6. leht 10-st

Postitatud: 09.09.2005 20:20
Postitas zoom1
Raiki kirjutas:midagi siin ei klapi :)
Kui sa viitad raadi ürituse peale siis sõitsin seal sinu vastu natuke väiksema rõhuga ;)

Postitatud: 09.10.2005 22:16
Postitas Siim

Postitatud: 09.10.2005 23:04
Postitas zoom1
Juba sa jõudsid :-D

Lõpus oli riceboy auto mul tagastanges kinni

See sõit võib segadusse viia, kuna ta auto liigub siiski kiiremini kui minu oma - lihtsalt mul oli väga hea start :)

Postitatud: 09.10.2005 23:11
Postitas Renn
kaanetihend, head aega - sina oled nõrgim lüli :?
p.s ma tegin isegi focus rs`iga ära riisika autole :-D
kuigi see auto liigub väääega hästi, saaks ta ainult minema kuidagi ;)

Postitatud: 09.10.2005 23:17
Postitas zoom1
Ega see RS ka papist auto pole ja riceboy ise ei sõitnud too sõit.

Postitatud: 20.10.2005 18:51
Postitas zoom1
Väheke uuemaid pilte


Uus tihend
Pilt

Tubo õlitus väheke ringi tehtud. Korralik voolik otsdega ja õlirõhu andur mis hakkab häiret tegema kui rõhk langeb alla 0,45bar
Pilt

Samuti jahutus voolik uus
Pilt

Kütuse rõhuregulaatori jaoks tehtud ots pihustite toru külge. Pidin keermepulga ka ostma kuna ei viitsind koju sõita, et vaadata kas on olemas :-D
Pilt

Postitatud: 20.10.2005 19:55
Postitas Renn
huvitav, kelle regulaator :-D
et sis alla 14 aega ikka laup. SpeedTestile sõitma ;)

Postitatud: 20.10.2005 21:49
Postitas zoom1
Kas laupäevaks üldse liikuma saan :(

See klapp lekib sul :?
Nüüd kiirelt vaja kuskilt uus otsida

Postitatud: 23.10.2005 19:26
Postitas zoom1
Auto korras ja klapp uus

lupäeval sai lausvihmaga raadil g-techiga mõõdetud :-D
toon siia enda auto ja siis audi S6 4,2 võrdluse

200sx
60f ...................... 2,69s
1/8 .......................9,9s 131,4 km/h
1/4 .......................14,82s 162,4 km/h
0-100km/h ........... 6,93s
0-140km/h ...........10,84s
100-140km/h ....... 3,90s

S6
2,16s
9,5s 122,1 km/h
14,63s 153,5 km/h
6,54s
12,01s
5,17s

Tabel näitab et alates ~70m pealt saavutasin pidamise, kuna seal lõpeb u 2 käik

Postitatud: 05.01.2006 22:30
Postitas jeff01
zoom1 kirjutas:
Raiki kirjutas:midagi siin ei klapi :)
Kui sa viitad raadi ürituse peale siis sõitsin seal sinu vastu natuke väiksema rõhuga ;)
Pandi peenelt ära :-D Oleks võinud siis raiki rahustuseks öelda et sõitsid pooleteist bariga :-D Milleks sulle se teadmine et nüüd on õlirõhk väiksem kui 0,45 bari? sa ise ei saa aru kui keps küljepealt välja käib? 0,45 on küll selline nr et kahtlen kas sõidad veel sellise rõhuga.

Postitatud: 05.01.2006 22:40
Postitas zoom1
See 0,45bar on turbo õlitus ringluses. Enne andurit on "rõhu alandaja", mootoris on muidugi suurem rõhk kui 0,45bar

Postitatud: 08.01.2006 17:38
Postitas Raiki
ei pandud siin midagi nii peenelt ära
zoomiga tahan uuesti sõita kuna see s6 millega ta aegu võrdles jäi pikalt mul selja taha :)

kuni selle speedtestini oli minu autol üks segav faktor - ääreni täis igasugu sodi tavafilter.

Postitatud: 08.01.2006 22:22
Postitas zoom1
Ma tahtsin ju teha sinuga ühe sõidu peale seda kui sa S6´te võitsid finaalis
;) , aga sa ei tahtnud.

Postitatud: 08.01.2006 22:24
Postitas Kuuno
ei ole nüüd ju mõtet tagant rääkida kumbagi :P saate suvel kokku ja sõidate ilma igast vabandusteta :)

sa rääkisin moto rem'ist...mis täpsemalt plaanis?

Postitatud: 08.01.2006 22:47
Postitas zoom1
Midagi erilist kül plaanis ei ole.
Tõenäoliselt mingi tootja kolvid 0,5mm oversise, nissani std saaled kui väntvõll on kulmis piirdes, kepsud jäävad samad, metall kaane tihend 1,6mm - arvatavasti cometicu toodang.
Praegu väntvõlli otsa tihend lekib kasti poolne, tolle vahetus on pm. mootor maha või kast maha ja kui mootor maas juba siis niisama tagasi ka panna ei tahaks. Siduri survelaager ka vilistab.