7. leht 14-st
Postitatud: 19.02.2008 10:56
Postitas Mihkel
Tundub, et kuskil boosti juhtimises probleem (aju või N75 klapp).
Viska prooviks MBC vahele, see peaks asjasse selgust tooma.
Vähemalt lekkevea saad sellega kõrvaldada aga aju juhtimishälve otsimist see muidugi kergemaks eriti ei tee.
Saad kasvõi korralikult sõita siis autoga.
Postitatud: 19.02.2008 11:05
Postitas ranz
Mihkel kirjutas:Tundub, et kuskil boosti juhtimises probleem (aju või N75 klapp).
Viska prooviks MBC vahele, see peaks asjasse selgust tooma.
Vähemalt lekkevea saad sellega kõrvaldada aga aju juhtimishälve otsimist see muidugi kergemaks eriti ei tee.
Saad kasvõi korralikult sõita siis autoga.
N75 klappi kahtlustasin ise kah... aga samas voolu peale lastes toimetas ilusti, avanes ja sulgus nii nagu ta seda tegema peabki. Kõige rohkem seda aju juhtimis viga kahtlustangi, et miskil X põhjusel tahab tema rõhku piirata. Aju veakoode ei anna ning vahetanud olen ka igaks juhuks mõned andurid... viga ikka jäänud samaks.
Lekke vea kõrvaldasin juba sellega kui lasin teha sisselaske kontrollimiseks seadeldise ning lastes sinna seisva motoga rõhk sisse, see kõik peab.
Rõhu saan ülesse ka siis kui solenodi otsa WG küljest maha võtan, aga siis on seda kohe sinna 2BARi kanti :P ehk siis liiga palju originaal pihustitele ja asjadele.
Ennem ma asjaga tegelema ei hakka kui WB ja EGT andurid ja kell kohal ning paigaldatud, sinnamaale kulgen selle väiksema rõhuga, suurt niisama sõitmist ei sega :P
Postitatud: 19.02.2008 11:44
Postitas Mihkel
MBC-ga saad ise keerata endale sobiva rõhu, näiteks 1.5bar, see selline vahepealne väärtus.
Võid ju ka 1.8bar jätta hoidma, kui ta seda ka originaal ajuga hoiab.
Sa näed VAG-COM-iga andurite parameetreid ka eks?
Saad NB pinge järgi ka kontrollida, ega segu lahjaks ei jää.
Originaal juhtimised VAG autodel kipuvad mängima selle rõhuga, ei hoia ühtlaselt.
Vähemalt 1.8T 20V dyno graafikult tundub, et asi mängis suht palju boostiga (WOT-is eri pööretel).
Postitatud: 19.02.2008 12:52
Postitas ranz
Mihkel kirjutas:MBC-ga saad ise keerata endale sobiva rõhu, näiteks 1.5bar, see selline vahepealne väärtus.
Võid ju ka 1.8bar jätta hoidma, kui ta seda ka originaal ajuga hoiab.
Sa näed VAG-COM-iga andurite parameetreid ka eks?
Saad NB pinge järgi ka kontrollida, ega segu lahjaks ei jää.
Originaal juhtimised VAG autodel kipuvad mängima selle rõhuga, ei hoia ühtlaselt.
Vähemalt 1.8T 20V dyno graafikult tundub, et asi mängis suht palju boostiga (WOT-is eri pööretel).
Mkmm, VAG-COMiga näeb minu masinal ainult salvestunud veakoode

