Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
Korralikus dynos seda seadistataksegi, mingeid lisajahutusi mul pole peale õlijahutuseradika. Aquamisti ERL vesipritse süsteem sai ostetud(leidsin uuena komplekti), aga kuna seisnud nii kaua, siis pump oli kinni jäänud. Pole hetkel viitsinud tollega tegeledagi, coolerit samuti pole jah. Etanool sai valitud selleks, et kannatab rõhku keerata nii palju kui mootori sisu aind kannatab(põleb ju puhtamalt ja jahedamalt). Hetkel see 370hp/260nm jäi esmaseks prooviks, kuid vb järgmine nädal tõstame piiraja 12 000rpm kanti ning proovime 1.7-2 bari. Siis peaks pikalt üle 400hp laskma.
Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
Ma ei pidanudki silmas dyno võrdlusi...tuli lihtsalt meelde oma kogemus tsikli häälestamisest...läppar sõitjale seljakotti ja logima...siis jälle uuesti analüüs, korrektuur jne. Toimus +30 kraadi temperatuuridega liivakarjääris....mäkketõusu ratas..RasmusL kirjutas:Korralikus dynos seda seadistataksegi, mingeid lisajahutusi mul pole peale õlijahutuseradika. Aquamisti ERL vesipritse süsteem sai ostetud(leidsin uuena komplekti), aga kuna seisnud nii kaua, siis pump oli kinni jäänud. Pole hetkel viitsinud tollega tegeledagi, coolerit samuti pole jah. Etanool sai valitud selleks, et kannatab rõhku keerata nii palju kui mootori sisu aind kannatab(põleb ju puhtamalt ja jahedamalt). Hetkel see 370hp/260nm jäi esmaseks prooviks, kuid vb järgmine nädal tõstame piiraja 12 000rpm kanti ning proovime 1.7-2 bari. Siis peaks pikalt üle 400hp laskma.
Hiljem käisivad dynos ka korra, Jeff vast mäletabki.
https://youtu.be/Z8TOl7pQKPM
Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
Mäletan ka vist selle ratta dynotamist Joosepi facebookist, mingi pilt käis läbi. Selle läppar seljakotti teemaga tuli meelde üks soome sõber, kes oma turbo hayabusat läks maanteele seadistama, mille tulemusena jäi seade poolikuks ning load hoiule politseisse 
