S13 mootori vaakum-ja muu voolikumajandus?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kilplane »

Nii, mul nüüd mäluga tõsiseid probleeme.. enamus asju koos, aga pole kindel, kuidas see voolikumajandus seal olema peaks..

Pilt
kuhu need 2 osta seal ühenduma peaksid? (kohe freeze plugi juures.)
ja kuhu peaks ühenduma õlivesijahutus voolik? kuhu teine pool? (teine pool tuleb eestpoolt välja ja jaguned veel kaheks.)

Pilt
kuhu see jõudma peaks?

Pilt
Sinine.. kas sedasi ühendubki? kui jah, siis kuhu see lahtine ots peaks jõudma?

Pilt
Mis juhtub, kui unustasin sellise lulla ploki külge keerata? :oops: ei tihkaks nagu karterit jälle alt ära kiskuma hakata.
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

See plekk aitab õli lendlemise vastu karteri põhjas. Nimelt kaanest valgub õli alla ja nüüd ilmselt väntvõlli kaela pihta, plekk hoidis valguvat õli eemale vändast.
Samas kindel ei ole kas valguv õli puutub vänta, kuna plokk on maal ja vaadata ei saa, kui ei siis midagi hullu pole.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

1. pilt.
Seda kolmikpunni peaks 180 keerama, sealt peaks minema 1 ots õli-soojendisse :) See on plokist vee tagasivool.
Teine otse kolmikul peaks minema sise-ringi-torusse, mis kinnitub SL-kolle külge, kuhu käib ka salongi soojendus.
2. pilt peab
see peab minema sise-ringi-torusse või õli-soojendusse

Põhimõte on selles, et vee tagasi vool pumpa suletud termostaadi korral läheb läbi õli-radika ja läbi selle toru.

3. pilt
See on tühikäigu voolik. Pane see IC ja TB vahelisse boosti torusse.
Jälle 2 õlut
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kilplane »

ei seda küll keerata ei jaksa. ära lõhub ennem.
aga see, et üks õli-soojendusse/jahutusse ja teine otsa jõuab selle veelati pealt läbi salongiradika sinna jh? (1. pilt)

(2.pilt) sinna pistan selle õli jahuti/soojendi teise otsa ja ongi moos?
siuke küsimus kah, et kuna eelmine omanik on sõitnud ilma turbovesijatuseta, siis kuhu teha see vee tagasivool? kuna tegu DE mootori plokiga, siis tal see tagasivoolu punn kui selline puudub. küll aga see vee väljalaskmis punn, mis seal allpool on, sinna saab seda panna? või tuleb tuua ta teiselepoole mootorit? ja pealevoolu võtan sealt SL kolle tagaküljelt või sealtsamast mis on kujutatud pildil nr 2?

jah sinuga peaks maha istuma ja paar õllet võtma.. siis õpiks väga ruttu selle mootori selgeks. küll aga ilmselt on ka need samad õlled süüdi selles, et ma üldse küsin, mis kuhu käib :D
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Mina võtsin omalajal sunnyt turbotades turbo vesijahutus otsad throttle body soojendusest, toimis väga hästi ja ei pidanud midagi kartma, sest seal on koguaeg ringlus. Plussiks veel see, et segusiiber jääb ise külmemaks, mis turbo motole teatavsti paha ei tee :o
Tegu oli samuti DE plokiga
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Vasta