6. leht 10-st
hi
Postitatud: 24.05.2010 16:27
Postitas 635Driver
Arvestades seda,et need olid esimesed sõidud sul, siis võib vägagi rahule jääda.Tõestatud sai ,et see raud saab väga hästi kohalt minema ning liigub otse ja pauku on veel varuga ning madalad üheksad pole enam kaugel.
Postitatud: 26.05.2010 12:23
Postitas vlzman
Esimene võistlusjärgne check ja analüüs tehtud ja tulemused suht lootustandvad. Kõigepealt õlifiltri lahkamine - ei mingit metallipuru ehk tuju parem kohe. Teiseks ajujuhtmete kontrollimine tõi loodetavasti välja ka spooliprobleemide põhjustaja ehk paar juhet oli valesti ühendatud ja see välistas start timing table'i kasutamise. Tegu siis tabeliga, mis kirjutab üle põhisparkmapi väärtused, et võimaldada kiiremat spooli. Rehvirõhk oli liiga kõrge, seda ei näppinud kuna slikkidesse oli keeramata kruvid, et velg rehvi sees ringi ei käiks. Tagaamordid olid liiga jäigaks keeratud ja auto ei istunud piisavalt maha, isegi ime et niigi korralikud stardid tehtud saime. Lõpetuseks oli boostigraafik tehtud valearvestusega, mis tingis pidamise kadumise vahetult peale starti. Kui nüüd kogu see info kasulikult kasutusse panna, siis emv-l peaks juba ajad paranema. Eks tuleb tegutseda ja testida......
Selguse mõttes siis infoks, et eelpool mainitud apsud ja eksimused puhtalt mu enda tiimi kontos ja ei puuduta karvavõrdki VKMi tehtud töösid, mis väärivad igati hinnet 5+.
Postitatud: 26.05.2010 15:03
Postitas Fog
Tegelikult oli vedrustuse seade vastavalt olukorrale täpselt paigas. Kuna rehvid jäid ajapuudusel kruvideta, siis läksin meelega suurema rehvirõhu peale. Sellise mootori juures on veljel ringitõmmanud rehv utiilis, mida kindlasti ei tahtnud juhtuda lasta. Esimese sõidu järel oli rehv nihkunud 0.2" velje peal, mis näitas, et grammigi ei saa allapoole lasta rõhku.
Mis juhtmetesse puutub, siis jah, proovides aju sisemist logimist tööle saada, oli 1 juhe oma tööpostilt lahkunud, ning mujale jalutanud. Tulemuseks siis 2-step stardipiiraja ning ka launch spark-i puudumine. See oli puhtalt minu kiirustamise vili.
Järgmiseks korraks on TODO list jällegi päris pikk, ning ilmselgelt tuleb mõned kompromissid teha tööde osas.
Postitatud: 02.06.2010 11:03
Postitas vlzman
Lisan ka siia foorumisse meistriteose, mis filmitud AC Dragil Newtoni poolt. Loodan, et autoril selle vastu midagi pole.
[url=http://www.martinvarik.com/gnvideo/]

kliki pilti[/url]
Vaatamiseks vajalik suht uus flashplayer ja veidi kannatust.
Tänud Newtonile vaevanägemise eest!
Postitatud: 07.06.2010 18:27
Postitas Ervn
Nagu näha siis saab Tartus rattad õhku küll

Postitatud: 07.06.2010 20:56
Postitas vlzman
Ervn kirjutas:Nagu näha siis saab Tartus rattad õhku küll

Tänud väga hea pildi eest, tundub et slikkide vahetus Hoosieride vastu tasus ka muus mõttes ära

Postitatud: 08.06.2010 0:47
Postitas eclipse
küljepealt vaadates tundus juba, et wheelie bar'i vaja.
Postitatud: 08.06.2010 23:26
Postitas vlzman
Lihtsalt üks stseen Tartust.
Müts maha jällegi Newtoni ees. Mees oskab kunsti teha

Postitatud: 09.06.2010 8:03
Postitas RFL
Ja filmi esimesest poolest saime ka teada, miks Fog on Fog.
Postitatud: 09.06.2010 8:22
Postitas Astrona
"Fog in da fog"

"Siil udus" kukkus mu lemmikutest teisele kohale.
Postitatud: 09.06.2010 10:11
Postitas Maik
Kõva video

Postitatud: 09.06.2010 10:33
Postitas Ragnar
Mul vajus ka karp lahti kui videot vaatasin, aga ma hoin pöialt, et sellest autost saab see aasta kiireim PS pill

Postitatud: 09.07.2010 22:40
Postitas vlzman
Pühapäeval siis ABCS-il ainsa turboautona üritamas lippu kõrgel hoida..... teatud eelised ikka on kui omad USA turbokat, saab päris toredas seltskonnas kiirendada

Postitatud: 12.07.2010 16:17
Postitas Astrona
Turbokate lipp oli kõrgel!
Palju õnne uue isikliku rekordi puhul! 9.7@230kmh.
Oleks sul pagassis veel 1 veepaak, mis su enda (mitte auto) käimakasti oleks jahutanud, oleks ka finaalis kaugemale jõudnud

mossemanilt ka paar tõsist pilti:

Postitatud: 13.07.2010 0:11
Postitas vlzman
Ilm oli tõesti ruineeriv faktor, must ülikond mustas autos ei mõjunud üldse soosivalt. Hea ja lihtne oleks ajada selle kaela oma eliminaatori äpardus, aga pigem oli ikka oma kogenematusega tegu. Hea, et lõpuks siiski ka korraliku tulemuse kirja sain. Nüüd tuleb dünos käia, et asi korralikult lõpuks seadesse saada ja siis võib EMV tulla. Stardiprotseduuride koha pealt pean vist Viljarilt koolituse tellima

Üks pilt veel mosseman'ilt, iga algaja kiirendaja unistus stardis olla sellise autoga
