6. leht 12-st

Postitatud: 15.08.2010 22:34
Postitas kilplane
kilplane kirjutas: Mul on ka pensupaagi kinni hoidmis need raualehed jummalast muldmetallist, üks läks ka pooleks kui kummi ümbert ära üritasin sikutada.. et kas neid võib asendada millegi koormarihma sarnase asjaga? või tuleks kusagilt siiski metall vitsad leida?
mis te selle kohapealt öelda oskate?
mis ÜV mehed sest arvavad, ja kui turvaline see üldse on?

Postitatud: 20.08.2010 1:34
Postitas kilplane
autol põhjaalune ja kapotialune liivapritsiga puhtaks lastud ja epokrundiga üle käidud. põhjaalune ja rattakoopad said krundi kaitseks ka väikse bituumeni kihi. homme lähevad sillad alla tagasi. aitab küll nende pukkide otsas istumisest. kui jõuab, võiks ka mootori peale tõsta. ja salongi kokku hakata panema.

Postitatud: 20.08.2010 13:51
Postitas zoom1
Pane pilte ka tehtud tööst :)

Postitatud: 21.08.2010 2:58
Postitas kilplane
homme saab.. ma just tulin auto alt. poldid on kõik mööda garaazi laiali jooksnud.. enamus aega läheb nende otsimise peale.

Postitatud: 22.08.2010 14:39
Postitas kilplane
Pilte:
Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt Pilt

kuna üks bena paagi kinnitustest oli läbi mädanenud, asendasin selle koormarihmaga. eks näis mis ÜV mehed sellest arvavad.. hea soovitus anti veel, et määrida see rihm pori ja muu sellise ollusega kokku, et siis ei ole näha. :D

taga klaas läks trantspordi käigus katki :( õnneks on teine luuk olemas, ja kuna see luuk kergemaks kah roostetanud ennast, siis ilmselt lõikan üleliigse metalli ära, pleksi panen klaasi asemele ja ralliks käib väga hästi.

Postitatud: 22.08.2010 15:35
Postitas jeff01
Thats the way I like it :)
Ka mulle meeldib mootorist või põhjast alustada ja kere viimaseks jätta.

Ülevaatusel vaevalt et selle rihmaga probleeme tuleb kui muu bling kõik korras on.

Postitatud: 22.08.2010 21:48
Postitas Astrona
Pilt
* 700.- * taguluuk toonitud klaasiga - luugialune keskmiselt roostetanud, muidu ok.
500.-

Postitatud: 27.08.2010 0:32
Postitas kilplane
selgus pisike tagasilöök esi piduritega.. veljed ei mahu alla.. on ehk kellelgi 4x114.3 flantse proovida anda? tahaks teada kui jämedaid vaja on, või siis ostan ära kui sobivad.

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

Postitatud: 02.09.2010 18:34
Postitas kilplane
nii sai proovitud 9mm flantse, ehk sii stegelt 2x5mm ei tea kuhu 1mm kadus :)
noo ütleme, et velg läks alla. aga ringi ei käinud.. kriipis korralikult kodaraid.. põhimõtteliselt võiks 10mm minna aga tõenäoliselt tuleb siis ikkagi supportilt natukene nurka lihvida.
et vastu ei käiks siis värvida enam ei tohi :-D

hetkel odavaimad mis pakuti on 200 eek tk sama ka centreerivate flantside kohta wolfrace enda omad (minuarust 0 kaaluga.) ant et need tuleks üle treida kuna rummu keskmine see lulla on 1mm paksem, 66mm midagi oli rummu kesk läbimõõt 65 midagi oli flantsi oma. ja 2cm flantse alla 600 paar noo ei leia.. 1k flantside alla oleks nagu narr magama panna.. sellega oleks targematki teha.

sain ka uue tagaluugi. roostet nagu ei olekski, küll aga on keevitatud need tiiva ja aknaharja augud, ja ikka mõnuga pahtlit. :(
sain ka alarmisüsteemi ja turbotaimeri.

