7. leht 18-st

Postitatud: 21.05.2007 23:34
Postitas Kuuno
kas räägid mis juhtus?

Postitatud: 21.05.2007 23:36
Postitas Mihkel
Mõlemad ju käisid alles Soomes seadistamas :shock:
Sommidel oli liiga optimistlik süütemäpp?

Kusjuures sealt OMC-lt tuli vist nii mõnigi auto nööriotsas tagasi.

Postitatud: 21.05.2007 23:37
Postitas tommy99
kas siis viljari omaga ka juhtus midagi v? ja kui mingit huvi juppide suhtes on siis võib ühendust võtta vb midagi pakkuda...

Postitatud: 21.05.2007 23:49
Postitas Karol
Mõlemad ühte moodi laiali , 6 silinder :?

http://beta.album.ee/album/30027320/50053096

Postitatud: 21.05.2007 23:53
Postitas Raceboy
Karol kirjutas:Mõlemad ühte moodi laiali , 6 silinder :?
Ja mida see ütleb? Et ära kooles see silinder, mis kõige kuumemalt jooksis. Järeldused võid ise teha.

Postitatud: 22.05.2007 0:03
Postitas Karol
Tean mis juhtus ja miks jutus, mida ma siin järeldan??

Postitatud: 22.05.2007 0:17
Postitas Mihkel
Jagage oma teooriaid siis teistega ka, mis te salatsete.
Saavad teised inimesed ka äkki teie vigadest õppida.

Postitatud: 22.05.2007 7:19
Postitas tommy99
nendel autodel jooksevadki 5 ja 6 silinder kõige kuumemalt, sealt on jäänud kerge tehase puudujääk, ära on võimalik seda hoida veesärgi ülekäimisega, puhastamisega, netis sellest ka juttu olnud. Igal juhul loodan, et autod on varsti uuesti korras.

Postitatud: 22.05.2007 8:53
Postitas Raceboy
See, et viimased (ehk/või tuleseinale kõige lähemal asuvad) silindrid kuumemalt jooksevad, on täiesti tavapärane nähtus peaaegu iga mootori juures. Lahendus on full-sequential süüde, mis võimaldab iga silindri süütenurka korrigeerida või konservatiivsem süüte/segu tabel.

Tehase ajude puhul on häda ka selles, et kui nad on MAF'i-põhised, siis IAT korrigeerimine on neil väga tagasihoidlik, sellises forsseeringuastmes mootorid vajavad aga kõrgematel temperatuuridel rohkem süüte tagasitõmbamist.

Postitatud: 22.05.2007 10:48
Postitas Audiophile
Muide..

Mis segule teil auto seadistatud oli max pöördel? Hea on tagantjärgi targutada muidugi aga kas küünlad käisid peale dynomist maha? Kui EGT sensorit paigaldada ei olnud võimalik siis on küünlad ühed head indikaatorid võrdlemaks kui erinevadlt silindrid käivad. Toomase auto puhul pakuks ma et tegu oli backpressurist tingitud kõrge EGT-ga mis siis võis hävitavalt mõjuda.. samas Viljari autol seda probleemi kindlasti ei olnud.. Mul oli porschel omal sama probleem et üks silinder käis teistest lahjemini aga see oli mu oma lollusest tingitud kuna tagasivool oli tehtud enne viimast pihustit ja sinna lihstalt kütet ei jagunud.

Loodame et saate masinad sõitma ja PALUN EGT sensorid külge.. mõlemale mootori poolele.

Markus

Postitatud: 22.05.2007 11:30
Postitas temp
dünos sai segu 11.7-11.9 peale seadistatud.
tomi autol sai lõpus veel süüdet keeratud ohutumaks kuna sama rõhuga 484 hp juures hakkas kergelt detoneerima. mäletamist mööda keerati 4 kraadi ohutumaks.

aga eraldi tasub vast välja tuua seda, et düno ruumis oli mingi 3-4 kraadi sooja tol hetkel.

Postitatud: 22.05.2007 11:36
Postitas RICE BURNER
Eks ta ole jah üks peavalu, kuid kõik halb tuleb keerata heaks.
Nüüd proovime lihtsalt talveks plaanitud tuuningu kahe nädalaga ära teha.
Kõige tähtsam on tulevikus sellistest ebameeldivustest hoiduda.
Enda autol saan kuidagi sellest anomaaliast veel aru, kuid turvalise setinguga sõitval Toomase autol juhtus küll midagi imelikku. Meie autodel on süütenurgad totaalselt erinevad. 17 VS 23 ja tänaval 17 vs 19.
11,5-11,9 ei ole mitte lahja segu.
Kuna eesmärgiks ei olnud autodele seadistada mitte max jõudu, vaid turvaline seting.
Aga mingitest mappidest mis iganes parameetritest pole mõtet rääkida. See pigem tagantjärele kõvatamine. Ise pakun, et viimane silinder läheb sellisel koormusel veidi kuumemaks ja siis ei lase detonatsioon kaua oodata.
OMC esimesel sõidul madala tänavakõlbuliku rõhuga nägin üle 100c mootori temperatuuri esimest korda selle autoga, kuid ei võtnud seda tõsise signaalina. Teises sõidus sai rõhk seatud nii nagu Haapsalus Dragil, kuid lisasin veel 0,2% ja tulemus käes.

Postitatud: 22.05.2007 11:50
Postitas Raceboy
temp kirjutas: aga eraldi tasub vast välja tuua seda, et düno ruumis oli mingi 3-4 kraadi sooja tol hetkel.
Raceboy kirjutas: Tehase ajude puhul on häda ka selles, et kui nad on MAF'i-põhised, siis IAT korrigeerimine on neil väga tagasihoidlik, sellises forsseeringuastmes mootorid vajavad aga kõrgematel temperatuuridel rohkem süüte tagasitõmbamist.

Postitatud: 22.05.2007 11:58
Postitas Karol
Jälgisin ise toomase autol küünlaid ja küünlad oli kõik ühte moodi, erinevust ei olnud.

Postitatud: 22.05.2007 12:17
Postitas Kuuno
loodan et mõlemad autod hakkavad korralikult uuesti liikuma ja et siin teemas ei hakka keegi kedagi süüdistama ja vigu otsima-pole lihtsalt mõtet!
selliseid asju juhtub ja jääb ka tulevikus ilmselt juhtuma...
enda autoga just enne omc'd lasin kõrvalrajal edasi tagasi koos andresega ja kuulasin ega detonatsiooni sees pole :D