Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
eile proovis Dc uusi pihusteid ja no minek on küll päris hea
muidugi kaugel sellest mis ta peaks olema aga selleks on
vems'i vaja. Madalatel pööretel uputab aga kõrgetel
pööretel on segu sinna 13-14 kanti... rõhku sai vist 1,1bar vms
muidugi kaugel sellest mis ta peaks olema aga selleks on
vems'i vaja. Madalatel pööretel uputab aga kõrgetel
pööretel on segu sinna 13-14 kanti... rõhku sai vist 1,1bar vms
Viimati muutis Mardo, 03.05.2009 10:04, muudetud 1 kord kokku.
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Kõlab nagu surveregulaatori voolik oleks lahti. Stock nissani aju peaks ülemise otsa ikka sigarikkaks tegema.cthen kirjutas:1,1bari stock ajuga?Mardo kirjutas:eile proovis Dc uusi pihusteid ja no minek on küll päris hea
muidugi kaugel sellest mis ta peaks olema aga selleks on
vems'i vaja. Madalatel pööretel lööb uputab aga kõrgetel
pööretel on segu sinna 13-14 kanti... rõhku sai vist 1,1bar vms
Võta hoogu maha, hiljem on hilja - oled juba tõestanud, et sul on õnne
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Lisandusid siis pihustid ja vemsikell.(tänud abistajatele telefonis : )
Sai proovitud jah pihusteid. Stock ajuga uputab kohapeal ikka 10,2. Alates 4500 pöördest läheb segu 11 kanti ja 7000 peal oli juba 16 ~barise rõhuga. FPR´st oli kütus maha keeratud, sest muidu mäletamist mööda ei tahtnudki uputamist lõpetada.
Muidu liikus kyll, kuid alates 3ndast käigust sidur ei pea enam.
Huvitav, kas vemsi saab sellel mootoril lihtsalt tööle või peab lisavigureid paigaldama? On kellelgi kogemusi sr20´ga?
Sai proovitud jah pihusteid. Stock ajuga uputab kohapeal ikka 10,2. Alates 4500 pöördest läheb segu 11 kanti ja 7000 peal oli juba 16 ~barise rõhuga. FPR´st oli kütus maha keeratud, sest muidu mäletamist mööda ei tahtnudki uputamist lõpetada.
Muidu liikus kyll, kuid alates 3ndast käigust sidur ei pea enam.
Huvitav, kas vemsi saab sellel mootoril lihtsalt tööle või peab lisavigureid paigaldama? On kellelgi kogemusi sr20´ga?
Kui Vems saab hakkama Nissani kombineeritud cyl/sync optilise anduriga nukkvõllil, siis pole lisavigureid vaja.Dc85 kirjutas: Huvitav, kas vemsi saab sellel mootoril lihtsalt tööle või peab lisavigureid paigaldama? On kellelgi kogemusi sr20´ga?
Autronic saab hakkama ning oleme seda ka ennem teinud.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
VEMS saab sellega samuti probleemideta hakkama.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
See Nissani-Mitsubishi CAS on ajudele 1 suuremaid pähkleid.
* peab toetama kahte trigger-inputi (primaar ja sekundaar)
* peab toetama 4 süüteväljundit (inverted võimalusega)
* peab saama triggeritele määrata kas "falling" või "rising edge" (inverted või mitte)
* peab mõõtma ühe triggeri pulsi pikkust, loendades tihedama triggeri pulsse ja vastavalt loendatud pulssidele 4, 8, 12 või 16 peab otsustama õige süüteväljundi.
* peab saama hakkama kiire signaaliga 360 pulssi/720kraadi @ (10000RPM?) 30000 pulssi/sek 1800000 pulssi/min, või tuvastama silindrid varem ja siis loendades 1-3-4-2 kõrgemal pöördel hoida süncis, mis aga sakib, kui aju teeb kõrgel pöördel reset'i.
Paljud ajud seda kõike ei toeta, seega vali hoolikalt ja veendu enne otsmist. Kuigi sellest lihtsam on panna vända otsa triggerwheel ja wasted-spark'iga sõita. Siis piisab ühest inputist, kahest väljundist, millega saavad juba kõik ajud hakkama.
