7. leht 8-st
Postitatud: 03.01.2008 16:43
Postitas Fos
seda riista tahaks oma silmaga sõitmas näha, päris äge.
Vaatasin, et sul koonus on täpselt turbo kuuma osa kõrval, viska mingi eraldusplaat või midagi vahele sinna, detonatsiooni oht on kõvasti väiksem kohe ja ma usun, et isegi tuntav vahe minekus.
Kõva projekt 5+
Postitatud: 05.01.2008 18:29
Postitas ivar
Filter enam seal ei asu. Õhuvõtt on tiiva sees. Lk5 on ka piltidelt näha.
Mootori kohta niipalju, et ülemine ots läks ikka paremaks küll. Käiguvahetused on paras nüüd umbes 500 pööret kõrgemal teha.
Nukkvõll on ikka see sama. Sisselase/väljalase 245 kraadi ja klapikattuvust 27 kraadi. Praegu seadistatud täpselt keskele, aga selle keerab vast mingi aeg 5-10 kraadi hilisemaks.
Madalatel pööretel veab veel täitsa talutavalt. Käiguühtlus läks küll halvemaks.
Postitatud: 13.01.2008 19:59
Postitas ivar
Nüüd ka põhjus teada. Silindrite surved olid 4, 8, 8, 6. Oleks pidanud enne klapid üle kontrollima ikka. Aga noh, kiire oli ja lootsin, et ehk väga hull ei ole.
--
Postitatud: 15.01.2008 13:17
Postitas valmar86
Aga kui aus olla siis palju see umbes maksma võis minna??
Postitatud: 16.01.2008 18:50
Postitas ivar
Kaane vahetus? 5000.- oli kaane hind ja uus tihend maksis 100.
Postitatud: 17.01.2008 15:09
Postitas valmar86
Seda ka jah.. aga palju kogu selle auto peale läinud on praeguse seisuga??
See on ikka päris suur ettevõtmine Ja see on ikka päris lahe asi.::D Ilus vaadata..:D Jätka smas vaimus.:D
Postitatud: 20.01.2008 23:27
Postitas ivar
Ei ole arvestust pidand. Aga noh, sõitvale autole läheks praeguse süsteemi tegemine juppide poolest maksma umbes 10000kr, ma arvan.
Postitatud: 20.02.2008 19:27
Postitas ivar
Käisime dünos täna. 181hj ja 252nm rattast (208hj, 290nm mootorist). Teise ja kolmanda tõmbe graafikud on
siin.
Maksimaalne moment on täitsa hea kohapeal, ainult et lõpp vajub mingil põhjusel liiga kiiresti ära.
Postitatud: 20.02.2008 21:13
Postitas mart154
vaadates graafikut, ja natuke kuu seisu kah :D
siis tasuks vast mõelda korraliku mootorijuhtimise peale?
Saad segud paika ja arvatavasti ka graafiku vähe lamedamaks.
Lisaks arvatavasti nii mõnedki jõud juurde...
Aga lada mootori kohta väga proo

rohkemgi, kui mu 2.5 vabalthingav bemm :D
Postitatud: 21.02.2008 11:44
Postitas ivar
Pärast autoga sõitma minnes tuli veel üks pisiasi välja. Nimelt gaasipedaal tundus liialt pehme ja selgus, et pedaali põhja lüües ei läinud siiber täielikult lahti (trossipinguti järgi andnud vm). Kas see juhtus dünomise ajal või hiljem, ei tea aga põhimõtselt võiks see momendilangust seletada küll.
Praegu veel korda ei teind. Peaks mingi aeg rõhunäidiku otse kollektorisse ühendama ja vaatama, kas mõjutab. Hetkel võtab rõhu näidu vahetult enne siibrit.
Postitatud: 21.02.2008 11:51
Postitas mart154
äkki ikkagi megasquirt v3? :P
Võin teha ühe VägaHea hinna
kui huvi, saada meil.
Postitatud: 21.02.2008 13:53
Postitas hents99
Väga hea tulemus. Soovin edu ja vastupidavust, et mootor laiali ei läheks.
Postitatud: 12.03.2008 15:35
Postitas ivar
Ei usu mina, et megasquirt siin veel imetegusid teeks. Ökonoomsemaks saaks kindlasti - aga pole hullu

. Pigem sisse/väljalaske geomeetria süüdi selles, et lõpp ära kaob. Väljalase algab ju originaal malmkollektoriga, kanalid imepeenikesed. Sisselase küll jäme aga k*t seda teab, mis keerised ja pöörised seal õhuvoolu võivad takistada.
Sai praegu rõhk 0.5 peale langetatud niisama kulgemiseks. Käigukast kuidagi häälekaks läinud koormuse all..
Kapotialune
Postitatud: 21.03.2008 20:28
Postitas noottaur
Kapotialune ikka mõnusalt täis

Postitatud: 16.04.2008 0:04
Postitas ivar
Väljalaske kolle nüüd kah uus tehtud, natuke sujuvam ja jämedamate torudega. Saab ehk mõne hobese veel juurde.
Kahjuks pilti veel pole, aga vana nägi välja selline:
