7. leht 7-st

Re: BMW E92 COUPE 335xi "Küla laadija rästik"

Postitatud: 02.10.2021 18:26
Postitas ahto42
Kütuseradikas ka tagasivoolule

Re: BMW E92 COUPE 335xi "Küla laadija rästik"

Postitatud: 04.10.2021 16:25
Postitas LordVampire
ahto42 kirjutas:Kütuseradikas ka tagasivoolule
Okei, seda on enne ka mainitud, aga kas see on päriselt ka teema? Kas ta paaki tagasi minnes maha ei jahtu? Kütab terve paagi bensu soojaks? Vähe uus nüanss minu jaoks lihtsalt ja veits üllatav lihtsalt.

Re: BMW E92 COUPE 335xi "Küla laadija rästik"

Postitatud: 05.10.2021 8:51
Postitas rst
Pane vesi-meta peale vähemalt 1000cc düüsiga.
Saad IAT ning EGT alla. Boonusena saad ka süüdet varasemaks keerata ja jõudu juurde. Kui jõudu juurde pole vaja ( :axe ), siis saad sama jõu väiksema boosti juures kätte.

Re: BMW E92 COUPE 335xi "Küla laadija rästik"

Postitatud: 06.10.2021 23:46
Postitas ahto42
LordVampire kirjutas:
ahto42 kirjutas:Kütuseradikas ka tagasivoolule
Okei, seda on enne ka mainitud, aga kas see on päriselt ka teema? Kas ta paaki tagasi minnes maha ei jahtu? Kütab terve paagi bensu soojaks? Vähe uus nüanss minu jaoks lihtsalt ja veits üllatav lihtsalt.
Kui kuum kütus kapoti alt tagasi paaki läheb, siis ikka paagisisu kuumeneb. Selleks ongi jahutus tagasivoolul.
Kuum kütus on detoneerimisohtlik, aju kipub ise süüdet maha keerama ja muud sellist et vältida detonatsiooni. Lisaks on sama mõte nagu õhujahutamisel, st et jahedamas kütuses on rohkem süsivesikuid mida põletada. Sama eesmärk ka intercooleril. Tavaautodel on need kasutuses ökonoomisuse pärast, nagu varem mainisin, et vähem kütust, pauk suurem. Racingus pannakse rõhku deto kindlusele.

Re: BMW E92 COUPE 335xi "Küla laadija rästik"

Postitatud: 07.10.2021 10:30
Postitas LordVampire
ahto42 kirjutas: Kui kuum kütus kapoti alt tagasi paaki läheb, siis ikka paagisisu kuumeneb. Selleks ongi jahutus tagasivoolul.
Kuum kütus on detoneerimisohtlik, aju kipub ise süüdet maha keerama ja muud sellist et vältida detonatsiooni. Lisaks on sama mõte nagu õhujahutamisel, st et jahedamas kütuses on rohkem süsivesikuid mida põletada. Sama eesmärk ka intercooleril. Tavaautodel on need kasutuses ökonoomisuse pärast, nagu varem mainisin, et vähem kütust, pauk suurem. Racingus pannakse rõhku deto kindlusele.

Okei, tänud lolli harimast, uurin teemat. :-D :bb

Re: BMW E92 COUPE 335xi "Küla laadija rästik"

Postitatud: 17.10.2021 10:01
Postitas tmac
Palju Õnne Street A teise koha üle. järgmine aasta, siis Street B juba. Ma tean ,et sa käid kiirendustel ainult seltskonna pärast ,aga noh :-D :-D :-D :-D

Re: BMW E92 COUPE 335xi "Küla laadija rästik"

Postitatud: 23.10.2021 12:59
Postitas LordVampire
tmac kirjutas:Palju Õnne Street A teise koha üle. järgmine aasta, siis Street B juba. Ma tean ,et sa käid kiirendustel ainult seltskonna pärast ,aga noh :-D :-D :-D :-D
:bb :bb :-D