7. leht 8-st

Postitatud: 30.04.2007 12:14
Postitas Audiophile
No krt kas neid ei saa siis mitte mingit nippi pidi sobima panna? krt eestlased on tuntud sitast saja tegijad - milles seal se põhiline vahe seisneb, sellel amordil siis?

markus

Postitatud: 30.04.2007 12:22
Postitas tt
Põhiline vahe on selles, et tagumine püstak näeb välja täpselt samasugune kui esimene ehk siis need, mis tulid on liiga erinevad sellele, mis olema peab.
Võrdle pildilt esimest ja tagumist püstakut ja saad isegi aru, et ringi teha seda ei ole võimalik.
Esistange sai 5 kihti värvi, kapott ja tiivad läksid laki alla.
Pilt

Postitatud: 07.05.2007 17:41
Postitas tt
Täna sai jälle tõsisemalt raha kulutatud:
Uued küündlad, uus klapikambri kaane tihend (juba teine), hunnik tihendeid ja zimmereid ning uus aktiivsöe filter.
Täna juhtus ka see, mida karta oligi - vana radikas hakkas lekkima.
Laki Autos oli õnneks Nissensi radikas sees olemas:
Pilt
Homme katsuks vedrustuse osas selgusele saada (proovida alla alternatiivvarjant KW-le, millest tuleb kahjutundega loobuda) ja plekid autole külge tagasi panna.

Postitatud: 08.05.2007 16:57
Postitas Renn
Täna juhtus ka see, mida karta oligi - vana radikas hakkas lekkima.
Vähemalt ei lõhkunud sinu S`i veeradikat tühkäigu mootori küljes oleva vooliku klamber ära, nagu juhtus mul...loodan Haapsus sul autot näha...;)

Postitatud: 08.05.2007 20:55
Postitas tt
Haapsalus ei näe mind - vähemalt mitte selle autoga ja mitte tuleval nädalavahetusel.
Auto valmimiseni on jäänud 2 tugevat tööpäeva (iseasi on muidugi see, kust need 2 päeva näpistada).
Vedrustus lahenes siis Koni regullitavate amortide ja Weiteci vedrude näol.
Tagumised püstakud ka juba all, esimestele tarvis leida veel puhvrid ja tolmukatted.
Puksid on ka veel installimata - moto peaks nüüd olema leketevaba ja valmis stardiks.

Postitatud: 18.05.2007 13:58
Postitas tt
Ega me vahepeal maganud ei ole :lol:
Asenduseks KW Coilidele sai valitud Koni regullitavad amordid ja Weiteci -45 madaldusvedrud.
Tagumine püstak:

Pilt

Esimene püstak:

Pilt

Lasime auto tõstukilt alla ja esimene ots jäi nii:

Pilt

Tagumine ots võrdse madalduse juures jäi välja nägema nii:

Pilt

Ainukene loogiline seletus asjale oli see, et äkki on "onud Weitecis" kogemata esi -ja tagavedrud valesti markeerinud.
Vahetasime esimesed ja tagumised vedrud omavahel ära:
Enne:

Pilt

Ja pärast:

Pilt

Pilt

Kuna esimene ratas tundub natuke siiski liiga koopas olema, abistas kodanik Ice mind veel kahe komplekti esivedrudega (BGW ja H&R), mis lubavad väiksemat madaldust.
Eks esmaspäeval saab neid alla proovida siis näeb.

Vahepeal sai autole Powerflexi puksid ja Whiteline tagumine stabikavarras installitud:

Pilt

Ja stange on ka lõpuks "võrgutatud" ning ootamas esmaspäeva:

Pilt

Lahenduse on vahepeal saanud jahutusventika probleemid ning esmaspäeval läheb mootorisse Gastrol RS Formula 10W60 õli.

Postitatud: 18.05.2007 14:09
Postitas ranz
Hmm... kas siis esi ja tagavedrud on 1:1le? mul krt sama jama tegelt, et tagaots on ebaloomulikult kõrgel (jah pagassis miskit ei ole ka kuid tagavara ratas ja polstrid nüüd küll nii alla seda tagaotsa ei vii).

Postitatud: 18.05.2007 14:33
Postitas tt
Esi -ja tagavedrud sobivad 1:1 - inglased S2 foorumis tüübid on enda jaoks juba ammu avastanud, et tervele autole võib kas VA või HA tähistusega vedrusid installida.

Postitatud: 22.05.2007 16:17
Postitas tt
Nüüd sai vahetatud esi -ja tagavedrud mõlemal pool autot omavahel ja tulemus jäi selline:
Tagant:
Pilt

Ja eest:
Pilt

Installisin külge udukad ja suunad - selgus, et udukad on väga tuhmid, isegi tuhmimad kui suunad:
Pilt

Ega siis midagi - panin uued udutuled - nüüd tundusid aga suunad väga tuhmid:
Pilt

No mis teha - tuli vahetada ka suunatuled uute vastu:
Pilt

Selline see vedrustus siis lõpuks sai:
Pilt

Postitatud: 22.05.2007 16:22
Postitas Mihkel
Vedrdude jäikused ei lähe nii paigast ära?
Tavaliselt on ees ja taga eri jäikusega vedrud. Ees siis ilmselt jäigemad.
Juhitavus sellisest swapist ei halvene?

Jumal teab mida need vedrukomplektide komplekteeriad mõtlesid.
Eri firmade 40mm on ka nagu siga ja kägu.

Postitatud: 22.05.2007 16:26
Postitas sada1000
Väga kena :) tore näha et hakkab vaikselt looma juba :-D

Postitatud: 22.05.2007 17:38
Postitas mell
Tulemus väga BRO kuigi RS2-e esivõre + peeglid sobiks sinna nagu valatult :) Tavaliselt hakkab see replica satnge ilgelt silma riivama aga antud autol on täitsa ok jäänud. Hea viimistluse tulemus vb? 10p.

terv. mell

Postitatud: 22.05.2007 18:46
Postitas tt
RS2 stiilis esivõre tuleb, aga Porge peeglid coupe-le ei sobi üldse minuarust.
Peeglitega üks mõte on, aga ei ole kusagilt veel Corrado el. peegleid leidnud (vot need on coupe-l väga kenad).

Postitatud: 25.05.2007 22:23
Postitas tt
Nii....
Auto mootor töötab väga ilusasti, 1,5 bar-i hoiab ilusti lõpuni ja persedüno tunneb ka jõudu masinal olevat.
Asjal on ainult üks viga - auto sobib hetkel ainult suitsukatte tegemiseks.
Tundub, et täiesti töökorras RS2 turbo, mis sai Hr Kuuli kätte viidud kontrolliks (teada saanud, millist rõhku ma kasutama plaanin hakata, soovitas ta mul turbo vastupidavuse huvides, vahetada pikilõtkusaaled ja seibid keraamiliste vastu - millega ma ka päri olin), vajab nüüd remonti.
Kuulates aga seda, mitmendat korda Kuul mõne mehe turbot garantiiremondib, tundub minu turbost elulooma saamine suht küsitavana.
Hakkan siis igaks-juhuks kohe uut turbot otsima ja RS2 turbole kulutatud 13 000.- EEK taga nutma.

Postitatud: 26.05.2007 0:02
Postitas Raceboy
Enne olid pildid Turbo Twist I-st, nüüd all aga Twist II-d? Ja veel Porsche kapslitega? :)