BIKE:honda cbr 600f 1990a.+turbo -juss-

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Mul turbo puhub tühikäigul juba mingit rõhku aga ei tea millist ja kollektor on ka nii äkilisek tehtud kui vimalik(muidugi,et kiiremini saak rõhu üles)Ja kui WG lahti tegin (u.3mm) siis kannatas natukene rohkem põõret.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

eiei, ta puhub sul tyhikäigul lihtsalt õhku aga rõhku ta nyyd kyll yles ei puhu, vähemalt ei usu ma seda :) pane manomeeter kylge!
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Kui uuesti karpad peale panen eksi siis jah näeb sai ostetud ka manomeeter alles eile.
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

panter kirjutas:eiei, ta puhub sul tyhikäigul lihtsalt õhku aga rõhku ta nyyd kyll yles ei puhu, vähemalt ei usu ma seda :) pane manomeeter kylge!
Aga siis peab ta maru ruttu rõhu ules lõõma kuna gaasi ei kannata ültse peaaegu keerata.Ja tühikõik on hoopis kõrgem turboga kui ilma.
Aga kas keegi oskab siis üelda mis selle vaakumsiibritega teaha annaks :?:
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Vaakumsiibrid ehk rõhu vastu välja vahetada?
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Kas siis ikka siibrite ülemisse kambrisse sama rõhk sisse mida turbi pohub?
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

aga tee selline katse et võta turbo küljest külma osa voolik lahti ja proovi nn vabalthingavana pöördesse lasta. kuidas siis käitub?

ma ei tea kuidas bikel õhulugemine toimib... mul oli auto puhul sama seis, et õhulugejale turbo ei meeldinud ja kõik ;)

tühikäigul ta sul küll rõhku veel lüüa ei tohiks, see võib tulla kõnealla siis kui pöörded 8000...10000rpm juures, arvestades sellega et suht väike kubatuur siiski
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

Marko kirjutas:aga tee selline katse et võta turbo küljest külma osa voolik lahti ja proovi nn vabalthingavana pöördesse lasta. kuidas siis käitub?

ma ei tea kuidas bikel õhulugemine toimib... mul oli auto puhul sama seis, et õhulugejale turbo ei meeldinud ja kõik ;)

tühikäigul ta sul küll rõhku veel lüüa ei tohiks, see võib tulla kõnealla siis kui pöörded 8000...10000rpm juures, arvestades sellega et suht väike kubatuur siiski
mitte õhulugejale ei meeldinud turbo vaid talle tuli vale info võrreldes selle õhukogusega mis jõudis SL kollektorisse :)

ja kui veel nokkida siis turbo tglt lööb rõhku aga mitte SL kollektoris kus on tänu töötavale mootorile vaakum, aga see soovitus jah et pane algulmootor ilma turbost tuleva õhutoruta tööle ja vaata mis teeb...
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Mis õhulugejast te siin karbussiga asja puhul räägite?
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

Silwer kirjutas:Mis õhulugejast te siin karbussiga asja puhul räägite?
õhulugeja läks offtopicuks ja oli näide mujalt mis jah paika siin ei pea

idee oli ikkagi selles et yhendad turbost tuleva õhu toru lahti ja paned siis asja käima, veendudes et nii on kõik ok
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Ma ei tea kui palju see asjasse võib puutuda aga oma tsiklil avastasin suvel et filtrikopsikul oli õhuvõtu ava ees mingisugune plastik tükk mis piiras õhuvõtuava u. 50% ulatuses. Tegemist siis äiesti tavalise kaanega mille küljes polnud ühtegi voolikut ega ka mingit elektroonikat.

Hakkasin siis oma aruga asja "tuunima" ja kiskusin selle plastiku tüki sealt eest ära. Peale seda olid sümptomid täpselt samad - tühikaäigul töötas, niipea kui gaasi andsid hakkas puterdama. Pöördesse ei läinud kohe üldse. Panin selle plastik junni tagasi ja kõik toimis jälle endiselt...

Loogiline järeldus oleks, et siis kas karbussi reguleering mitte ei arvesta selle sissetuleva õhu liikumise takistusega?

* Tsikliks on mul 4 karpaga Kawasaki ZR 750 Zephyr
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Algul saigi ilma külmaõhu toruta mootor soojaks lastud ja käis nagu peab aga nii kui toru taha ühendasin ja gaasi keerasin kohe hing kinni :( Aga nüüd juba sisselaske kollektoril üüed torujupid peal ja karpal vaakumkambril ka torud peale pandud ,vaja veel kogu kupatus uuesti kokku laduda ja homme ilmselt käivitan,eks siis ole näha kas see idee tõõtab või mitte
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Njah torude panek vaakumkambrile, idee hea ja isegi tõõtab aga probleem hoopis muus,et ei tõmba kütet enam peale.
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

pead pumba bensiinile panema, mis peaks omakorda turborõhu järgi ka kütuse rõhku sättima.
edit: Äkki piisab kui turbo rõhk ka bensiinipaaki suunata.
Siis peaks tekkima uuesti võrdsed tingimused, pluss et kütus voolab alla poole. :idea:
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

pumba? Tall ongi tehasest juba pentsupump peal aga kas siis peab mõne sellise pumba panema mis lõõb kõvemat rõhku.
Aga kindlasti saab ka originaal pumbaga käima aga ma lihtsalt ei tea kuidas.
Vasta