6. leht 12-st
Postitatud: 11.09.2009 9:35
Postitas Mihkel
Huvitav küll, kuidas sa NA alas asja knockima saad ja boosti all ei saa.
Pane see map siia ka siis üles äkki, saab vaadata.
Postitatud: 11.09.2009 9:42
Postitas mart154
Nagu ma juba sulle korduvalt ütlesin, otsi 20vt tabeleid aluseks, see peaks üsna hea info olema.
Neid leiab küll...
Postitatud: 11.09.2009 12:10
Postitas jans
Tarvis auto nüüd kõrgemaks tagasi tõsta ning coolerit kohendada, ning siis saab seadistada.
Eile sai auto madalaks keeratud, et proovida sõita linnas, saatuslikuks sai aga Eedeni ülemisse parklasse sõitmine, kus cooler asfaltit juba kraapis. Õnneks väga suuri vigastusi see kaasa ei toonud.
Postitatud: 11.09.2009 18:22
Postitas jeff01
päris knock se ehk polnudki aga lihtsalt miski nõks millest üle ei tahtnud mootor käia....sai seal alla tõmmatud aga läpaka aku kooles ära ja asi jäi pooleli

Hulga mappe läbi vaadates ja võrreldes timmisin miskit sellist kokku:

see peaks lubama kütte ala enamvähem õigeks ajada ja siis vaaatab edasi. Esmalt peab siiski minu stroboga üle vaatama asja, kuna se keeratava nupuga ilma LCD-ta strobo külvas minus ebausku....nimelt saab ligi 10 kraadi nulli märgist veel tagasi keerata järelsüüte nurga poolele nö aga kas se on nüüd vanusest või väärkasutusest nii või mis?
Postitatud: 11.09.2009 22:40
Postitas george16v
Ma alustaks sellega , et paneks 100kpa ala 800rpm 10 kraadi ja sealt edasi siis 12 , 14 , 16, 18 , 18 , 20 jne kuni 30-33 maks advance 100kpa alas. 90kpa ja 70kpa alas tõmbaks ka natuke tagasi , idle ja light load jätaks enam-vähem samaks. Boosti alas võtaks ka alla 3000 rpm natuke koomale.
Postitatud: 12.09.2009 8:50
Postitas jeff01
tänan konkreetse vastuse eest, nii konkreetselt ja radikaalselt ei tahtnud muuta aga kas miskit sarnast pidasid silmas? :

Kardan lihtsalt advancei liialt alla tõmmata kuna se turbo käib seal liialt kiiresti punaseks

Postitatud: 12.09.2009 10:46
Postitas murjam
70kPa on kaks korda tabelis, äkki ajab Megasquirti lolliks? (Juhul kui selle konkreetse tabeliga on sõidetud, muidugi)
Postitatud: 12.09.2009 11:26
Postitas Mihkel
Vaatan, et me koostame tabeleid suht erinevalt.
Mina hoian rohkem boosti all turbo autol väiksemat load-i punktide vahemaad samamoodi on sul olematu pööretevahemik jube täpseks aetud.
Ehk siis alt otsast on pöörded ja load juba väikse vahemaaga aga boosti all ja kõrgema pöördega on väga ebatäpselt.
Alumise otsa süüte progressiivsem kasv on andnud kütusekulu suhtes häid tulemusi, vähemalt BMW mootoritel.
Seal kus teil on stokis süüde, rääkimata Georgi soovitatud maha tõmbamisest, on BMW-del tavaliselt juba +5 kraadi varajasem asi.
Konkreetselt minu auto näite puhul varasem süüde ja rikkam segu võttis kütusekulu vähemaks, kui hilisem süüde ja 16+ segu.
Postitatud: 12.09.2009 15:35
Postitas jeff01
njh madala otsa pöörde tihedus ja loadi tihedus madalalt tuleneb ilmselt mu kehvast kogemusest mu ex bmw-ga kuna hõredamate punktidega ei saanud ma teda linnas kuidagi sujuvaks, ökoks ja toimivaks. (Suures osas kehtib se fuel mapi kohta aga siiski)
Kütte mapi osa on ehk mõjutanud se 10v turbo audi millel rõhuregulaator ja pihustid on ülihästi valitud sest kogu boosti alas on pmt samad numbrid ja tabel näeb ääretult flat välja aga segu on ilus ühtlane
Mina tegin seda oma väga väikese kogemusega ja ei pretendeeri õigeimale lahendusele.
70kpa on tõesti kahjuks topelt saanud aga ei oska kommenteerida mis MS sellega teeks sest õnneks peale pole seda mapi veel pandud

Tänan tähelepanu eest.
Olen nagu aru saanud et 2 klapi tehnikas aparaadid vajavadki varasemat süüdet. kas ma eksin? või ei räägi sa oma m10 mootorist?
Postitatud: 12.09.2009 16:00
Postitas Mihkel
Ikka enda M10 mootorist räägin.
Üldiselt ei ole ma väga kriitilist tähelepanu alumisele otsale pööranud, kuna mina ehitan turboautosid siiski selleks, et nendega boosti alas sõita.
Parim lahendus oleks muidugi kuskilt mõni 16V stock süütemap saada.
Absoluutse tõe saad teada ilmselt koormusega dynos madalat otsa seadistades.
Postitatud: 12.09.2009 21:36
Postitas george16v
Midagi sellist pidasin silmas jah , ja seda enda 16v opeli kogemustest. Kui madalal pöördel gaasi põhja vajutasid ja advance-i oli liiga palju , hakkas kolisema mis hirmus.
Postitatud: 15.09.2009 9:45
Postitas jans
0 punkt ka teise stroboga üle kontrollitud- täpselt paigas.
Eile, pärast 5 kilomeetrist peenestamist oli turbo koos kollega punane.
Rõhk tekib juba 2000rpm juures, kuid vaatamata sellele tundub, et auto ikka nagu minna ei jõuaks.
Postitatud: 15.09.2009 10:05
Postitas Raceboy
Kui rõhk tekib väga vara ja turbo läheb punaseks, siis on ikkagi võimalus et süüde on hiline ja/või nukkvõlli(de) ajastus vale.
Postitatud: 15.09.2009 10:17
Postitas Mihkel
Mina panustaks siis valele nukaajastusele, kuna boost tekib ikka ebanormaalselt vara.
Auto millelt turbo pärit on samuti 2.0 16V ja boosti tekke vahe oli vist ~1500rpm.
Postitatud: 15.09.2009 10:26
Postitas uhti
Turbo läheb ju igal bentsukal punakseks kui vähegi koormust saab.Mul Saabidel ja Opelitel läks turbo kiirendades juba kilomeetri-paariga punaseks.