Kui sa viitad raadi ürituse peale siis sõitsin seal sinu vastu natuke väiksema rõhugaRaiki kirjutas:midagi siin ei klapi
Nissan 200sx 1,8T 92` zoom1
Viimati muutis Siim, 06.11.2005 18:34, muudetud 1 kord kokku.
Väheke uuemaid pilte
Uus tihend

Tubo õlitus väheke ringi tehtud. Korralik voolik otsdega ja õlirõhu andur mis hakkab häiret tegema kui rõhk langeb alla 0,45bar

Samuti jahutus voolik uus

Kütuse rõhuregulaatori jaoks tehtud ots pihustite toru külge. Pidin keermepulga ka ostma kuna ei viitsind koju sõita, et vaadata kas on olemas

Uus tihend

Tubo õlitus väheke ringi tehtud. Korralik voolik otsdega ja õlirõhu andur mis hakkab häiret tegema kui rõhk langeb alla 0,45bar

Samuti jahutus voolik uus
Kütuse rõhuregulaatori jaoks tehtud ots pihustite toru külge. Pidin keermepulga ka ostma kuna ei viitsind koju sõita, et vaadata kas on olemas
Viimati muutis zoom1, 03.02.2006 12:31, muudetud 1 kord kokku.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Auto korras ja klapp uus
lupäeval sai lausvihmaga raadil g-techiga mõõdetud
toon siia enda auto ja siis audi S6 4,2 võrdluse
200sx
60f ...................... 2,69s
1/8 .......................9,9s 131,4 km/h
1/4 .......................14,82s 162,4 km/h
0-100km/h ........... 6,93s
0-140km/h ...........10,84s
100-140km/h ....... 3,90s
S6
2,16s
9,5s 122,1 km/h
14,63s 153,5 km/h
6,54s
12,01s
5,17s
Tabel näitab et alates ~70m pealt saavutasin pidamise, kuna seal lõpeb u 2 käik
lupäeval sai lausvihmaga raadil g-techiga mõõdetud
toon siia enda auto ja siis audi S6 4,2 võrdluse
200sx
60f ...................... 2,69s
1/8 .......................9,9s 131,4 km/h
1/4 .......................14,82s 162,4 km/h
0-100km/h ........... 6,93s
0-140km/h ...........10,84s
100-140km/h ....... 3,90s
S6
2,16s
9,5s 122,1 km/h
14,63s 153,5 km/h
6,54s
12,01s
5,17s
Tabel näitab et alates ~70m pealt saavutasin pidamise, kuna seal lõpeb u 2 käik
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Pandi peenelt ärazoom1 kirjutas:Kui sa viitad raadi ürituse peale siis sõitsin seal sinu vastu natuke väiksema rõhugaRaiki kirjutas:midagi siin ei klapi
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Midagi erilist kül plaanis ei ole.
Tõenäoliselt mingi tootja kolvid 0,5mm oversise, nissani std saaled kui väntvõll on kulmis piirdes, kepsud jäävad samad, metall kaane tihend 1,6mm - arvatavasti cometicu toodang.
Praegu väntvõlli otsa tihend lekib kasti poolne, tolle vahetus on pm. mootor maha või kast maha ja kui mootor maas juba siis niisama tagasi ka panna ei tahaks. Siduri survelaager ka vilistab.
Tõenäoliselt mingi tootja kolvid 0,5mm oversise, nissani std saaled kui väntvõll on kulmis piirdes, kepsud jäävad samad, metall kaane tihend 1,6mm - arvatavasti cometicu toodang.
Praegu väntvõlli otsa tihend lekib kasti poolne, tolle vahetus on pm. mootor maha või kast maha ja kui mootor maas juba siis niisama tagasi ka panna ei tahaks. Siduri survelaager ka vilistab.
CA18DET best et 11.1s 205kmh