6. leht 7-st

Postitatud: 24.03.2009 21:05
Postitas golf
Päris palju seda maad juba edasi tagasi sõidetud ja katsetatud, Kas jäin kellegile silma 8)

Postitatud: 24.03.2009 22:48
Postitas JP
Reedel Võru suunas.

Noh raske oli mitte märgata, kuna ma pole selle foorumi pidev lugeja siis ei teadnud, mis golfiga tegu, kuid kuna paistis korralikult liikuvat siis tekkis huvi, kuidas liigub. Alevikust väljudes kolmandaga sõitsid kergelt eest ära, neljandaga vahe ei muutunud ja viiendaga võtsin järgi.

JP@169kw

Postitatud: 24.03.2009 23:03
Postitas golf
JP kirjutas:Reedel Võru suunas.

Noh raske oli mitte märgata, kuna ma pole selle foorumi pidev lugeja siis ei teadnud, mis golfiga tegu, kuid kuna paistis korralikult liikuvat siis tekkis huvi, kuidas liigub. Alevikust väljudes kolmandaga sõitsid kergelt eest ära, neljandaga vahe ei muutunud ja viiendaga võtsin järgi.

JP@169kw
Mis autoga olid, kuna kolle oli lõhki polnud ka korralikku turbo rõhku.
Teinekord jälle :badgrin:

Postitatud: 26.03.2009 23:26
Postitas JP
golf kirjutas: Mis autoga olid, kuna kolle oli lõhki polnud ka korralikku turbo rõhku.
Teinekord jälle :badgrin:
mustade klaasidega, millest üldjuhul maanteel mööda ei taheta minna, kui ma piirkiirusega sõidan :)

Postitatud: 20.04.2009 23:24
Postitas golf
vahepeal siis valminud uus kolle 3mm paksusest mustast metallist ja on koos turbo tugedega ilusti valule vastu pidanud. Raadi rajapäeval parimaks ajaks saadud 13.9sek 163km/h. Rõhku oli 1.2bar ja taha rehviga. Laupäevaks vaja ette uued veljed otsida kuna muidu rattad koopast väljas ja see keelatud. Eks loodab aega parandada ,kuigi kast on stock ja difri lukku ei saanud tööle.

Postitatud: 20.04.2009 23:32
Postitas Raceboy
Liigub lahedalt, aga selle rõhu juures võiks tegelikult minek isegi tiba etem olla (16v kaas lubaks kindlasti)?

Laupäevaks lubab oluliselt soojemat ilma (nii 15C juures) ja see tähendab kordades paremat pidamist.

Postitatud: 14.05.2009 22:27
Postitas golf
Sai siis dynos ka ära käidud ja vaadatud mis näitajad tulevad. Muidugi oli arvata ,et midagi on valesti ja tuligi välja et pihustid liiga võimsad ja uputab kogu aeg üle. Seega tuli hetkel 231,4hp@5536rpm/323Nm@4209rpm ehk 170kw ratast. Soovitati lahjemaid pihusteid ja küünlad vahetada. Saigi audi S3 pihutid nüüd peale pandud ja audi 2.2turbo süüteküünlad. Vahetamise käigus selgus ka et üks vana küünal katki. Nüüd asjad korras ja tagumiku järgi liigub ka paremini,eks lähiajal uuesti mõõtma.

Pilt

Pilt

Postitatud: 15.05.2009 0:20
Postitas Mihkel
Sinu 170kw on mootorist nagu dynosheetilt lugeda võib, mitte rattast.

Postitatud: 15.05.2009 8:39
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Sinu 170kw on mootorist nagu dynosheetilt lugeda võib, mitte rattast.
Jah, Liguri düno teeb peale tõmmet "coast down"i, ja umkaudsed ülekande- ja veeretakisused liidetakse graafiku joonistamisel rattavõimsusele otsa, et saada mootorivõimsus. Ei saa mainimata jätta, et mul 1.8T lambiseadistusega näitas ~1bariga 10.0:1 seguga 310hj :lol:. 5500RPM peal 250hj ehk +20hj (DOHC vs SOHC) - aga dynomaxi skaalas on see jah ~ rattavõimsus :). Vahet pole, peaasi, et järgmine kord samma kohta lähed. Ja sul tuli 320nm 500rpm varem, seega peaks olema mõnus "street-spooler".
Seda küünalt sõidu ajal tunda polnud? Mis põhjus võiks olla? Soovitan välja mõelda ja õnnelik olla, et see ots kolbe kaasa ei võtnud.
Krt, keegi rääkis, et need pididki ses mõttes nõrgad küünlad olema. Pane normaalsed küünlad ja seffad edasi :)

Postitatud: 25.05.2009 22:05
Postitas golf
Vahepeal siis S3 pihustid peale pandud ning hiina regulaator minema visatud ning pandud 3bar boschi originaal regulaator. Käib asi nüüd paremalt ja segu pole enam nii rikas. Kuid küünlad endiselt mustad ainult keskelt ilusalt pruunid. Segukell näitab kiirendades 10.5-11.5 vahemikus. On see normaalne või palju ideaalne segu olema peaks? Plaan uuesti liguri juurde minna ja vaadata kas asi paranes, eks näis.

Postitatud: 25.05.2009 22:10
Postitas tarts
golf kirjutas:Vahepeal siis S3 pihustid peale pandud ning hiina regulaator minema visatud ning pandud 3bar boschi originaal regulaator. Käib asi nüüd paremalt ja segu pole enam nii rikas. Kuid küünlad endiselt mustad ainult keskelt ilusalt pruunid. Segukell näitab kiirendades 10.5-11.5 vahemikus. On see normaalne või palju ideaalne segu olema peaks? Plaan uuesti liguri juurde minna ja vaadata kas asi paranes, eks näis.
Paha poleks 12,5 ,rõhu alguses võiks veel isegi 13-kut näha.

Postitatud: 10.09.2009 17:09
Postitas jans
Autoomanik väga tagasihoidlik...

Kes Vw foorumit uurinud siis teab, et sõidukil nüüd vedavaid rattaid 4

Senimaani toimib. Kui kauaks, seda näitab aeg.

Laupäevasel Tartu üritusel auto juba kirjas.

Postitatud: 13.09.2009 12:18
Postitas rosenberg
ilus aeg tuli laupäeval siis 13.1

Postitatud: 13.09.2009 13:33
Postitas jeff01
Kas se vwni synkro kuidagi visco põhimõttel või mismoodi? kuulsin et olla ikka esisilla wheelspinni omajagu olnud. Ise kahjuks kohale ei jõudnudki :(
Palju auto nüüd kaalub? mis parim 60 feet oli?

Postitatud: 13.09.2009 16:47
Postitas golf
Jah visco-ga ongi. Enne tagumisi taha ei võtta kui esimesed läbi libisevad.
Eile siis käidud raadil võistlemas , ning väike ajaparandus tuli .Parimaks siis 13.1 aeg ning lõppkiirus 180km/h. 60ft 2.023.