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

Postitatud: 05.09.2010 21:36
Postitas kilplane
Nii kapotialune on valmis mootoriks, tagasild lõplikult kokku pandud, (difri õlijahutus vooliku üks klamber on puudu. :x ) 1 poolteig parandatud ja seegi alla keeratud. salong niikaugel, et alarm sisse, armatuur külge ja aku juhtmed ära vedada edasi plastikud, aga see ei takista sõidurõõmu. uus tagaluuk ka külge pandud.
Täna sai auto üle pika pika aja jälle omadel ratastel seista.. tõsi küll ainult tagumistel aga ikkagi.
siga jäigad on need coilid. päris pakud nad ei ole aga palju puudu ka pole.

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

Postitatud: 09.09.2010 1:21
Postitas kilplane
Kuna plaanis haktata NV mootorit peale tõstma, siis sai esimesed supportid ajutiselt ära võetud, et rattad alla saaks.
ega väga erinevust ei ole, kas auto oli tellistel või oma ratastel.. neiljal rattal ehk õõtsub vähem. 8)

motivatsiooni tõstmiseks sai nina korraks kokku laotud:
PiltPilt
tahaks see aasta ikkagi mõne paari rehve ka siledaks lasta.

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

Postitatud: 12.09.2010 4:37
Postitas kilplane
lõpuks vinnasime siis mootori peale. natukene veel ja saab sõitu teha. kui hästi läheb, saab järgmiseks NV hääled sisse

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

Postitatud: 18.09.2010 22:06
Postitas kilplane
Mootor peale tõstetud. kõik juhtmed ja voolikud veetud(va boostitorud).
kuuldud ka esimesed paugud.
siit ka probleemid:
1) käivitad, läheb, sureb..
ilmselt kuna õhulugeja pole torustikus seega ei loe midagi. selle pistime otsapidi trossel klappi ja õrnalt sealt näppides saab ta mingiks ajaks käima.

2) õlituli põleb..
kui kütet peale ei andud, siis paljalt starteriga tuli ära ei kustunud.. esimesel käivitusel kadusõlituli ära, vahepeal sai küte otsa, ja pool tunnikest hiljem kui käima panime enam õli tuli ära ei kustu.
võtsime lahti turbo üli pealevoolu vooliku.. käiasime mootorit ja sealt ei tulnud midagi (küll aga oli voolik seest õline seega midagi oli sinna kunagi jõudnud..)
kuna oli kahtlus, et õlipump õlist tühi, õritasime alguses komprekaga karterisse rõhku lastes õli läbi pumba voolama panna. saavutasime selle, et sealt hakkas pritsima õli natukene aga mitte voolama. peale seda käiasime uuesti ringi, ei midagi. kallasime siis sealt õli sisse, mingi 0.1l ehk. ootasime kuni ära valgus, panime turbole õlituse külge et nüüd peaks õlipump täis küll olema, et seda kaudu ta ju peaks pumpa valguma. panime mootori tööle ja isegi 2k pöörete juures ei kadunud õlituli ära.

Kui suur on õenäosus, et andur ise lihtsalt kutu? ja kas probleem võib olla tingitud väga vedelast õlist? 0W20 läbipesu õli.(turboõlipealevoolu läks 10W40 alla)

ideid?

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

Postitatud: 19.09.2010 9:33
Postitas maario123
Kas põleb ühtlaselt või vilgub kergelt? proovi andurit vahetada...kontrolli õlivarda krae asukoht üle..ehk liiga kõrgel ja peale seda liiga vähe õli sisse pannud. Sa ju panid miskid lisa õliradikad sinna...ehk vaja nendepoolt midagi vaadata..Samas kui andur peetis oleks siis ta oleks ju sul koguaeg põlenud..aga nagu aru sain siis algul ei põlenud koguaeg.

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

Postitatud: 19.09.2010 11:44
Postitas kilplane
hetkel pakutud et pump õlist tühi, lihtsalt liiga vedel õli, õlivõtu kõrs pole õhutihe.

lahendusi pakutud, et imeda vaakumiga õlianduri august kuni õli hakkab tulema, kokku lappida ja uuesti proovida..
samamoodi vaakumiga turbo pealevoolust, kuni õli hakkab tulema.
õlivahetus. lihtsalt liiga vedel õli. (see õli on küll jah nagu vesi.. ise ehmatasin ka ära. ja peaaegu täielikult läbipaistev.)
karter maha ja veenduda, et kõrs on korralikult.

on kellelgi veel häid ideid?