7. leht 9-st

Postitatud: 13.01.2007 3:49
Postitas henri
http://www.sachs-race-engineering.de/ow ... /35846.pdf

vaadata lk 5 kuidas pöörlev inerts auto massiks ümber arvutada ja kui tähtis ta on

NB! 4mb

Postitatud: 02.10.2007 13:16
Postitas Iff00
ei lugenud küll kõiki poste läbi..aga uurin ikka maad.. hoorattaid kergendatakse(puuritakse/treitakse) ja tasakaalustatakse ka kindlasti kuskil Eestil ? On kellegil kogemusi või ehk mõni koht teada anda..

Ette tänades.

Postitatud: 05.10.2007 12:30
Postitas Iff00
anybody??? :roll:

Postitatud: 05.10.2007 18:10
Postitas Marko
http://www.ttautoteenindus.ee/

küsi sealt, kiire teenindus ja positiivne kogemus. hooratta freesimist ja balanseerimist pole neilt uurinud :roll:

Postitatud: 27.11.2007 19:30
Postitas stockrider
jah teema pikk ja suht laiali valguv :-D :-D Aga aajaks asja veel huvitavamaks kas tulevasele drifti projektile tasuks kergem hooratas külge kruvida või :?:

Postitatud: 27.11.2007 22:46
Postitas freddy002
Oma kogemustest kerge hoorattaga.


üle aasta tagasi sai paigaladatud honda crx-ile 5 kg kergem hooratatas.

8.2 kg asemel nyyd 3.3 kui ma ei exi vb. Tõesti pöördesse hyppab palju kiiremini. Kiirenduses oli vahetu tunda 1 ja 2 käiguga. Teistega eriti mitte. Mingeid vibratsioone ja tühikäigu probleeme ei esinenud. tõesti kohalt on veits halvem võtta a muidu tundub igati hea...

kasutasin muidu siis Fidanza alumiinium ratast... :)

Postitatud: 14.12.2007 1:53
Postitas onesuspect
Mina tegin nii: Läksin volta tänaval olevas metalli müüvasse firmasse, ostsin ketta rauda nimega " stall 45" viisin treiali juurde koos sinna paigutava korvi jooniste ja hammasvööga (mille saad oma vanalt hoorattalt). Treiti ilusti valmis siis võtsin vända ja hooratta viisin TTÜ-see ühe vana õppejõu kätte kes selle kõik balanssi ajas ja siis läks asi masinasse.
Oli 8kg millegiga ja nüüd siis 4,5kg.

Postitatud: 14.12.2007 23:47
Postitas stockrider
jah aga äkki keegi teab on kuulnud kas drifti masinatel on asjast kasu või pigem kahju :)

Postitatud: 14.12.2007 23:56
Postitas Siim
stockrider kirjutas:jah aga äkki keegi teab on kuulnud kas drifti masinatel on asjast kasu või pigem kahju :)
Performance poolt ta nüüd küll ei kahjusta
S14 ACT Prolite flywheel + S14 ACT extreme paddle clutch kit = ebamugav linnas liigelda (e. kahju?)

Postitatud: 07.01.2008 19:19
Postitas stockrider
nii siis sai asi endale kah ära paigaldatud kiirendusele andis üsna kõvasti juurde nüüd on tunne et sõidaks 2,0 turboga ennem oli nagu 1,6 vabalt hingav :-D :-D
Aga üx lisa jama tekkis kui mootor soe ja kõik muu sinna juurde kuuluv on kenasti soojaks sõidetud .Siis hakkab esimese käiguga kohalt võttu ajal vibrama justkui mingi asi ei pea korralikult? Kas on siis tegu libisemisega et siis kas tugevataud siduri libisemine väljendub seda moodi erinevalt tavalise siduri puhul endal see sport siduri kohapealt esimene kogemus :) äkki keegi teab midagi tarka selle kohta :?:

