6. leht 17-st
Postitatud: 30.04.2010 14:10
Postitas wirx
ajakirjadest rääkides, kas sa seda EVO ajakirja osa oled näinud, kus sama auto sees oli ja tituleeriti vist kõige hullumaks autoks ever vms
omanik oli (mälu järgi) "natuke" jõudu juurde ka keeranud

Postitatud: 05.05.2010 12:25
Postitas Audiophile
Ei ole näinud seda ajakirja aga ega ta tänapäeva mõistes midagi hullu pole. 380 hp on täiesti seeriatoodangu teema...
Vahepeal on veljed valmis saanud Polishing Edicypages ja Silver Penu käe all
Algselt sellised
Nüüd sellised
Veel, kollektor ja selle peal olev plaat ka valmis..

Postitatud: 05.05.2010 12:36
Postitas zipp
Need orig. veljed ju väga kenad, miks eelpool mainitud OZ-id tulevad?
Endal kodus kusagil Autorevüü (aastast 92 vist) artikkel Lotus Omegast, üritan lähiajal pildi teha ja siia ka postitada, peaks olema huvitav lugeda.

Postitatud: 05.05.2010 21:04
Postitas Audiophile
Postitatud: 06.05.2010 11:10
Postitas enkei
Huvitaks mis krundi,värvi,laki lasid pidurisadulatele?Endal ka just supportide restaureerimine käsil.
Postitatud: 08.05.2010 14:03
Postitas wirx
see natuke oli antud juhul 1000+ hp

Internetis ka olemas see artikel
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... omega.html
The fastest thing anyone at evo has ever driven is an Opel Omega. Who’d have thought it?

Postitatud: 08.05.2010 16:57
Postitas Reims
no ma ei tea ,peab ikka päris pime olema ,et võrrelda mingit omega B-d v8-ga Lotus Omega r6-ga
noh tänapäeval pole ju ka probleem tirida sealt neljasest ridastki ca 1000jõudu välja
Ilmselt Markus rõhub rohkem selle preparaadi originaalsusele,kui pensionisambale,mitte nagu üldine register kuskile swedi kolmandale
mulle meeldib!
Postitatud: 15.05.2010 8:15
Postitas Audiophile
väike update..
Vahepeal on auto saanud ette
Klaasid..
Sisus on peaaegu sees..
Mootor on vahel
Kast all..
Paigaldatud sai uus komlekt vedrusid ja kõik uued tükid esisilda..
Mootori olifiltriga oli ka probleeme, kuna seda toodetakse algsetel andmetel ainult lotusele.. Selgus siiski et üks caterpillari traktor kasutab sama filtrit ja eestis on neid laos piisavalt

...rohkem kui ühele lotus omegale vaja oleks
...ja eile proovisime Kerdiga käivitada ka.. ja uskuge või mitte..molekulideks olnud auto käivitus poolelt pöördelt.. Loomulikult on veel palju minna aga tundub et asjad liiguvad mingis suunas..
Ise arendatud tagakettad..

Postitatud: 31.05.2010 19:19
Postitas Audiophile
Postitatud: 01.06.2010 0:14
Postitas Silwer
Äge velg!
Postitatud: 01.06.2010 20:34
Postitas silvwer
Ühed lemmikveljed Mae "Crown Jewels". Tagumised 10,5" laiad?
Postitatud: 02.06.2010 12:24
Postitas pprz
Tagumised vist isegi 11". Kui meenutada, siis velgede valik võttis ikka mitu kuud, aga tundub, et minu soovitus oli õige. Eriti sellise raha eest

Postitatud: 08.06.2010 12:16
Postitas Ringo
http://www.youtube.com/watch?v=XZyA79oSl6A
Kas piduriketaste "arendamine" ikka oli kõige parem mõte...

Postitatud: 08.06.2010 14:17
Postitas Ice
Kas piduriketaste "arendamine" ikka oli kõige parem mõte...
Puhtast huvist, et mis selle auto ketta-aretuses ja videos nähtul ühist on?
Pmst võiks panna video, kus kaks autot kokku põrkavad ning hommikul peegli ees küsida endalt, kas täna ikka kannatab rooli ronida. :D
Postitatud: 08.06.2010 14:33
Postitas tt
To Ice:
Ringo pidas silmas vist seda, aga ei saa isegi aru, mida ta sellega silmas pidas:
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopi ... 476&page=4