Näiteks AEM lõpuks loobus, ja soovitab vahetada anduri sees trigger-wheel'i, või võtta kasutusele nende EPS (engine position sensor).
Sama andur CA18 otsas käib näiteks vastupidises suunas võrreldes SR20 mootoriga.
Lihtsaim variant on muidugi Sam'i või Raceboy'l lasta paigaladada, ja sa ei pea teadmagi mida tähendab trigger
DIY MS jms projektidega jääb tihtipeale mulje, et aju all on mingi mootor, mis on mingi auto küljes. MS mitte ainult ei eelda IQ'd vaid, kui selle käima oled saanud, on su IQ juba kõvast treeningust paar punkti kõrgem ja juuksed vähe hallimad
* peab toetama kahte trigger-inputi (primaar ja sekundaar)
* peab toetama 4 süüteväljundit (inverted võimalusega)
* peab saama triggeritele määrata kas "falling" või "rising edge" (inverted või mitte)
* peab mõõtma ühe triggeri pulsi pikkust, loendades tihedama triggeri pulsse ja vastavalt loendatud pulssidele 4, 8, 12 või 16 peab otsustama õige süüteväljundi.
* peab saama hakkama kiire signaaliga 360 pulssi/720kraadi @ (10000RPM?) 30000 pulssi/sek 1800000 pulssi/min, või tuvastama silindrid varem ja siis loendades 1-3-4-2 kõrgemal pöördel hoida süncis, mis aga sakib, kui aju teeb kõrgel pöördel reset'i.
Paljud ajud seda kõike ei toeta, seega vali hoolikalt ja veendu enne otsmist. Kuigi sellest lihtsam on panna vända otsa triggerwheel ja wasted-spark'iga sõita. Siis piisab ühest inputist, kahest väljundist, millega saavad juba kõik ajud hakkama.
Näiteks AEM lõpuks loobus, ja soovitab vahetada anduri sees trigger-wheel'i, või võtta kasutusele nende EPS (engine position sensor).
Sama andur CA18 otsas käib näiteks vastupidises suunas võrreldes SR20 mootoriga.
Lihtsaim variant on muidugi Sam'i või Raceboy'l lasta paigaladada, ja sa ei pea teadmagi mida tähendab trigger
DIY MS jms projektidega jääb tihtipeale mulje, et aju all on mingi mootor, mis on mingi auto küljes. MS mitte ainult ei eelda IQ'd vaid, kui selle käima oled saanud, on su IQ juba kõvast treeningust paar punkti kõrgem ja juuksed vähe hallimad
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
http://www.youtube.com/watch?v=-4QTKSZ8zgc
Lennukal.. 100-200
Segu pole täitsa paigas, Pidurimeistri ketas libiseb, täitsa põhja ei kannata ikka vajutada(segu ja siduri pärast).
Spido võib valetada kuna rehvimuster on kulunud
Lennukal.. 100-200
Segu pole täitsa paigas, Pidurimeistri ketas libiseb, täitsa põhja ei kannata ikka vajutada(segu ja siduri pärast).
Spido võib valetada kuna rehvimuster on kulunud
Spido valetab 200 pealt norm rehvidega kuni 20%. Vaata youtube'ist RFLi spido videot, kui ta 240ni lasi oli spido 300 peal kõveras 
*Loodetavasti olid sul deto-klapid vähemalt peas.
Sai kah eelmine aasta ..230kmh tõmme tehtud, ja segu oli paigas!

Äkki seletad lahti, mis sunnib ilma seguta minna juba autot proovima. Pakun, et Olavil ainult hea meel selle üle
Segu paika - elementaarne.
Otsi detolimit üles ja timmi süüde vastavalt, siis pole ka karta, et liiga hiline on.
Vaata küünlad üle, äkki mõni pütt on üksi lahja vms.
Mõõda back-pressure vähemalt korra üle.
Kontrolli termostaat ja veendu et jahutussüsteem on piisav.
Ja kui muudad rõhku või hakkad kõrgemal pöördel käike vahetama, siis tee see kõik enne uuesti.
