7. leht 9-st
Postitatud: 17.07.2007 15:29
Postitas Kuuno
wa666ou kirjutas:Homme saab ehk katsetatud erinevaid variante ja OBD-2 lugeja võib-olla näitab midagi.
Kuid, mind huvitab kõige enam siiski, mis võib põhjustada stock mootoril ja seades rikast segu. 10,8 ei saa ju tehaseseades mootoril olla.
Lambda andur on suht uus.
Kas võib olla pihustite viga (ehk ujutavad üle?) või MAF andur hakkab otsi andma? Kütusepump on Walbro 255 l/h (orig. 140 l/h); kas annab liiga palju kütust peale, mida hästi ei usu.
FPR?
Ei teagi, kust viga otsida.
miks sa ei usu et kütusepump seda teha võib?
Postitatud: 17.07.2007 16:10
Postitas wa666ou
Aju peaks kütust peale andma ikka vastavalt mapile, mitte selle järgi, et suurem pump võimaldab rohkem anda.
Või mis arvad?
See tähendaks, et ma peaksin isegi pumba vahetamisega uue mapi tegema?
Kütuse tarbimises pole ma vahet täheldanud. Mökutades tuleb keskmiseks u 9l/100 km (tehase annab 9,2).
Postitatud: 17.07.2007 16:16
Postitas singervinger
Näiteks SX-idel on Walbro originaal FPR-ist väga tihti "tugevam" ja seetõttu pärast pumba vahetust läheb segu rikkamaks.
Postitatud: 17.07.2007 21:34
Postitas Mihkel
Üldiselt on nii, et tehas ei ole väga huvitatud, et põhjagaasiga sõites mootor laiali käiks.
Sellest ka tunduvalt rikkam segu. Tehasehäälestus on kestvuse mitte jõu peale!
Ei tea ju tehas mis maailma otsas see auto sõitma hakkab ja mis kvaliteediga kütust kasutatakse.
Ja pumba vahetus ei saa segu rikkamaks teha, kui vana pump piisavalt tootlik oli.
Ainuke võimalus on siis, kui uus pump lihtsalt oma tootlikuse tõttu rõhku süsteemis tõstab.
Postitatud: 17.07.2007 22:29
Postitas wa666ou
OK
Põhjagaasi teemast saan aru, kuid ta podiseb just niisama kulgedes. Näiteks kiirendan väheke mõne käiguga, boost jõuab vaakumist välja, lasen gaasi lahti ja kuuldavale tuleb vaikne podin.
Avastasin ükspäev ka, et väljalaske kollektoril on pisike mõra. Teen pilti ka homme. Tüüpviga sellel autol (nagu neid vähe oleks

).
Õnneks on saadaval USAst VMSi porditud (õige väljend?) ja lihvitud kollektor hinnaga 430 USD. Esindusest ostes hind 9k.
Postitatud: 03.08.2007 17:57
Postitas wa666ou
Sai siin Speedestil sõidetud 185 km/h.
MBC tööle ei saanud, miski kamm...
Käisin täna korra raadilt läbi ja proovisin vähe pikemat otsa, 1,5+ km umbes.
Ei tea, mis võib olla põhjuseks, kuid spido järgi ei lähe mitte rohkem kui 190 ehk täpselt sama, mis 1 km peal.
Viienda käiguga ei toimu u 4500 rpm mitte mingisugust kiirendust (neljas käik on 190 peal piirajas).
Kust võiks viga otsida?
Postitatud: 03.08.2007 23:00
Postitas Mihkel
Osadel autodel on speed limiter-id ka peal.
Aga kas Volvol seda just on pole ma kindel.
Postitatud: 03.08.2007 23:10
Postitas Aigo
volvo s60 T5-l on küll speed limiter peal ja esinduse mehed on isegi nii lahked, et oskavad seda eemaldada... meil ülemus käis ja nurises teeninduses, et näet ei lähe üle 185km/h ja esinduse mehed nokitsesid mingiaja(auto oli kadunud päev otsa) ja siis läks mees järgi ja tartust välja tallinna maanteed pidi hakkas kiirdendama ja sai isegi lõpuks spido põhja
tollel ainult 1 erinevus veel... tal automaat kast nimelt
Postitatud: 03.08.2007 23:16
Postitas Master003
mul küll ei ole.
saab kella peaaegu põhja
Postitatud: 05.08.2007 0:39
Postitas wa666ou
Postitatud: 06.08.2007 12:07
Postitas zoom1
wa666ou kirjutas:Mõtlesin veel proovida võtta aktuaator klambrist lahti, kuid aega enam polnud. Seda selleks, et näha kui kõrgele boost ronib.
Kahtlane tunne on, et rõhk ei tõuse rohkem kui 1 bar, mis pole loogiline ju.
Sellisel juhul sul on rõhk 0 bar, kuna klapp turbo sees on avatud ja gaasid lähevad tiivikust mööda.

Raadil ma juba mainisin, et kontrolli kas see klapp on ikka terve.
Ma sügavalt kahtlen et viga on mbc´s
Teine varjant, sul oli vist bov? vb see ei suuda rõhku hoida?

Postitatud: 06.08.2007 12:43
Postitas wa666ou
zoom1 kirjutas:
Sellisel juhul sul on rõhk 0 bar, kuna klapp turbo sees on avatud ja gaasid lähevad tiivikust mööda.

Raadil ma juba mainisin, et kontrolli kas see klapp on ikka terve.
Ma sügavalt kahtlen et viga on mbc´s
Teine varjant, sul oli vist bov? vb see ei suuda rõhku hoida?
Mul pole olnud sellist aega, et uurida kuuma osa sees olevat klappi.
Aga vaatab seda membraani ükspäev, kuna tõesti palju variante siin ei ole, mis võiks olla...
BOV hoiab väga normaalselt, kuna olen korra proovinud 1,4 barise rõhuga (lihtsalt WG varrast timmides) talvel sõita. Tip-top. Minek oli loomulikult räige, fuel cuti isegi veel ei tulnud.
Postitatud: 07.08.2007 13:23
Postitas nataly87
Väga ilus auto jällegi. Välimuselt piisavalt kuri, kaunid veljed all ja ma kujutan ette, et sõidumugavust on ka omajagu. Kuidagi eriti hästi sobib sellele autole ka tagumine tiib

Igatahes kõike head teile kahele

Postitatud: 07.08.2007 14:49
Postitas wa666ou
Postitatud: 23.09.2007 18:11
Postitas wa666ou