7. leht 11-st

Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1

Postitatud: 29.01.2013 12:25
Postitas Tormis1
Selline lugu siis 26.01.2013

Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1

Postitatud: 12.03.2013 10:11
Postitas Tormis1
Sai tagasild ka alt ära võetud. Asjad värvi ja mis vaja lähevad uued. 12.02.2013

Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1

Postitatud: 12.03.2013 10:15
Postitas Tormis1
Vahepeal siis nii kaugele jõudnud. 12.03.2013

Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1

Postitatud: 12.03.2013 10:21
Postitas Tormis1
Recaro istmed ja nardi rool nahatamisest käes :D

Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1

Postitatud: 12.03.2013 13:49
Postitas Maik
Kõva too vahepeal ära tehtud . 8)

Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1

Postitatud: 13.03.2013 11:15
Postitas Datsunimies
seda on ikka tõsiselt ettevõetud :bb

Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1

Postitatud: 13.03.2013 11:54
Postitas murjam
Kas selle pärast ei muretse, et sellises asendis õliradikast ei valgu õlivahetusel õli välja?
Jõudu!

Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1

Postitatud: 13.03.2013 12:06
Postitas KaroK
Teistpidi ei saaks jälle õhku radikast kätte.
Siis tuleks üks otsa alla ja teine üles panna.

Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1

Postitatud: 13.03.2013 19:46
Postitas mitsu_manic
KaroK kirjutas:Teistpidi ei saaks jälle õhku radikast kätte.
Siis tuleks üks otsa alla ja teine üles panna.
Sügavalt kahtlen, et Evodel õhk radikas oleks ! Samamoodi nagu mu teistel õliradikaga Mitsudel... Kõigil on otsad alla.

Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1

Postitatud: 13.03.2013 22:13
Postitas enkei
mitsu_manic kirjutas:
KaroK kirjutas:Teistpidi ei saaks jälle õhku radikast kätte.
Siis tuleks üks otsa alla ja teine üles panna.
Sügavalt kahtlen, et Evodel õhk radikas oleks ! Samamoodi nagu mu teistel õliradikaga Mitsudel... Kõigil on otsad alla.
Minul evol originaal radikal on küljepeal otsad ja mõlemad üleval pool

Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1

Postitatud: 13.03.2013 23:14
Postitas mitsu_manic
enkei kirjutas: Minul evol originaal radikal on küljepeal otsad ja mõlemad üleval pool
Pigem suht keskel. Sisend on täpselt keskel, väljund selle kohal.
4-6 on mõlemad võrdselt keskel, 7-9 aga sisend tsentris ja väljund selle kohal.
Eclipse non ja turbo on mõlemad all ja äärtes, samamoodi teistel sama aja ja sama mootoriga isenditel.
Ei ütleks küll, et vaegõlitus või mingi õhu probleem oleks hüdrokatel jne.

Fakt on see, et kui pump töötab ja toodab õlirõhku ja voolavust, siis ei tule mingit õhku süsteemi. Aga eks see ole igaühe enda asi, kuidas radika paneb.

Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1

Postitatud: 12.04.2013 8:25
Postitas Tormis1
11.04.2013

Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1

Postitatud: 28.05.2013 21:23
Postitas cb4_335
Lihtsalt väga suur sarnasus?

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater" onclick="window.open(this.href);return false;


E: On ikka sama auto vist...

Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1

Postitatud: 28.05.2013 22:32
Postitas Riisirakett
Nr ju sama neil :-D
Ja tundub,et masin on valmis ja tänavatel.Ja pildi kommentaare lugeda siis on masinal 700+ hp :badgrin:

Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1

Postitatud: 29.05.2013 8:54
Postitas ott5
Riisirakett kirjutas:Nr ju sama neil :-D
Ja tundub,et masin on valmis ja tänavatel.Ja pildi kommentaare lugeda siis on masinal 700+ hp :badgrin:
aga nii ongi.