Nissan 200SX S13 'Astrona

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Trax
Postitusi: 55
Liitunud: 28.12.2009 12:09

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitus Postitas Trax »

Palju see mootor ikka liigub...
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitus Postitas Astrona »

Trax kirjutas:Palju see mootor ikka liigub...
Kusjuures täis paugu ajal liigub ja tiba liiga palju (segab isegi käiguvahetust natuke).
Mul küll jäigad padjad riiulis olemas, aga kuna seal praegu ~1-2cm madalamad mingid tööriista-marketi padjad (Riho arvas vist et on jäigemad, aga on pigem pehmemad kui stock). Down-pipe ja wg toru sai selle kõrgusega tehtud, ja ei tahtnud katsetama hakata. Peale selle oli see jäikade paar kõva kilo kindlasti raskem. Kui tekib probleem, eks siis paneb jäigad padjad ja paistab kas vaja WG vms tiba ümber teha. Cooler ise on ninas kõige jäigem asi.
Mihkel kirjutas:Miks sulle konstruktor cooleri torustik alati väga meeldib, mis iga hetk kuskil lekkima võib hakata? :)
TURBO to IC torult saaks juba 2 lõdvikuühendust ja 4 klambrit ära jätta. ;)
Ära arva, et mulle kõik meeldib, mis teen :D, aga ega ma neid lõdvikuid/klambreid nüüd kuskilt toomas kah käinud, ja kunagi kalli krooni eest ostetud :D, ei saa lihtsalt ära visata või odavalt maha müüa ilma reaalse põhjuseta. Samas kui endal töökoda oleks, siis oleks häbi küll sellisega. Muidugi, kui masina liikvele saab, siis võiks lasta kinni keevitada, saab mitu sada grammi kergemaks - aga see pole päris ühe-häälne otsus :D. Kui seal nendest torudest siis ei piisa (kuigi nad suht ots-vastu otsa), ja siis veel äkki pikemad lõdvikud (või patjade vahetus), et liikumisruumi oleks... + keevitus, siis need grammid lähevad päääris kalliks. Muidugi kui ta nüüd kõige paremal hetkel ühe ühenduse päästab, pean hakkama mütse sööma, kuna arvan, et seal päris hea ühendus, võiks selle lõdviku klambriga auto nina taliga üles tõsta :D Eelmine sõiduhooaeg lendas 1x lõdvik ja kuna tegi seda ~200kmh pealt räige pauguga, siis oli sitt (peaaegu püksis) tunne küll :) (aga no see polnud päris 100euri väärt).
Olgem positiivsed ja tõdeme, et 2008 sai vetsutoruga :D jumala edukalt 13.3 paugutatud - 5 aastaga on silmaga nähtav käega katsutav progress toimunud. Isegi BOV on torukülge keevitatud ja 1 AN ühenduski ;) Hakkab lubama...

Seal IC->TB juures on küll see 3" 45 kraadi jupp vaja vahele panna (hetkel seal niisama peenem punane jupp pildi saamiseks) - peab mingi aeg teilt läbi tulema. Keeran veel selle LIC nurga tiba alla poole, et IC põlv ja jahutusvedeliku lõdvik ei puksiks. Radikas on aga erinevalt IC'st suht lõdvalt pukside peal ja annab vajadusel järgi :) enne kui midagi murdma hakkab.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitus Postitas Astrona »

Pilt
Umbes nii see kapotialune jääbki.
Juhtmed sai täna peale, aga natuke on vaja veel vana juhtmestikuga mõned otsad kokku viia - siis peaks juba 1. paugu tegema.
* pildilt puudub nipet-näpet: tühikäigumootor vollaga, vendi juhe, gaasitross, venttoru klamber, bov ja wg juht-volla
* radikale tuleb kah hiljem ühest nipukast veelgi kõvem kinnitus :D


Kui nüüd võrrelda 2008a ~350hj kompotiga, võib kiire järelduse teha: "Mida vähem juppe kapoti all on seda kiirem on" :o
Pilt
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitus Postitas Astrona »



Puhusime Junsuga pillile hääled sisse :ugeek:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Motary1
Postitusi: 729
Liitunud: 18.04.2007 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitus Postitas Motary1 »

