7. leht 50-st
Postitatud: 02.12.2009 17:26
Postitas Corrado
Küsin ka ühe suht rumala küsimuse siis. Et kas ja kuidas saab stock N/A-l esile kutsuda seda paukumist millest ühes teises teemas. Seal toodi põhjuseks rikas segu ja süütekatkestus, aga kuidas neid asju tekitada saab ja kui üldse saab?
Eesmärgiks olekski kerge(tõesti kerge) paukumine gaasi maha lastes
Võib pakkuda varjante nii karpa kui pritsega mootorite kohta, kuna mõlemad endal olemas

Postitatud: 02.12.2009 17:43
Postitas taxu
Antilagi eesmärgil tehakse nii, et lastakse süüde väga hiliseks tühijooksul. Nii et suur osa kütusest põleb alles kolles. Ka kütuse kogust tuleb suurendada, muidu ei aja mootorit ringi enam. Ja nende kahe parameetriga siis mängitakse sobiva turbo kiiruse hoidmiseks.
Postitatud: 02.12.2009 18:06
Postitas Corrado
Aga tegu vabalthingavaga ja ilma igast progetavate ajudeta. Tundub et pritsega mootoril on seda effekti raskem teha.
Sigullil kunagi sain leeki viskama tagant täiesti stock mootoriga(karpa), rikas segu aga kas midagi veel? Mingit süütekatkestust saab ka ise tekitada gaasi maha lastes?
Postitatud: 02.12.2009 21:27
Postitas Jaan
Pool Eestit uuris Escort RS Turbo manuaali kohta, mis riigis teoksil

Postitatud: 02.12.2009 22:46
Postitas RKsilver
Väike *rumal* küsmus tekkis..
Kas on võimalik selline asi nagu *TEE SEE ISE* rev limiter
Ehk pööretepiiraja ?
Ärge väga kõvasti lööge, nohu hetkel kallal

Postitatud: 02.12.2009 23:23
Postitas kilplane
mõtled sa fuel cuti või midagi muud?
Postitatud: 02.12.2009 23:24
Postitas taxu
RKsilver kirjutas:Väike *rumal* küsmus tekkis..
Kas on võimalik selline asi nagu *TEE SEE ISE* rev limiter
Ehk pööretepiiraja ?
Ärge väga kõvasti lööge, nohu hetkel kallal

Võimatu kindlasti mitte. Aga lihtsus/keerulisus sõltub, mis riistvara juba olemas on. Originaalajudel ju selline asi kõigil peal, seega jutt äkki karpaga asjast?
Postitatud: 02.12.2009 23:37
Postitas RKsilver
sõltuvalt mootorist vaja lihtsalt pööretepiiraja tuua alla ca 5200-5500 juurde
G60 juhtimisega 2042cc Stroker mootor
Postitatud: 03.12.2009 1:48
Postitas likoor
RKsilver kirjutas:Väike *rumal* küsmus tekkis..
Kas on võimalik selline asi nagu *TEE SEE ISE* rev limiter
Ehk pööretepiiraja ?
Ärge väga kõvasti lööge, nohu hetkel kallal

Võimalik on, näiteks konstrueerid ise Shift light-i, mis süttib siis kindlal pöördel. Sama põhimõttega skeemile ehitad relee, mis katkestab süüte, kui pöörded teatud arvuni jõuavad. Iseenesest pole üldse raske asi, mida valmistada.
Postitatud: 03.12.2009 1:52
Postitas RKsilver
Kui keegi mind skeemidega rikastaks siis oleks väga tänulik : )
(kas aitäh maksab üldse tänapäeval midagi?

)
Postitatud: 03.12.2009 9:15
Postitas Corrado

netist leidsin sellise asja, kuid see toimib juhul kui on shift lightiga tahho
Tea kui kerge/raske seda shift lighti ise ehitada on sinna?
Samas ei olegi siis mõtet seda tuld sinna panna vaid kohe pöörete piiraja jaoks teha.
Postitatud: 03.12.2009 11:19
Postitas RKsilver
selline skeem jäi endal ka silme ette, ei tea kas peaks eraldi shift lighti ostma ..
Postitatud: 03.12.2009 12:16
Postitas Astrona
RKsilver kirjutas:sõltuvalt mootorist vaja lihtsalt pööretepiiraja tuua alla ca 5200-5500 juurde
G60 juhtimisega 2042cc Stroker mootor
Saan aru, et kardad, et su stroker ei kannata pöördedid? Kas mõtekam poleks panna stock vänt ja lasta 20-40% rohkem pöördeid?
See shift-light'i lahendus töötab kindlasti, aga siis vaja ju sellist tahhokat.
Tegelikult tehakse ju stock tahhokas kah pööretesignaal pinge-signaaliks. Sinna vahele vaja siis üks 1-30eek pinge-komparaator ja veel natuke (

) - et teatust pingest käib klõps ära

Vanadel autodel saaks selle sama tahho-juhtme, mis on tegelikult süütepooli miinus, ühendada otse tahhoka juurest massi (piirajat ju vaja lühiajaliselt - ja pool ei tohiks sulada kui alla 2minuti piirajas lased

). või midagi sellist
Postitatud: 03.12.2009 13:23
Postitas Corrado
http://www.t-r-j.com/Auto/Tach/tachometer.htm
Siin tegu led-tahhomeetriga. Põhimõtteliselt, natuke seda modides peaks sellest saama pmst sama asja mis shift light ja seega saaks seda koos selle süütekatkestuse skeemiga kasutada.
Pmst kui kasutada seda kivi mis seal impulsi muudab voolutugevuseks, siis peaks saama asja toimima.
Kõige algelisemalt saaks ilmselt nii, kui teed selle taho valmis nii nagu peab ja siis autole ühendades vaatad mis pööretel piirajat tahad ja milline led parajasti põleb sellel pöördel ning sealt võtadki relee jaoks impulsi.

Postitatud: 04.12.2009 0:28
Postitas murjam
Mis põhjusel kasutavad performance mootorid kõvemaid saalesid? Minu arusaamist mööda ei tohi saale ju kunagi metalliga kokku puutuda.. Kui puutub, on juba midagi kardinaalselt viltu ja kõvem saale teeb vaid vändale rohkem liiga.