BIKE:honda cbr 600f 1990a.+turbo -juss-
Aga siis peab ta maru ruttu rõhu ules lõõma kuna gaasi ei kannata ültse peaaegu keerata.Ja tühikõik on hoopis kõrgem turboga kui ilma.panter kirjutas:eiei, ta puhub sul tyhikäigul lihtsalt õhku aga rõhku ta nyyd kyll yles ei puhu, vähemalt ei usu ma sedapane manomeeter kylge!
Aga kas keegi oskab siis üelda mis selle vaakumsiibritega teaha annaks

aga tee selline katse et võta turbo küljest külma osa voolik lahti ja proovi nn vabalthingavana pöördesse lasta. kuidas siis käitub?
ma ei tea kuidas bikel õhulugemine toimib... mul oli auto puhul sama seis, et õhulugejale turbo ei meeldinud ja kõik
tühikäigul ta sul küll rõhku veel lüüa ei tohiks, see võib tulla kõnealla siis kui pöörded 8000...10000rpm juures, arvestades sellega et suht väike kubatuur siiski
ma ei tea kuidas bikel õhulugemine toimib... mul oli auto puhul sama seis, et õhulugejale turbo ei meeldinud ja kõik

tühikäigul ta sul küll rõhku veel lüüa ei tohiks, see võib tulla kõnealla siis kui pöörded 8000...10000rpm juures, arvestades sellega et suht väike kubatuur siiski
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
mitte õhulugejale ei meeldinud turbo vaid talle tuli vale info võrreldes selle õhukogusega mis jõudis SL kollektorisseMarko kirjutas:aga tee selline katse et võta turbo küljest külma osa voolik lahti ja proovi nn vabalthingavana pöördesse lasta. kuidas siis käitub?
ma ei tea kuidas bikel õhulugemine toimib... mul oli auto puhul sama seis, et õhulugejale turbo ei meeldinud ja kõik
tühikäigul ta sul küll rõhku veel lüüa ei tohiks, see võib tulla kõnealla siis kui pöörded 8000...10000rpm juures, arvestades sellega et suht väike kubatuur siiski

ja kui veel nokkida siis turbo tglt lööb rõhku aga mitte SL kollektoris kus on tänu töötavale mootorile vaakum, aga see soovitus jah et pane algulmootor ilma turbost tuleva õhutoruta tööle ja vaata mis teeb...
Ma ei tea kui palju see asjasse võib puutuda aga oma tsiklil avastasin suvel et filtrikopsikul oli õhuvõtu ava ees mingisugune plastik tükk mis piiras õhuvõtuava u. 50% ulatuses. Tegemist siis äiesti tavalise kaanega mille küljes polnud ühtegi voolikut ega ka mingit elektroonikat.
Hakkasin siis oma aruga asja "tuunima" ja kiskusin selle plastiku tüki sealt eest ära. Peale seda olid sümptomid täpselt samad - tühikaäigul töötas, niipea kui gaasi andsid hakkas puterdama. Pöördesse ei läinud kohe üldse. Panin selle plastik junni tagasi ja kõik toimis jälle endiselt...
Loogiline järeldus oleks, et siis kas karbussi reguleering mitte ei arvesta selle sissetuleva õhu liikumise takistusega?
* Tsikliks on mul 4 karpaga Kawasaki ZR 750 Zephyr
Hakkasin siis oma aruga asja "tuunima" ja kiskusin selle plastiku tüki sealt eest ära. Peale seda olid sümptomid täpselt samad - tühikaäigul töötas, niipea kui gaasi andsid hakkas puterdama. Pöördesse ei läinud kohe üldse. Panin selle plastik junni tagasi ja kõik toimis jälle endiselt...
Loogiline järeldus oleks, et siis kas karbussi reguleering mitte ei arvesta selle sissetuleva õhu liikumise takistusega?
* Tsikliks on mul 4 karpaga Kawasaki ZR 750 Zephyr
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Algul saigi ilma külmaõhu toruta mootor soojaks lastud ja käis nagu peab aga nii kui toru taha ühendasin ja gaasi keerasin kohe hing kinni
Aga nüüd juba sisselaske kollektoril üüed torujupid peal ja karpal vaakumkambril ka torud peale pandud ,vaja veel kogu kupatus uuesti kokku laduda ja homme ilmselt käivitan,eks siis ole näha kas see idee tõõtab või mitte