Nõuame video :-D
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitus Postitas Astrona »

Motary1 kirjutas:Nõuame video :-D
Kaamera oli küll reedel juba kaasas, aga peale 100ndat ebaõnnestunud katset ei viitsinud enam jännata :D Eks järgmine kord filmitakse "ametliku esmakäivitamise video" :D.
Loodan, et kaamera mikrofoni ära ei lõhu :D, sest tundub, et unustasin WG klapipesa vahele panna :D ja screamer-pipe möliseb juba tühikäigul nagu sumpat poleks all :D
Õlipanni taga on vaja 1 leke kah kõrvaldada või kauss alla teipida ja siis väline pump installida, mis õli mootorisse tagasi pumpaks :D

Lõpuks selgus/meenus ka see, et alates sellest kui Audi COPid panin, siis masin enne käima ei lähe kui starteri lahti lasen. Nüüd käimaajamisürituste käigus, tegi 5A'ga 1 paugu, 10A'ga käis vast sekundi 2, ja 20A kaitse jäi terveks. Tühikäigul a la 16A x 14V võtab ju 224W, suht karm, ei teagi kas imeb täiskoormusel terve KW.
Tunne on, et nende poolide võim ei hakka enne üldse töölegi, kui >10V on, aga mul starter tõmbab isegi diisli aku 9V peale. Peab vist teist starterit proovima, või mis rahvas arvab?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitus Postitas Maik »

;) midagi on katki,kui nii on. Või mis on audil teistmoodi,et neil see töötab. Käivitushetkel just...
Pigem on audil suurem starter. Sinu nissanil muid voolutarbijaid ju ei olegi väga midagi.

Aku on läbi, kõige lihtsam variant.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitus Postitas Astrona »

Maik kirjutas:;) midagi on katki,kui nii on. Või mis on audil teistmoodi,et neil see töötab. Käivitushetkel just...
Pigem on audil suurem starter. Sinu nissanil muid voolutarbijaid ju ei olegi väga midagi.
Aku on läbi, kõige lihtsam variant.
Einoh, sama probleem oli ka uue diisel volvo pealt tõstetud akuga, mida katsetamisel kasutasime.
Mul on küll muidu väike geelaku (10kg kergem kui 55Ah tina aku), aga see 240A on ju ~3KW laksu, ja starter peaks olema 1.4KW, mis koos poolide pihustitega nõuab alla 160A, isegi kui kõik tarbijad korraga taha panna, pole vist 240A :D. Enne oli üldse mingi 180A aku ja Nissani COPidega + 2 võimast kütuse pumpa olid 100% taga - ja polnud probleem käivitamisel. Lihtsalt vähe mahtuvust, ehk et tarbijaid ei tohi taha unustada, kui pikemalt seisma jätan.
CA on selles mõttes hea mootor, et igal fännil on riiulis 5 tagavara starterit :D, mida üldseilt kunagi vaja pole, sest ikkagi Mitsubishi/Hitachi tehnika. Kindel pole, aga väga tõenäoliselt läks peale sama starter, mis eelmise pealt maha tuli.
Oleks ampertangid, saaks ära mõõta palju ta imeb. Fakt on see, et isegi läbi täkujuhtmete tõmbas kõrval seisval akul pinge 9.xV peale.

Hea meelega paneks mingi poole väiksema starteri üldse. 4 väikest silindrit kus mitte üle 7.9:1 surveastme, selle võik üldse käega käima tõmmata :D
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitus Postitas ahto42 »

Kas starter lauapeal käib ilusti ja vabalt kui talle voolu anda? või läheb vaevaliselt tööle?
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
rst
Postitusi: 128
Liitunud: 30.09.2008 8:50
Asukoht: Tartu

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitus Postitas rst »

Kui pikk on poolide laadmisaeg?
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitus Postitas Astrona »

ahto42 kirjutas:Kas starter lauapeal käib ilusti ja vabalt kui talle voolu anda? või läheb vaevaliselt tööle?
Pole maha võtnud, kui võtan, panen teise asemele.
rst kirjutas:Kui pikk on poolide laadmisaeg?
3.5ms. IIRC käivituse ajaks teist numbrit ei saa panna.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
rst
Postitusi: 128
Liitunud: 30.09.2008 8:50
Asukoht: Tartu

