6. leht 10-st
Postitatud: 09.09.2005 20:20
Postitas zoom1
Raiki kirjutas:midagi siin ei klapi

Kui sa viitad raadi ürituse peale siis sõitsin seal sinu vastu natuke väiksema rõhuga

Postitatud: 09.10.2005 22:16
Postitas Siim
Postitatud: 09.10.2005 23:04
Postitas zoom1
Juba sa jõudsid
Lõpus oli riceboy auto mul tagastanges kinni
See sõit võib segadusse viia, kuna ta auto liigub siiski kiiremini kui minu oma - lihtsalt mul oli väga hea start

Postitatud: 09.10.2005 23:11
Postitas Renn
kaanetihend, head aega - sina oled nõrgim lüli
p.s ma tegin isegi focus rs`iga ära riisika autole
kuigi see auto liigub väääega hästi, saaks ta ainult minema kuidagi

Postitatud: 09.10.2005 23:17
Postitas zoom1
Ega see RS ka papist auto pole ja riceboy ise ei sõitnud too sõit.
Postitatud: 20.10.2005 18:51
Postitas zoom1
Väheke uuemaid pilte
Uus tihend
Tubo õlitus väheke ringi tehtud. Korralik voolik otsdega ja õlirõhu andur mis hakkab häiret tegema kui rõhk langeb alla 0,45bar
Samuti jahutus voolik uus
Kütuse rõhuregulaatori jaoks tehtud ots pihustite toru külge. Pidin keermepulga ka ostma kuna ei viitsind koju sõita, et vaadata kas on olemas

Postitatud: 20.10.2005 19:55
Postitas Renn
huvitav, kelle regulaator
et sis alla 14 aega ikka laup. SpeedTestile sõitma

Postitatud: 20.10.2005 21:49
Postitas zoom1
Kas laupäevaks üldse liikuma saan
See klapp lekib sul
Nüüd kiirelt vaja kuskilt uus otsida
Postitatud: 23.10.2005 19:26
Postitas zoom1
Auto korras ja klapp uus
lupäeval sai lausvihmaga raadil g-techiga mõõdetud
toon siia enda auto ja siis audi S6 4,2 võrdluse
200sx
60f ...................... 2,69s
1/8 .......................9,9s 131,4 km/h
1/4 .......................14,82s 162,4 km/h
0-100km/h ........... 6,93s
0-140km/h ...........10,84s
100-140km/h ....... 3,90s
S6
2,16s
9,5s 122,1 km/h
14,63s 153,5 km/h
6,54s
12,01s
5,17s
Tabel näitab et alates ~70m pealt saavutasin pidamise, kuna seal lõpeb u 2 käik
Postitatud: 05.01.2006 22:30
Postitas jeff01
zoom1 kirjutas:Raiki kirjutas:midagi siin ei klapi

Kui sa viitad raadi ürituse peale siis sõitsin seal sinu vastu natuke väiksema rõhuga

Pandi peenelt ära

Oleks võinud siis raiki rahustuseks öelda et sõitsid pooleteist bariga

Milleks sulle se teadmine et nüüd on õlirõhk väiksem kui 0,45 bari? sa ise ei saa aru kui keps küljepealt välja käib? 0,45 on küll selline nr et kahtlen kas sõidad veel sellise rõhuga.
Postitatud: 05.01.2006 22:40
Postitas zoom1
See 0,45bar on turbo õlitus ringluses. Enne andurit on "rõhu alandaja", mootoris on muidugi suurem rõhk kui 0,45bar
Postitatud: 08.01.2006 17:38
Postitas Raiki
ei pandud siin midagi nii peenelt ära
zoomiga tahan uuesti sõita kuna see s6 millega ta aegu võrdles jäi pikalt mul selja taha
kuni selle speedtestini oli minu autol üks segav faktor - ääreni täis igasugu sodi tavafilter.
Postitatud: 08.01.2006 22:22
Postitas zoom1
Ma tahtsin ju teha sinuga ühe sõidu peale seda kui sa S6´te võitsid finaalis

, aga sa ei tahtnud.
Postitatud: 08.01.2006 22:24
Postitas Kuuno
ei ole nüüd ju mõtet tagant rääkida kumbagi :P saate suvel kokku ja sõidate ilma igast vabandusteta
sa rääkisin moto rem'ist...mis täpsemalt plaanis?
Postitatud: 08.01.2006 22:47
Postitas zoom1
Midagi erilist kül plaanis ei ole.
Tõenäoliselt mingi tootja kolvid 0,5mm oversise, nissani std saaled kui väntvõll on kulmis piirdes, kepsud jäävad samad, metall kaane tihend 1,6mm - arvatavasti cometicu toodang.
Praegu väntvõlli otsa tihend lekib kasti poolne, tolle vahetus on pm. mootor maha või kast maha ja kui mootor maas juba siis niisama tagasi ka panna ei tahaks. Siduri survelaager ka vilistab.