi tehti, kui ES-s. Hea oleks teada, kuna ka mul on sama vidin peal!
Põhimõtteliselt tehti kõik ümber ja öeldi , et see mis ennem oli on amatööride töö.
räägi kus kohas see ümber tehti, kui saladus just pole
Seaded tehti ümber ja seda siis haapsalus soomlaste poolt.

Postitatud: 28.11.2006 21:56
Postitas Toomas
No seda on ju hea kuulda, et asi paremaks läks. Kas mingi aeg on lootust ka, et 4 vedu taastub?

Postitatud: 28.11.2006 22:21
Postitas frets
POZ kirjutas:No seda on ju hea kuulda, et asi paremaks läks. Kas mingi aeg on lootust ka, et 4 vedu taastub?
Lootus ikka on , eks talvel hakkab selle probleemiga tegelma.

Postitatud: 28.11.2006 22:50
Postitas xjan
ma kuulsin ka põgusalt mingit juttu kompensatsioonitabelist, kus 10c temp. tõusuga lisati 60% kütust :)

Postitatud: 28.11.2006 22:57
Postitas frets
xjan kirjutas:ma kuulsin ka põgusalt mingit juttu kompensatsioonitabelist, kus 10c temp. tõusuga lisati 60% kütust :)
Nii ta enne oli.

Postitatud: 28.11.2006 23:12
Postitas Samvel
täielik bullshit :!:
ma pole mitte kunagi selliselt fuel vs airtemp seadistanud. Lihtne füüsika ütleb seda, et temp tõusuga väheneb hapniku sisaldus ja kütuse vajadus on hoopis madalam!
Just vaatasin ka enda arvutist viimase faili üle. Keegi on seda aju pärast mind näppinud.

Postitatud: 28.11.2006 23:24
Postitas frets
555vrx kirjutas:täielik bullshit :!:
ma pole mitte kunagi selliselt fuel vs airtemp seadistanud. Lihtne füüsika ütleb seda, et temp tõusuga väheneb hapniku sisaldus ja kütuse vajadus on hoopis madalam!
Just vaatasin ka enda arvutist viimase faili üle. Keegi on seda aju pärast mind näppinud.
Huvitav küll kes siis , pole seda keegi näppinud rohkem.

Postitatud: 29.11.2006 13:43
Postitas xjan
555vrx kirjutas:fuel vs airtemp
vaata siis fuel vs engine tempi huvi pärast

Postitatud: 29.11.2006 15:03
Postitas Samvel
33-0% vahemikus -20C->+85C, Norm töörežiim, ehk 85-90C on 0%.

Postitatud: 25.04.2007 0:40
Postitas Toomas
MIs mazdast saanud on? Päris pikka aega on vaikus olnud ja sind ennast pole ka kuskil näha olnud. Kas on lootust seeassta ka autot üritustel näha?

Postitatud: 25.04.2007 9:52
Postitas frets
Toomas kirjutas:MIs mazdast saanud on? Päris pikka aega on vaikus olnud ja sind ennast pole ka kuskil näha olnud. Kas on lootust seeassta ka autot üritustel näha?

Vaikne tegevus ikka käib, hetkel tegelen uue turbo ootamisega, kui selle kunagi kätte saan ja külge ka siis ei lepi alla neljasaja hobuse oma ajas. Ja mis kasti puudutab siis see jääb nii kauaks veel esiveoliseks , kui katki jälle läheb ning seejärel hakkan taastama neljavedu.

Edu teistele igatahes.

Postitatud: 25.04.2007 14:01
Postitas Mihkel
Tore kuulda, et asjad ikka liiguvad.