Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Postitatud: 16.04.2013 8:37
juhtmed on head ve. Olen mitmel autol pannud 10-16m2 uued juhtmed ja asi on paranenud koguaeg.
Paraku starteri juhtmed on nii head, et korraliku aku pinge tõmbab ju alla 10V (ja jääbki 9V kanti kuni starter käib).ott5 kirjutas:juhtmed on head ve. Olen mitmel autol pannud 10-16m2 uued juhtmed ja asi on paranenud koguaeg.
Mul konkreetselt sädet pole, kui starter on taga. Kondekas oleks mõte, aga mu starter tõmbaks ju selle kah algul kohe tühjaks, enne kui sädeme koht tuleb. Siis peaks mingid dioodid jne vahele pane. Ega käis ka süütepoolidele eraldi väikse aku paigaldamise mõte, millel siis käivitamishetkel poleks pluss klemm ülejäänud süsteemiga ühendatudjeff01 kirjutas:Kas fordidel see kondekas seal selle eesmärgiga pole? Vb on see selleks siiski liiga väike. Kusjuures mul mitu bemmi nii käitunud, et starterit lastes ei käivitu eriti kergelt....mõnigi sekund ikka tuleb ringi lasta.....kuid kui lased hetkeks ringi ja kohe võtme tagasi lased siis käivitub kohe sest pööre on üleval ja säde läheb kohe paremaks kui starteri vabastad.
Miskitel toyotadel oli häda, et kui starter vananeb ja rohkem voolu hakkab tarbima siis enam ei käivitu sest VR sensori juhe on starteri lähedal ja saab häire signaali ning lööb ajule vea sisse.
Progeajuga ikka saab muuta, aga ma ei saa muuta käivituse jaoks eraldi nagu korralik aju seda võimaldaks - 1 number igas asendis. Ega ma installides proovisingi ka väiksema laadeajaga, aga suurem oli parem. Pigem kui paneks 6ms, siis vast annaks ka sädet 9V'ga kui seal nüüd poolivõimu elektroonika ise ei bloki madala pingega. Nissanil oli vist stock 2.2ms vms, ja ma nagu olengi üritanud väiksemat hoida, et mitte poole koormata.rst kirjutas:Mul jääb natukene arusaamatuks üks asi.
Ütlesid, et Nissani poolide puhul on laadmisaeg 1.8ms ja Audi omade puhul 3.5ms?
Kui saad muuda laadimisaega 2.5ms peale ja proovi autot käivitada. Kõige hullem, mis juhtub on see, et auto ei lähe käima, mida ta nagunii sul ei tee praeguse configa.
juhtmestiku tegin just uue! Ja juba vanaga 2010a panin mingi 1cm jämeda massi poolidele - see ei lahendanud midagi. Mootori ja kerevahel korralik rihm, nagu starteri tarbeks. Pluss poolide massid jooksevad otse kaane peale + nende poldi alt ka otse kerre 20+20cm jämedat juhet. Poolide ja aku vahel nagu pingelangu pole täheldanud. Pealegi see ei aitaks ju kui akupinge juba 9.xV peal hoiab.murjam kirjutas:Kontrolli kõik massid üle - eriti poolide omad. Kõlab kangesti sedamoodi, et massiühendus on kehv. Võib vabalt olla muidugi ka starteri või nigela aku viga. Minu kogemuse põhjal tõmbab pea kõikidel autodel starteri käivitamise hetkel korraks ~8V peale, aga see pole takistanud käima minemast. Muidugi, kui starter juba käib, on see pigem 10V.
Võimalik, et ka puksid. Aga kõrva järgi mootor käis nagu enamvähem õige kiirusega ringi, oleks 1V rohkem oleks 10% kiirem vms.jeff01 kirjutas:Starteril vast puksid ära ja veab rootor end vastu ning tarbibki voolu rohkem kui vaja....Ei usu et midagi keerulisemat. Ahjaa Akul ja Akul on kah vahe....ei süvenenud mis sul seal peal on.
Eestimees on tantsulõvi :Dmitsu_manic kirjutas:Mis sa tantsid selle auto ümber-pane köis ette ja tõmba käima. Kui esimese 3m järel ikka käima ei lähe, pole starteri viga.
Samas, kui riiul startereid täis (juba mitu korda oled kirjutanud) siis selle aja peale võiks juba mitu korda seda starterit vahetada pigem
Ajusse BOVmitsu_manic kirjutas:Miks ta sul nii jubedalt vahele jätab?
Ajusse on seadistatud BOV ja et MAFi pole ? Kas sul on MAP ja IATS ?
Ega nii väikse mootori jaoks päris õiget klassi pole kus võrdselt võistelda, aga veerandmiiliaja tahaks ikka ja jälle teada saada. Palju variante pole... peab 15-16.juuni Kiltsil käima (vast LMV). Loodetavasti saab selleks ajaks asjad nii kaugele, et pole vaja mitu korda käia - ja keelatakse puurita sõitmine äraDc85 kirjutas:Sihid kuhugi võistlema ka?