6. leht 33-st

Postitatud: 04.03.2007 17:26
Postitas Raimo
vänt kestab vabalt
saab ka panna suurema käiguga väntvõlle - eta, diisel, m52b28 jne

kui vana vänta jätta tahad siis tuleb see muidugi üle lasta kontrollida.

Postitatud: 04.03.2007 17:36
Postitas turbo325
Raimo kirjutas:vänt kestab vabalt
saab ka panna suurema käiguga väntvõlle - eta, diisel, m52b28 jne

kui vana vänta jätta tahad siis tuleb see muidugi üle lasta kontrollida.
Tänud Raimole
Aga kust ma saaks uue(Tutika väntvõlli)B-varuosa pakkumisi pole ühtki saand ja 1 pakkumine oli ameerikast kus hind oli 13000-eesti krooni :(
Äkki keegi teab umi hinda ?

Ja rääkige veel stokk sisu kohta kas on mõtekas panna uued kolvid , kepsud need mis välja tõin või mõne muu firma tooted.või jätta orginaalid :)?

Postitatud: 04.03.2007 19:56
Postitas Krst
turbo325 kirjutas:
Raimo kirjutas:vänt kestab vabalt
saab ka panna suurema käiguga väntvõlle - eta, diisel, m52b28 jne

kui vana vänta jätta tahad siis tuleb see muidugi üle lasta kontrollida.
Tänud Raimole
Aga kust ma saaks uue(Tutika väntvõlli)B-varuosa pakkumisi pole ühtki saand ja 1 pakkumine oli ameerikast kus hind oli 13000-eesti krooni :(
Äkki keegi teab umi hinda ?

Ja rääkige veel stokk sisu kohta kas on mõtekas panna uued kolvid , kepsud need mis välja tõin või mõne muu firma tooted.või jätta orginaalid :)?
www.e30tech.com/forum <-- sealt peaksid saama paljudele küsimustele vastuseid (otsing- loe,loe ja veelkord loe)

Postitatud: 04.03.2007 21:37
Postitas Mihkel
Kui asi on õigesti seadistatud, siis kestab ka originaal sisu ilusti teatud maani.
Vähemalt sinnani, kuhu K26 puhuda suudab.

Postitatud: 08.03.2007 23:11
Postitas likoor
Tere, on tekkinud mõned küsimused:

Oskab keegi öelda, missuguse turbo saaks panna Fiat Uno 1.0 monopritsega mootorile? Või peaks kõigepealt monopritse välja vahetama? Tahaks just 1.0 mootorile seepärast, et auto on väga kerge (Tühimass kõigest ~640 Kg) ja ilma turbota läheb juba hästi edasi, kuid möödasõidul veidi kiirema hooga jääb väheks. Mootorratastele pannakse ka ju turbosid, nende mootorite suurus enamvähem sama, teoreetiliselt kõik võimalik? On keegi üldse nii väikse mootori ülelaadimisega tegelenud varem? :badgrin:

Tänan juba ette.

Postitatud: 09.03.2007 0:40
Postitas erik
Sinna sobib mingi väiksekubatuurilise diisli turbo, näit ford 1,8d.

Postitatud: 02.04.2007 10:06
Postitas Siim-R
Tere tere.
Mul on küsimus-Kas saab panna ülerõhku plastik sisselaskekollektoriga autole!

Postitatud: 02.04.2007 10:19
Postitas SKY
Muidugi saab sellele said ju vastuse oma eelmises teemas kah.Pigem muretse selle parast kui korge on sinu mootori surve aste

Postitatud: 02.04.2007 11:25
Postitas Siim-R
ei muretse selle pärast,sooviks 0.5 bar max sõita.
Aga 1 asi on veel kahtlane,nimelt õhulugeja on seal gaasiklapi juures kohe-kas see ülerõhul tervet värki segaseks ei pane ?

Postitatud: 04.04.2007 13:23
Postitas Siim-R
Ei taha siis keegi teadjalik vastata kas saab õhulugejale,mis asub kolles ,rõhku tekitada,ilma et see midagi takistaks.
Muidugi võib pakkuda mulle ka turpsi,ja mingit"kit"-i

Postitatud: 04.04.2007 14:15
Postitas Kuuno
Siim-R kirjutas:Ei taha siis keegi teadjalik vastata kas saab õhulugejale,mis asub kolles ,rõhku tekitada,ilma et see midagi takistaks.
Muidugi võib pakkuda mulle ka turpsi,ja mingit"kit"-i
pead välja uurima kas se õhulugeja saab 0,5barise lõsaõhu kogusega hakkama! Ma ise ei näe seal suurt takistust kuna paljudel turbokatel on õhulugeja peale turbot

Postitatud: 11.04.2007 20:44
Postitas rosco
Nii,kas 9,2: 1 compressioon on natuke palju stock mootori turbotamiseks?? Juhtima hakkab mootorit megasquirt! Väga hea seadistusega ei tohiks väga rolli mängida see ,või mis?


Maximum boostist aru saanud,et mida väiksem cr,seda rõhkem rõhku võib turvelisemalt peale keerata. Aga ,kuna mootoril litraazi ainult 1,5 ,siis enne turbo järgi tulekut suht nüri sõita,kui väiksem kompressioon = vähem jõudu ilma juurde puhumiseta.
Samas nii paindlikut turbot eriti ei leia,mis puhuks nii väikse mootoriga juba madalalt,ning 6000-7000 juures kah veel midagi toota jõuaks? Tuleb kuskil see kompromiss leida.

Postitatud: 11.04.2007 22:12
Postitas ranz
Kõik oleneb kui suurest rõhust jutt käib?
9,2 on iseenesest suht madal jah kuid moto sisu ei ole rõhku vastu pidama mõeldud, et pigem jääb see kitsaskohaks.

Postitatud: 11.04.2007 22:31
Postitas rosco
Sellisest viisakast rõhust, 0,5 bar umbes. Proovin väikest turbo projekti,mootoriks civicu d15b2. See selline "näeb kaua kestab projekt" Et siis ma ei hakka pead vaevama astme alandamisega,läheb nii nagu on.

Postitatud: 11.04.2007 23:17
Postitas erik
rosco kirjutas:Nii,kas 9,2: 1 compressioon on natuke palju stock mootori turbotamiseks?


Maximum boostist aru saanud,et mida väiksem cr,seda rõhkem rõhku võib turvelisemalt peale keerata. Aga ,kuna mootoril litraazi ainult 1,5 ,siis enne turbo järgi tulekut suht nüri sõita,kui väiksem kompressioon = vähem jõudu

Kas Maximum Boostis oli ikka kirjas compression 8) Ärme aja segi kompressiooni ja surveastet, need on kaks ise asja. ;)