6. leht 11-st

Postitatud: 23.03.2006 15:16
Postitas juss
Mul turbo puhub tühikäigul juba mingit rõhku aga ei tea millist ja kollektor on ka nii äkilisek tehtud kui vimalik(muidugi,et kiiremini saak rõhu üles)Ja kui WG lahti tegin (u.3mm) siis kannatas natukene rohkem põõret.

Postitatud: 23.03.2006 15:44
Postitas Kuuno
eiei, ta puhub sul tyhikäigul lihtsalt õhku aga rõhku ta nyyd kyll yles ei puhu, vähemalt ei usu ma seda :) pane manomeeter kylge!

Postitatud: 23.03.2006 16:09
Postitas juss
Kui uuesti karpad peale panen eksi siis jah näeb sai ostetud ka manomeeter alles eile.

Postitatud: 23.03.2006 16:49
Postitas juss
panter kirjutas:eiei, ta puhub sul tyhikäigul lihtsalt õhku aga rõhku ta nyyd kyll yles ei puhu, vähemalt ei usu ma seda :) pane manomeeter kylge!
Aga siis peab ta maru ruttu rõhu ules lõõma kuna gaasi ei kannata ültse peaaegu keerata.Ja tühikõik on hoopis kõrgem turboga kui ilma.
Aga kas keegi oskab siis üelda mis selle vaakumsiibritega teaha annaks :?:

Postitatud: 23.03.2006 17:15
Postitas hents99
Vaakumsiibrid ehk rõhu vastu välja vahetada?

Postitatud: 23.03.2006 17:24
Postitas juss
Kas siis ikka siibrite ülemisse kambrisse sama rõhk sisse mida turbi pohub?

Postitatud: 23.03.2006 18:33
Postitas Marko
aga tee selline katse et võta turbo küljest külma osa voolik lahti ja proovi nn vabalthingavana pöördesse lasta. kuidas siis käitub?

ma ei tea kuidas bikel õhulugemine toimib... mul oli auto puhul sama seis, et õhulugejale turbo ei meeldinud ja kõik ;)

tühikäigul ta sul küll rõhku veel lüüa ei tohiks, see võib tulla kõnealla siis kui pöörded 8000...10000rpm juures, arvestades sellega et suht väike kubatuur siiski

Postitatud: 23.03.2006 21:41
Postitas Kuuno
Marko kirjutas:aga tee selline katse et võta turbo küljest külma osa voolik lahti ja proovi nn vabalthingavana pöördesse lasta. kuidas siis käitub?

ma ei tea kuidas bikel õhulugemine toimib... mul oli auto puhul sama seis, et õhulugejale turbo ei meeldinud ja kõik ;)

tühikäigul ta sul küll rõhku veel lüüa ei tohiks, see võib tulla kõnealla siis kui pöörded 8000...10000rpm juures, arvestades sellega et suht väike kubatuur siiski
mitte õhulugejale ei meeldinud turbo vaid talle tuli vale info võrreldes selle õhukogusega mis jõudis SL kollektorisse :)

ja kui veel nokkida siis turbo tglt lööb rõhku aga mitte SL kollektoris kus on tänu töötavale mootorile vaakum, aga see soovitus jah et pane algulmootor ilma turbost tuleva õhutoruta tööle ja vaata mis teeb...

Postitatud: 24.03.2006 1:12
Postitas Silwer
Mis õhulugejast te siin karbussiga asja puhul räägite?

Postitatud: 24.03.2006 1:25
Postitas Kuuno
Silwer kirjutas:Mis õhulugejast te siin karbussiga asja puhul räägite?
õhulugeja läks offtopicuks ja oli näide mujalt mis jah paika siin ei pea

idee oli ikkagi selles et yhendad turbost tuleva õhu toru lahti ja paned siis asja käima, veendudes et nii on kõik ok

Postitatud: 24.03.2006 1:42
Postitas Silwer
Ma ei tea kui palju see asjasse võib puutuda aga oma tsiklil avastasin suvel et filtrikopsikul oli õhuvõtu ava ees mingisugune plastik tükk mis piiras õhuvõtuava u. 50% ulatuses. Tegemist siis äiesti tavalise kaanega mille küljes polnud ühtegi voolikut ega ka mingit elektroonikat.

Hakkasin siis oma aruga asja "tuunima" ja kiskusin selle plastiku tüki sealt eest ära. Peale seda olid sümptomid täpselt samad - tühikaäigul töötas, niipea kui gaasi andsid hakkas puterdama. Pöördesse ei läinud kohe üldse. Panin selle plastik junni tagasi ja kõik toimis jälle endiselt...

Loogiline järeldus oleks, et siis kas karbussi reguleering mitte ei arvesta selle sissetuleva õhu liikumise takistusega?

* Tsikliks on mul 4 karpaga Kawasaki ZR 750 Zephyr

Postitatud: 25.03.2006 14:10
Postitas juss
Algul saigi ilma külmaõhu toruta mootor soojaks lastud ja käis nagu peab aga nii kui toru taha ühendasin ja gaasi keerasin kohe hing kinni :( Aga nüüd juba sisselaske kollektoril üüed torujupid peal ja karpal vaakumkambril ka torud peale pandud ,vaja veel kogu kupatus uuesti kokku laduda ja homme ilmselt käivitan,eks siis ole näha kas see idee tõõtab või mitte

Postitatud: 26.03.2006 20:54
Postitas juss
Njah torude panek vaakumkambrile, idee hea ja isegi tõõtab aga probleem hoopis muus,et ei tõmba kütet enam peale.

Postitatud: 26.03.2006 21:23
Postitas Miq
pead pumba bensiinile panema, mis peaks omakorda turborõhu järgi ka kütuse rõhku sättima.
edit: Äkki piisab kui turbo rõhk ka bensiinipaaki suunata.
Siis peaks tekkima uuesti võrdsed tingimused, pluss et kütus voolab alla poole. :idea:

Postitatud: 26.03.2006 21:26
Postitas juss
pumba? Tall ongi tehasest juba pentsupump peal aga kas siis peab mõne sellise pumba panema mis lõõb kõvemat rõhku.
Aga kindlasti saab ka originaal pumbaga käima aga ma lihtsalt ei tea kuidas.