6. leht 21-st

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 22.03.2012 15:29
Postitas Mihkel
Kui Windorf-i Tiiduga jutule saab, siis saab näiteks tema sind freesimisega aidata.
Pressure testi teeme näiteks meie, Windorfist paar ust edasi (Suur-Sõjamäe 36).

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 22.03.2012 16:05
Postitas vaskhann
jeff01 kirjutas:Korvi tööpinna sirguses veendud ikka lekaali abil.
lekaal on ikkagi selleks, et joonestamisel kõverjoont saaks tõmmata, tööpinna sirguse mõõtmiseks spetsiaalne terasest latt.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 22.03.2012 20:03
Postitas Reims
Prisma.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 22.03.2012 22:12
Postitas ahto42
Lekaaljoonlauad on juba ka vene ajast pindade sirguse(paralleelsuse) mõõtmiseks. Mul müügis praegu vist 2000mm pikkune. Plokikaasi ja plokke mõõdetakse lekaaljoonlauaga. Eks heal lapsel mitu nime, et joonestamisel sama nimega asju kasutatakse.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 22.03.2012 23:27
Postitas Jaan
Mul lasi Detjonošev veel hullemate saarekestega hooratta 400eek eest siledaks. See oli 2010a, tal oli iga lihvpind tollel ajal sama taksiga. Praegu ei tea, aga €uri näpuvahel krõbistades pakuks täna hinnaks üks null maha ja esimene ots sama. No nagu elu igal pool näidanud on. Muidugi saab mujal ka, aga ma olen aastaid käinud ja palju asju lasknud Detjonni juures teha ja pole pidanud kunagi kahetsema ning olen väga rahul nende teenustega ja pean tänutäheks neid kiitma :)

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 25.03.2012 13:03
Postitas Mihkel
Antud juhul on lisaks lihvpingile ka treida vaja seda, et kinnituspinna ja tööpinna vaheline aste õigeks saada.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 07.04.2012 23:10
Postitas DioX
No nii asjad nüüd nii kaugel ,et sai lastud lihvida hoorattast (siduri põlemis saarekesed) Tehnikakõrgoolis Janis-e juures.
Tänud temale !
See nädalavahetus panime kõik asjad kokku ,mootor peale . uus deto andur. uus kasti ja vahekasti õli.
Uus walbro pump külge ja see hiina fpr külge , seadistasime kütuse rõhu 3,5bar peal.
Sidur töötab hästi aga kuna korv on tugev siis ka siduri pedaal suht raske.`=)
Tegime mõned sõidud , proovisime mängida kütuse rõhuga ja tundub ,et parim sai 3,7-3,8 bari sest siis on ka segu enam vähem , boosti all kõigub seal 13-15 vahel kui kütuse rõhku alandada siis läheb segu liiga lahjaks sinna 16-17 kanti boosti all.
Ei teagi kuidas see FPR käituma peaks ,et kas ta tõstab kütuse rõhku boosti tõustes või jääb ta samaks ehk nii nagu on pandud nii ka hoiab ? Mis oleks normaalne rõhk mida võib panna ? 4bar on ok?

Veel selline tähelepanek ,et kui rahulikult sõita nt kolmanda või teise käiguga ja siis järsku hakkata kiirendama hakkab enne spoolimist masin tõmblema (pooma). Ehk on mingit soovitust mida võiks vaadata näppida ?

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 08.04.2012 10:33
Postitas KaroK
Eeldatavasti on ka see tõmblemine vähesest kütusest tingitud.
Pane suuremad pihustid või rõhulüliti ja lisapihusti.
Või tee korralikult ja pane programmeeritav ECU.
Boosti all segu 15 ?
Võid uued kolvid ka juba ära tellida :-D

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 08.04.2012 16:10
Postitas DioX
Ok vb natuke valetasin ,et on 15 boosti all rohkem ikka 13 numbrit näha , tekkib see tõmblemine just töösooja mootoriga.
Kui nt 2 käiguga rahulikult sõita ja järsku gaasia anda hakkab väga tugevalt tõmblema kuni jõuab täisboostini siis läheb juba sujuvamaks see edasiminek.
Kardan ,et see hiina fpr ei tee oma tööd nii nagu vaja vms ?
Peab vist proovima panema standart regulaatori tagasi ja mingi kella ostma ,et rõhku jälgida.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 08.04.2012 16:50
Postitas eclipse
Pane originaal fpr või siis mõni korralikum.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 26.04.2012 8:19
Postitas DioX
Pole ammu kirjutanud !
Nüüd sai segu normaalseks boosti alas ilusti 11-12 kasutusel hetkel Malpassi kütuserõhu regulaator (laenatud kasutaja onesuspect-i käest =) boosti all kütuse rõhk 4,5bar.
Sai käidud masinat proovimas ka SR Avalaksul Haapsalus ning tulemus tundub suht hea parim aeg 1/4Mile 12,72s lõppkiirus 179,6km/h ehk vb saab veel paremini sõita kui sõiduoskust lihvida natuke.
Eks üritame tasapisi edasi ehitada kiiremaks (süües kasvab isu).
Hetkel sai tellitud Ameerikast selline asi nagu Nismotronic NEMU Tuning Package siit saab lugeda lähemalt http://www.nismotronic.com/nismotronic- ... 001_14.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Vaatame kuidas asi toimima hakkab ja siis edastame info siia. :car

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 26.04.2012 9:49
Postitas Raceboy
Aeg ja lõppkiirus igati normaalsed ju. Lõppkiirus lubaks mõne kümnendiku võrra paremat aega isegi.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 26.04.2012 10:38
Postitas jeff01
See, et süües kasvab isu on halb asi sest mitu korda ehiteades on mitu korda kallim ehitada :)
Tagavara kasti, vahekast ja diffri peale juba mõtled?

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 26.04.2012 19:16
Postitas DioX
Hmm käigukasti tugevdamisele mõtlen juba jah ! Vahekast ja differ peaksid kestma.
Itaalias on juba valmis komplekt müüa kk tugevdamiseks ehk peab sinna poole juba piiluma. :-D

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 28.04.2012 15:30
Postitas jeff01
selliste asjadega on kord juba nii, et kestab olenevalt seisukorrast ja selle hooldamisest....
Mõtlen selle all seda, et mina suudan 13s auto all kaste purustada millega reaalselt ka 10s on võimalik sõita (10s mehed võtavad lihtsalt peale igat võistlust kasti lahti.....poleerivad hammasrataste karedaks muutund pinnad üle, mõõdavad lõtkud üle ja vahetavad vähemalt laagrid) Mina aga lasen peale mõningast paugutamist õli välja, puhastan magneti ja panen uue õli sisse ning varsti vahetan kasti :-D

Ehk, et 36hp jaoks mõeldud kast kestab 250 hobujõuga vaid juhul kui teda piinliku täpsusega hooldada, temas kasutada parimat õli ja auto hoida üli kerge (kasti kestmise ja auto kaalu vaheline paralleel on täiesti selgelt tajutav kui sama marki auto võib kaaluda 550-850kg )