6. leht 9-st

Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Postitatud: 20.06.2011 16:47
Postitas Uku.
Arvatavasti tekkis näpukas ja Mardo m6tles ikkagi 5 cm. alumiiniumist.
Meil on siin igasuguseid stress plate-sid olemas, aga yhtegi pole BMW jaoks. Alles käis yks klient BMW 6cyl. plokiga, kellel oli endal stress plate kaasas, v6in uurida kas laenata saab, aga seda ainult selleljuhul kui meiejuures hoonimine/puurimine teha.
Vahet pole kas stress plate on rauast v6i alumiiniumist, sest oma eesmärgi täidab ta ju ikkagi ära. Uuemad stress plated tehakse just alumiiniumist, sest on kergemad ja praktilised ning uuemad plokikaaned on ka ju alumiiniumist tavaliselt.

Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Postitatud: 20.06.2011 23:04
Postitas Mardo
Mõtlesin ikkagi jah 5cm ehk 50mm alust :kill

Juuli teine pool on mul puhkus ja saan natuke asjaga tegeleda.
Teha on vaja järgmised asjad:
* e34 sild alla sobitada ja kuluosad vahetada
* S50 õlifiltri jalale vaja termostaadi asemele jäik klapp treida.
* Kütusesüsteem pagasnikusse paigutada (Jaz 45L + surge tank 5L + 3x bosch 044)
* Kaks suurt summutipütti taha paigaldada
* 600x300x120 cooler ette vaja ära mahutada.
* M-Tech II ring värvida ja külge kruvida.
* Kapotialune uuesti värvida ja seekord korraliku värviga.
* Juhtmesüsteem täielikult uus kerele vedada
* El.aknad (eriti vajalik :kill )

Uku. kõik tööd lasengi teil teha. Lasen eestis tasapinda lihvida, sis tean
millise ploki ma ette võtan. Puurimine tuleb teil teha.
Vaja oleks sisu ka tasakaalu saada (vänt, kepsud, kolvid, hooratas, sidur, keti
hammasratas, rihmaseib-trigger) vist sai kõik kirja.
Hooratta lasen veel teha, sellega läheb ka aega. Loogiliselt võttes sis umbes
augusti keskpaik oleks loogiline, et Sinuga ühendust võtan ;)


Nagu öeldakse, raha paneb rattad käima aga minu auto veel ei sõida.
Puudu olevate juppide raamat koos hindadega:
* ARP Kaanepoldid 250eur
* Cooper ring headgasket 322eur
* Race klapid 500eur
* Race klapivedrud 500eur
* Meh. tõukurid 700eur
* Nukvõllid 1000eur
* Termostaat 65C 65eur :-D

Kindlasti jäi midagi kirja panemata, tulin just töölt ja väsinud aga see list
peaks sis olema suuresti põhi nimekiri raua poole pealt mis veel vaja juppide
alla "matta". Lisaks tuleb teha veel sisselaskekolle, väljalaske kolle, summuti
süsteem, juhtmestik, süütepoolid, jne aga kõigepealt alumine osa kokku ja
seejärel vaatame mis edasi teha saab. Kindlasti kostitan teid ka rohke
pildimaterialiga mis, miks ja kuidas tehtud, suurem update kui puhkusele jõuan.

Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Postitatud: 20.06.2011 23:17
Postitas ivar
Miks õlijahutuse termostaadist loobud?

Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Postitatud: 20.06.2011 23:23
Postitas Mardo
antud termostaat omadega õhtal ja sellepärast uut jalga ostma hakata on ka mõttetu
sest mingi punkt kunagi tahaks siiski üle minna kuivkarterile.
Teen sinna klapi ette aga puurin 3mm augu klapile sisse, et kõik õli läbi radika ei käiks.

Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Postitatud: 21.06.2011 22:50
Postitas Viljar
Kas hooratta lased täitsa nullist teha?

Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Postitatud: 21.06.2011 23:31
Postitas Mardo
Pole veel leidnud netist valmis hooratast mille külge Tilton kohe istuks ;)

Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Postitatud: 22.06.2011 0:07
Postitas hents99
Olemasolevat saab ju modida. Omadisainitu muidugi ka variant, nagu mul omal olude sunnil (mu autole pole manuaali hooratast toodetud).

Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Postitatud: 22.06.2011 16:44
Postitas Motary1
Kas e36 tagasild dünaamika mõttes parem ei oleks? e34 on samasugune vankri tagasild nagu sul praegu all :-D

Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Postitatud: 22.06.2011 21:28
Postitas s3nder
Mardo kirjutas:Pole veel leidnud netist valmis hooratast mille külge Tilton kohe istuks ;)
arvan et selle leidmisega sul probleeme ei tohiks olla.
minul po-metalli custom hooratas.

Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Postitatud: 22.06.2011 21:55
Postitas Mardo
Custom tuleb odavam ja kiiremini kätte ;)
olen otsinud aga pole leidnud vastavat hoorakat
mis otse sobiks ja ei näe mõtet ehku peale ka sellist
asja tellima hakata.

hents, originaal hooratas on kahemassiline :-D

Tagasilla valisin just sellepärast e34 alt et asi oleks vastupidav,
reguleerimine on teisejärguline selle kere peal. Selle jaoks ehitan
juba teist kere mis toruraamile läheb. Praegune kere sis nö
mootori jump-startimiseks :lol:

Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Postitatud: 23.06.2011 18:06
Postitas timmi
Kui seda teist kere ehitama lähed siis võta fotokas kaasa,
tahaks kah näha toruraamiga e30 :)

Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Postitatud: 23.06.2011 18:26
Postitas Mardo
pole seal toruraami veel kuskilgi, peab veel ehitama hakkama aga see selline
teisejärguline töö hetkel. Niipea kui praegune kooslus sõitma saab algab
uue kere ehitamine, kere ise ja palju muidki juppe tolmu kogumas. Teine
suur probleem on ruumipuudus mis kummitab juba pikemat aega.

Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Postitatud: 02.07.2011 9:10
Postitas jeff01
Käib jutt ikka toruraamist mitte turvapuurist?

Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Postitatud: 02.07.2011 17:49
Postitas Mardo
ikka jah toruraam + turvapuur, sellest pole mõtet siin teemas hetkel väga
jutustada, sest see on tuleviku plaan kui mootori kõigepealt selle kere peal
jooksma saab ;)

Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Postitatud: 05.07.2011 17:58
Postitas Mardo
Kas keegi teab kus või kes keevitab plekkvelgi laiemaks?