Postitatud: 07.01.2008 22:11
Postitas Aare
onesuspect kirjutas:Mina tegin nii: Läksin volta tänaval olevas metalli müüvasse firmasse, ostsin ketta rauda nimega " stall 45" viisin treiali juurde koos sinna paigutava korvi jooniste ja hammasvööga (mille saad oma vanalt hoorattalt). Treiti ilusti valmis siis võtsin vända ja hooratta viisin TTÜ-see ühe vana õppejõu kätte kes selle kõik balanssi ajas ja siis läks asi masinasse. Oli 8kg millegiga ja nüüd siis 4,5kg.
Niipalju kui ma mäletan, on stall 45 karastuv teras, seega sellise asja panemine kuuma-külma saavasse kohta jäägu igaühe enda südametunnistusele.

Mina olen oma silmaga näinud, mis juhtub kogemata stall-3 asemel stall-45-st valmistatud (väliselt neil ju vahet pole) multilifti konksuga, mis keevituskohtadest külge keevitamise korral karastub. Esimese täiskoormaga tõstmisel murdub keevituskohtade kõrvalt nagu makaron.

Postitatud: 09.01.2008 10:40
Postitas Jõuvanker
Lasin paar aastat tagssi janimetis teha stall 3st ühemassilise hooratta V6 biturbole, masinal oli võimu ca 450HJ/580NM, hooratta külge sai kruvitud Spec stage3 sidurikomplet 6-laba keraamilisekattega ketas. Probleeme polnud, sõitsin miski 30Tkm maha, müüsin masina koos kompotiga, mis sisse pandud. Algselt soovitas treial küll malmi kasutada hooratta valmistamisel ,kuid toorikut ei olnud võtta nii paksu, kui oli vaja.
Treialiks siis Mäealuse tänaval OÜ Janimet´is töötav Hr Jaan Kirss ( Kirsi Jaan, nii tuntakse teda rahvasuus ).

Postitatud: 09.01.2008 22:41
Postitas Aare
Stal-3 minuarust sellises kohas liiga pehme, siduriketas nühib sinna kergesti sisse. Ega nt pidurikettad ja hoorattad pole ilmaasjata malmist tehtud. Malmiga pole seda karastumise probleemi ja kulumiskindlus on ka parem. Ise arvan, et kui teeks nt pidurikettad stal-3st, siis kuluvad need samas tempos klotsidega. Tõsi, stal-3 on hea töödelda ja mingit karastumisejamasid ka pole. Jahtub maha ja omadused on täpselt samad.

Muidu on olemas mingid kulumiskindlad terased kah.

Postitatud: 10.01.2008 0:04
Postitas onesuspect
stockrider kirjutas:nii siis sai asi endale kah ära paigaldatud kiirendusele andis üsna kõvasti juurde nüüd on tunne et sõidaks 2,0 turboga ennem oli nagu 1,6 vabalt hingav :-D :-D
Aga üx lisa jama tekkis kui mootor soe ja kõik muu sinna juurde kuuluv on kenasti soojaks sõidetud .Siis hakkab esimese käiguga kohalt võttu ajal vibrama justkui mingi asi ei pea korralikult? Kas on siis tegu libisemisega et siis kas tugevataud siduri libisemine väljendub seda moodi erinevalt tavalise siduri puhul endal see sport siduri kohapealt esimene kogemus :) äkki keegi teab midagi tarka selle kohta :?:
Ei tea kas see ketas(siduri) on ilma leevenditeta?? Kui ja siis auto käitub õigesti!

Postitatud: 10.01.2008 0:08
Postitas onesuspect
Vot selle satal-lli kohapealt ei oska mina vaielda, tegin nii nagu kogenud treial ütles! Et kui laiali lendab siis annan teada aga siiamaani on kõik OK sellega. Vaata kus tuli võrdlema multilifti konksu ja minu auto hooratast :-D :-D :-D