see selle asja raskemaks teebki, annab ikka viga leida.
Postitatud: 03.04.2008 13:42
Postitas ranz
Selle boosti probleemiga jõudsin siis lõpuks viimase andurini mis seda teha võiks, BARO sensor (altitude sensor) ehk siis andur mis mõõdab kõrgust merepinnast. Selle anduri ette antud kolmest mõõteandmest ei klappinud ükski ning juba hakkasin mõtlema uue peale kuniks leidsin S2 foorumist lihtsama lahenduse. Andur tuli lahti võtta ning seal sees vähe asju painutada kuniks mõõdetavad takistused õigeks lähevad:P kuna hetkel läks auto uuesti keretöödesse (garantiisse) siis testida rohkem kui korra ei saanud, eks hiljem näis.
Autosse lisandus ka natuke aega tagasi VEMSi A&F+EGT kell ja andurid. Vajalikud asjad on juba õigetesse kohtadesse ühendatud, seadistamist vajab veel RPM input ja mõningad muud asjad veel. EGT andur on esialgselt kohe turbo väljundava ees, seal oli originaalis lihtsalt koht põhimõtteliselt olemas. Kollesse läheb asi siis kui uue kolle saan.
Postitatud: 03.04.2008 14:43
Postitas Mihkel
EGT sensori kellaga ära ka kalibreerisid?
Postitatud: 03.04.2008 16:13
Postitas ranz
Mihkel kirjutas:EGT sensori kellaga ära ka kalibreerisid?
Niipalju kui aru sain siis seda tegema ei pidanud.
Peaksin seda tegema? kuidas üldse?
Postitatud: 03.04.2008 16:47
Postitas Kuuno
ranz kirjutas:Mihkel kirjutas:EGT sensori kellaga ära ka kalibreerisid?
Niipalju kui aru sain siis seda tegema ei pidanud.
Peaksin seda tegema? kuidas üldse?
pms võid seda teha koduste vahenditega
lase kuskil vesi keema-100 kraadi ja pane tass kylmkappi-0 kraadi
nii oli vemsi kodukal kirjas

Postitatud: 03.04.2008 16:54
Postitas ranz
Kuuno kirjutas:ranz kirjutas:Mihkel kirjutas:EGT sensori kellaga ära ka kalibreerisid?
Niipalju kui aru sain siis seda tegema ei pidanud.
Peaksin seda tegema? kuidas üldse?
pms võid seda teha koduste vahenditega
lase kuskil vesi keema-100 kraadi ja pane tass kylmkappi-0 kraadi
nii oli vemsi kodukal kirjas

Hmm... seda ma küll miskiks kalibreerimiseks ei nimetaks :P
Keema minev vesi, kas 100C on siis kui esimene mulks käib või kui täiega vesi muliseb? Külmkapp... tavalises külmikus on üldjuhul + 6C kui õieti mäletan ning sügavkülmas miski X kraadi külma, 0-i pole neis üheski.
Või saan ma millestki väga valesti aru?
Postitatud: 03.04.2008 19:39
Postitas zoom1
kui üks mulks tuleb siis on kuskil 90c, kui täiega mullitab siis keeb, vesi üle 100c minna ju ei saa

Postitatud: 03.04.2008 22:15
Postitas Mihkel
Alati saab termomeetrit anduri kõrval kasutada
Aga jah ilma kalibreerimata pole see näit ilmselt kõige täpsem.
Muidugi ma ise pole veel jõudnud ühtegi andurit kellaga kalibreerida kuigi 3 komplekti hetkel kasutada
Lingid mida tasub lugeda:
http://www.vems.co.uk/forum/index.php?topic=291.0
http://www.vems.co.uk/forum/index.php?topic=264.0
Postitatud: 03.04.2008 22:50
Postitas Kuuno
jah õigus et se ei ole 100% õige aga nagu mihkel ytles on termomeeter abiks
vesi millel jääkirme tekib peale on 0 kraadi suht ja nii nagu zoom keeva vee kohta ytles...

Postitatud: 03.04.2008 22:52
Postitas mulk
Mida siis kalibreeritakse, andurit või näitikut?
Pigem vist näidikut anduri järgi.
K type termoanduri täpsus on +/- 1.5C'
Postitatud: 03.04.2008 23:26
Postitas Raceboy
Kui termomeetrit pole, pange jääkuubikud vette ja kuubikute sulamise lõppfaasis on vesi suhtkoht täpselt 0 kraadi.
Postitatud: 03.04.2008 23:29
Postitas Mihkel
Kell tuleb anduri järgi kalibreerida, et segadust rohkem ei oleks.
Andurit suht raske kalibreerida kella järgi, rellakaga ehk saaks aga suth kulukas töö