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitus Postitas rst »

Audi poolid tahavad lühemat laadimisaega. 4ms on väga raske juba käima saada. Soovitavalt võiks see aeg olla umbes 2-2.5ms ja auto kãivitub kohe.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitus Postitas Astrona »

rst kirjutas:Audi poolid tahavad lühemat laadimisaega. 4ms on väga raske juba käima saada. Soovitavalt võiks see aeg olla umbes 2-2.5ms ja auto kãivitub kohe.
Nissani omadel kasutasin 1.8ms. nende COPide kohta olen kunagi leidnud netist järgmise info:
Leidsin siit teemast enda teksti :D kirjutas: käivitumine on peale audi coppide panemist pekkis - enne käima ei lähe, kui starteri lahti lasen, aga kogu see aeg ju laseb küünlaid märjemaks, nii et seni on veel vedanud - eile külmkäivitusega läks pool minti enne kui pauku kuulsin. Dwell nendega netist loetult 3 ja cranking 4ms, panin 3 asemel nüüd 3.5 ja ei midagi.
Toide tuleb samast juhtmest mis ennegi, isegi lüliti võtsin vahelt ära, aga tunne on nagu starteri ajal voolu nad ei saa. Võibolla võtab starter mootorilt massi ära - sama käiab nagu norm kiirusega? Noh paar päeva enne uusi coppe, vedasin ka poolide kaanemassipunktist moto-akumassipunkti juhtme, mida praegu pole. Peaks selle coppide massi üle vaatama, aga muidu mõistus otsas - KMSis cranking dwelli eraldi pole.
Võimalik, et sa ei räägi samadest poolidest. Kui õigesti mäletan, siis ainult see mark Audi COP'e on head, ja need pole enim-levinud audi copid vms...

Aga kas teie arvates on normaalne, et suure täis akuga tõmbab starter aku pinge 9.x voldi peale? KMS näiteks manuali järgi ei pea ise alla 9,5V käimagi. Võimalik, et need poolid tahavad ikkagi 10V vms. Krt peab neile eraldi aku panema :D kui muu ei aita.
Fakt on see, et sädet enne ei teki, kui tõmberelee lahti lasen.

EDIT: need on 115R.
Google kirjutas: 06B 905 115 L
Dwell for these COPs are:
Cranking = 4.0mS
Running = 3.0mS
Loogika ütleks, et kui üldse, siis suurema dwelliga läheks. Aga ise paneks rõhku just starterile.
Mis on normaalne RPM kui starter käib ja süüde väljas vms?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitus Postitas Maik »

Pakun,et igal autol tõmbab pinge korraks alla,kui käima läheb,pole küll ise vaadanud otseselt aga pakun,et vettel läheb ka see alla 10v (armatuuri voltmeetri järgi) . Aku on suht kehva peal (mahtuvust vähe) ,aga veel töötab. Auto läheb kohe käima seega seda külmkäivituse etappi eriti jälgida ei jõua. Sul peaks starter kiirelt/jõuliselt ju kerima ?
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitus Postitas Astrona »

Maik kirjutas:Pakun,et igal autol tõmbab pinge korraks alla,kui käima läheb,pole küll ise vaadanud otseselt aga pakun,et vettel läheb ka see alla 10v (armatuuri voltmeetri järgi) .
Einoh see kui esimese pauguga lööb kasvõi 7-8V oleks kama, kui ta 0.5sek pärast 11V oleks. Aga käiamise ajal kui moto käib juba 150RPM ringi siis ma pakuks et 11V kanti oleks hea. Mul väikse akuga näitas isegi alla 9V käiamise ajal vist kui vähe tühjem oli, aga ajas veel motot suht piisavalt ringi, et käima võiks minna - vähemalt Nissani COP'idega ta nii ka käivitus.
Võtaks kokku, et ainus lootus kui starteri viga, sest ajust ma stardi ajaks ei saa süütele dwelli juurde keerata.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta