Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Postitatud: 30.04.2013 6:50
Miiliga tulekski asi korda ajada, mis sul kunagi pooleli jäi :D
Mehejuttu räägid! Aga kiire autoga ei tohi kiirustada, muidu oled nii tegija, et juhtub nii mõndagiDc85 kirjutas:Miiliga tulekski asi korda ajada, mis sul kunagi pooleli jäi :D
Sry jah. Väljendasin valesti. Kui oled paigaldanud BOVi, siis kas jäi MAF või kasutad MAP, IAT ? Ning nende seadistust mõtlesin. Kuid nendele sain juba vastuse :PAstrona kirjutas:Ajusse BOVmitsu_manic kirjutas:Miks ta sul nii jubedalt vahele jätab?
Ajusse on seadistatud BOV ja et MAFi pole ? Kas sul on MAP ja IATS ???? MAFi pole vaja. Põhiliselt on ikka MAPxRPM, aga TPS, CLT, IAT, BattV on korrektsiooniks.
Millist vahele jätmist silmas pead? Üldiselt käib ikka ühtlaselt, jubedat küll ei täheldanud - natuke nüüd uute kompressioonide ja surveastete ja lahjematele nukkidele vaja seadistust kohandada ja paneb mündi servapidi seisma
Teatud reziimides siibri liigutamise peale tõmbas lihtsalt korralikult kinni. TPS andur võib paigast ära olla, peetis või kiirenduspumbaeffekti vaja üle näppida. Aga need "rõõmud" siis kui suuremad kõrvaldatud. Praegu on 2010.09 seadistusega mis eelmise mootoriga oli, pole isegi süütenurka üle veel vaadanud ja aju samuti pole ühestki otsast üle-näppinud. Tühikäik on hetkel ilma IAC-klapita - kui tekib probleeme, siis tegelen tollega, kui ei teki siis viskan selle klapi kah vahelt ära.
IAT'l mul sellise seadega, et 20-45C on 0-korreksioon, selleks et kui masin on töösoe ja normaal-olukord, et siis pihusti-PW oleks täpselt see, mis tabelis on. 0C pealt 4% juurde 15C pealt 1% ja alates 50C keeran kütte nii peale, et parem on kui masin enam ei käiks. CLT'ga kah nii et normaalolukorras 80-90C on 0% rikastust.mitsu_manic kirjutas: Sry jah. Väljendasin valesti. Kui oled paigaldanud BOVi, siis kas jäi MAF või kasutad MAP, IAT ? Ning nende seadistust mõtlesin. Kuid nendele sain juba vastuse :P
Vahele jätmine: just see hetk kui gaasi annad, siis poob kinni. See, kas tühikäigul nurrub, ei tähenda, et pööretel ja rõhu all kõik hea oleks.
Ootame siis, kuidas pärast seadistust käib
Uurin elu, kuna endal mai kuus vaja samuti seadistama hakata.
Hetkel tuleb akult kaitsmeni 30cm, sealt 10cm releeni, ja sealt 1m poolideni (proovisin ka ilma releeta). Sama otsa peal teisi asju pole.Raceboy kirjutas:Prooviks siiski süütepoolide releele +12v kuskilt mujalt võtta, seda on varemgi ette tulnud, et see väheke jääb just puudu.
Mul on SL-kollektori küljes 1 polt, mille alla tuleb nii aju kui ka süütemass, kui õigesti mäletan. Peale selle tuleb coilidest mingi mass kaane külge ja sealt 1 läheb veel kohe ka tulemüüri. Peab üle vaatama - peast ei mäletagi. Aga teoreetiliselt jah võimalik, et ajul ja poolil tekib massi erinevus ja süütesignaali plussiga läheb vahe liiga väikeks et COPi transs avaneks.Signal ground wire must be grounded to the same point as the MS ecu. I moved all grounds that were engine related to the block including the signal ground and the MS ecu grounds and it starts every time now.
Ega see jah raske pole, aga juhmted vaja läbi lõigata jne... Kui eelmainitud esmased asjad tehtud siis proovin. Kuigi ega sellega ei saa teada, kas aku viga - ma erinevaid akusid proovinud ja tõmbab kõik 8-9V peale. Pakun, et nende poolide sisendi jaoks pole lihtsalt antud aju väljundsignaal piisavalt tugev. Tuleks 1 signaali ots lahti võtta, 2 küünalt maha ja siis käsitsi tugevama allika pealt signaali anda, siis selge see tõestatud. 1 variant on veel mingi võimendi vahele ehitada, põhimõtteliselt 2 transistorit, mis juhiks poole siis läbi vähe väiksema takisti. Ma pole veel ajugi lahti kraapinud, kui sealt süüte väljundi takid leian, siis 1. asjana paneks neile mõne takisti parallleelselt.murjam kirjutas:Aga katseta siis igaks petteks süütepoolidele teise aku pealt vool võtta, saad teada, kas on aku või millegi muu viga. Ei ole ju keeruline üht akut leida. Massid ühenda kindlasti ära!
Teen pakkumise, et esimese sõiduga lööb lõdviku lahti ja teisega saab boosti üles, detoneerib mõnuga ning käib laiali, täpsemalt läheb 3. kolvi serv natuke sulama - sealne pihusti hilisemal kontrollimisel 25% jõuetum kui teised
Aga üldiselt päris rõõmustav, et lekked kõrvaldatud - nii võid veel liikvelegi saada.
Haha. Aga jah parem 12.00 kui 11.49 ja pidu läbi - ei hakka puuri sisse panema. (vana rekord tiba kõrgem kui 12.00).Maik kirjutas:Seega uus aeg rohkem ,kui 12.00 pakun mina.
Juba läheb, aga kuni 11.7s on tühi maa ja ainult enda rekord ees. Plaan on kõik välja panna ja oma 1.8T viimane aeg dräägis kirja saada.booster kirjutas:11.8 @ 202 kmh