Peale selle võiks olla mingi kaitsemehhanism, mis deto tekkimise, õhu müstilise kuumenemise, statoili bensiini jms vastu aitaks. Näiteks deto-klapid, wb-kell, egt-kell otse ees (keskkonsoolis neist vähe kasu, kui need just mingit häält ei tee).
Tundub võibolla tülikas, aga usu mind, uue mootori ehitamine on veel tülikam, ja selle mootori ehitamise juures aitas kaasa entusiasm, mida järgmise puhul enam pole
golf kirjutas:Segu pole täitsa paigas
Sai kah eelmine aasta ..230kmh tõmme tehtud, ja segu oli paigas!
Äkki seletad lahti, mis sunnib ilma seguta minna juba autot proovima. Pakun, et Olavil ainult hea meel selle üle
Segu paika - elementaarne.
Otsi detolimit üles ja timmi süüde vastavalt, siis pole ka karta, et liiga hiline on.
Vaata küünlad üle, äkki mõni pütt on üksi lahja vms.
Mõõda back-pressure vähemalt korra üle.
Kontrolli termostaat ja veendu et jahutussüsteem on piisav.
Ja kui muudad rõhku või hakkad kõrgemal pöördel käike vahetama, siis tee see kõik enne uuesti.
Peale selle võiks olla mingi kaitsemehhanism, mis deto tekkimise, õhu müstilise kuumenemise, statoili bensiini jms vastu aitaks. Näiteks deto-klapid, wb-kell, egt-kell otse ees (keskkonsoolis neist vähe kasu, kui need just mingit häält ei tee).
Tundub võibolla tülikas, aga usu mind, uue mootori ehitamine on veel tülikam, ja selle mootori ehitamise juures aitas kaasa entusiasm, mida järgmise puhul enam pole
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
"Segu paika - elementaarne.
Otsi detolimit üles ja timmi süüde vastavalt, siis pole ka karta, et liiga hiline on"
Meite tarkus on viinud ikka sinna ,et liialt varane süüde teeb tuhatoose,suts hilisem ikka kindlam.
Enda masinale sai Inglismaalt tellitud just deto anduri komlekt,kõrvaklapid pähe teine ots nipukaga küünla ümber ja piiri tunnetama ja siis aju seadesse ,et paar kraadi maha,eeldusena ,et saab seadistada.
Otsi detolimit üles ja timmi süüde vastavalt, siis pole ka karta, et liiga hiline on"
Meite tarkus on viinud ikka sinna ,et liialt varane süüde teeb tuhatoose,suts hilisem ikka kindlam.
Enda masinale sai Inglismaalt tellitud just deto anduri komlekt,kõrvaklapid pähe teine ots nipukaga küünla ümber ja piiri tunnetama ja siis aju seadesse ,et paar kraadi maha,eeldusena ,et saab seadistada.
kui õiges mõõdus rattad all, siis pakuks 270-320hp dünomaxis mõõtes oleneb palju spido valetas. Rõhk 1.2?Kuuno kirjutas:video järgi vaadates ei saa aru mis hetkest hakkasid kiirendama
11s kuni 22s v kiiremini hakkas liikuma siis 13s kuni 22 ?
reaalselt siis 100-200 ~11 või 9s
dünotama mingi aeg?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Tegemist on endiselt stock ajuga... sai õhulugejat veic näpitud - aga segu ikka paigas pole ja ei loodagi nii korralikult sõitma saada.
Liikuma hakkab jah 13sek pealt.. kuna enne seda uputas mingi sekund ennem kui rõhk üles tuli.
Pidurimeistri ketas hoiab paremini kui stock, selle kohta midagi halba öelda ei saa, lihtsalt tugevamat korvi vaja. Seega libiseb endiselt kui tallata põhja.
Dyno on hetkel kauge tulevik. Suvi on veel ees
Rõhku nii palju pole
Liikuma hakkab jah 13sek pealt.. kuna enne seda uputas mingi sekund ennem kui rõhk üles tuli.
Pidurimeistri ketas hoiab paremini kui stock, selle kohta midagi halba öelda ei saa, lihtsalt tugevamat korvi vaja. Seega libiseb endiselt kui tallata põhja.
Dyno on hetkel kauge tulevik. Suvi on veel ees
Rõhku nii palju pole