6. leht 7-st

Postitatud: 06.09.2009 14:13
Postitas Mardo
PüSS :lol:
hea aeg!

Postitatud: 06.09.2009 21:19
Postitas mart154

Postitatud: 07.09.2009 11:07
Postitas Ragnar
Väga kena !! :)

Postitatud: 07.09.2009 15:14
Postitas george16v
Tundub et turbo valik on väga hästi õnnestunud :)

Postitatud: 07.09.2009 15:59
Postitas Silwer
Tip-top tulemus!

Postitatud: 07.09.2009 16:58
Postitas tann15
No jah,ma siiani ei saa aru kuidas see võimalik on,aga varsti s6idan diisliga k6igist mööda :-D

Postitatud: 07.09.2009 17:07
Postitas RFL
tann15 kirjutas:No jah,ma siiani ei saa aru kuidas see võimalik on,aga varsti s6idan diisliga k6igist mööda :-D
Tann ma palun põlvili, et sa jätaks postitamised! Milleks sellist läbu vaja?

Postitatud: 07.09.2009 21:09
Postitas jeff01
Numbrid väga head, näpud püsti. Soovin õnne.

Postitatud: 07.09.2009 21:14
Postitas Astrona
Viimaste päevade entusiasmi baasil kiirelt kalkuleerides tuleb viie aasta pärast teema nime vahetus "525eT" asemel "5.25ET".

Postitatud: 07.09.2009 21:34
Postitas mart154
Kadedus annab tunda jah, Astrona? :-D


Aga tõesti... selle autoga on mul plaanis sõita lõhki turvakaare indeks. Ehk siis 11.5

Siis peaks olema "nii kiire tänavaauto, kui ametlikult olla saab" :)
Ja ma võin rahule jääda.

Postitatud: 07.09.2009 23:15
Postitas Astrona
mart154 kirjutas:Kadedus annab tunda jah, Astrona? :-D
Aga tõesti... selle autoga on mul plaanis sõita lõhki turvakaare indeks. Ehk siis 11.5
Siis peaks olema "nii kiire tänavaauto, kui ametlikult olla saab" :)
Ja ma võin rahule jääda.
11.5sekiga 200kmh on palju kõvem kiirendus kui 12.36sekiga 180kmh. Eriti kui esimese 4sekundi jooksul üle 0.2seki parandust ei tule ja peale seda on käiguvahetusi 0.6sek. Võid arvestada sul pole mitte enam 7,7s +80kmh saavutamiseks vaid 6.9s kiirendust +100kmh saavutamiseks. Ja kui ainult rõhu arvelt üritada, siis tuleks see 1.1 pealt tõsta mingi 1.9bar peale.
Ma ei räägi et see on võimatu, ise plaanin u. sama :lol: Sul ligi 50% suurem mootor, miks mitte. Loomulikult olen omamoodi kade :) kui pean sama saavutamiseks hakkama kõrgema RPM'iga mootorit piinama ja kuni 6000RPM spoolimist ootama, massi kärpima + masina tänavakõlbmatuks tegema ja seda mitte väiksema summa eest. Edu!

Postitatud: 08.09.2009 7:52
Postitas RFL
Eks see olegi Turboklubi point - lajatada ulmeaegu autoga, millest seda oodata ei osata. Väga asjalik projekt.
Kui 11,5 lõhki sõidad, siis on plaan turvakaar paigaldada ja edasi võistelda?
Paljud 11-12s sõitjad plaanivad järgmine aasta b-klassi sõitma minna, sest kui neid oluline hunnik koguneb, siis on võistlustel midagi teha ka. Selle aasta trend oli, et b klassis oli regatud 4 püssi ja keegi ei tihanud ennast 5daks regada oluliselt aeglasema autoga.
Aga ole nüüd hea poiss ja pane ennast siia kirja http://www.autoklubi.ee/dragrace/index.php?leht=regv ning lähme teeme mürtsu ;)

Postitatud: 08.09.2009 8:54
Postitas mart154
turvakaart ma paigaldama ei hakka. ja mingeid erilisi võistlusplaane kah pole :)

See on ikka puhastverd tänavaauto ja tänavaautoks jääb kah :)

12-ndal on kahjuks muud plaanid tekkinud :(
Algul oli mõte küll tänavarehviga nalja tegema tulla..

Postitatud: 08.09.2009 9:02
Postitas Astrona
Paned äkki suurest lahkusest Driftboxiga või selle gps'iga tehtud logi kah üles! Huviga vaataks, mis jõududega tegemist on.

Kui salongiga tegelema hakkad, äkki paned turvakaare kah ikka sisse - siukse viisakama-nahpolsterdusega... Siis saad rohkem kui üks kord võistlustel 11.49s sõita. Ja mis põhiline, kui endal on pohhui, siis kaassõitjatel kah turvalisem :)

Postitatud: 08.09.2009 9:31
Postitas mart154
Perf-Boxi logisid peab Mihklilt küsima...

GPSini ma ei jõudnud haapsalus, muudki oli teha, kui erinevate elektrooniliste gizzmodega ennast lõbustada :)



Ma ei kujuta ette, kuidas saaks turvakaart nii installeerida, et auto kasutuskõlblikuks jääks?

Arvesta et see on korralik sedaan, mitte mingi ilma tagaistmeteta plekkpurk :)

Mul tegelt kah istuvad inimesed seal tagaistmel vahest ja ma ei taha, et nad peaksid pugema puuritorude vahel.