6. leht 6-st

Postitatud: 20.06.2007 14:36
Postitas antsa911
Et ühesõnaga kui on ette nähtud bypass siis nii ta ka olema peaks?

Postitatud: 20.06.2007 16:59
Postitas Mihkel
Ideaaljuhul jah.
Aga kunagi ei tee paha väheke kvaliteetsema metallist by-pass-i kasutamine.
Näiteks HKS-i SSQV-d saab nii BOV-i kui By-Pass-ina kasutada (vastavad otsikud kaasas).
Sellega saad ära katsetada, kuidas sinu konkreetne mootor BOV-i suhtub ja probleemide korral lihtsalt By-Pass-i funktsiooni kasutada.

Postitatud: 16.07.2007 18:09
Postitas RD
kas töökorras bypass peab olema täiesti õhukindel?
suurtest otsadest puhudes on vaikus aga ülevalt (vaakumi?) torust puhudes/imedes õhk liigub

Postitatud: 17.07.2007 0:04
Postitas Mihkel
Kui vaakumi otsast puhudes või imedes käib õhk kuskilt mujalt veel läbi, siis on membraan tuksis.

turbo susin 2.5tdi a6le

Postitatud: 26.07.2007 19:24
Postitas renxxfrencenz
Olen suht võhik asjas, aga tahaks enda a6 2.5tdi v6 132kw 2000a. saada seda mõnusat turbo susinat, lugesin et BOViga on see võimalik, et peab vahele panema kuhugi.

Aga kas siis a6 2.5tdi puhul on see reaalne? Ja mida soovitaksite?

Postitatud: 26.07.2007 21:39
Postitas Master003
parandage kui eksin aga diislile ei saaju paigaldada.
vaakum puudub

Postitatud: 27.07.2007 0:36
Postitas Mihkel
Kõike on võimalik teha ja kuskilt see vaakum võetakse.
Iseasi on see, kas see vaev ennast ära tasub, kuna diislil pole see vajalik (segusiibri puudumine).

Muidugi ma diislitest suht kauge inimene, seega diislite tehnoloogija edasiarengutega kursis pole.

Postitatud: 27.07.2007 13:16
Postitas erikred
Dislal on ta jah suht poosetamise värk, Ainuke asi milleks ta võib kasulik olla on tagavara "boost controllerina" töötada. Kui mingil põhjusel peaks wastegate'iga midagi juhtuma ja fuel cut on eemaldatud siis tuleb ta kasuks.

terv
erich

Postitatud: 27.07.2007 14:04
Postitas KillFrenzy
Master003 kirjutas:parandage kui eksin aga diislile ei saaju paigaldada.
vaakum puudub
Miks peaks diislitel vaakum puuduma, mille pealt siis pidurivõim töötab ja muid klappe juhitakse? BMW 3.0d käib vaakumpump nuka otsast ja audi 2.5 v6 tdi'il on ka eraldi vaakumpump.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45

Postitatud: 27.07.2007 14:30
Postitas ahto42
KillFrenzy kirjutas:
Master003 kirjutas:parandage kui eksin aga diislile ei saaju paigaldada.
vaakum puudub
Miks peaks diislitel vaakum puuduma, mille pealt siis pidurivõim töötab ja muid klappe juhitakse? BMW 3.0d käib vaakumpump nuka otsast ja audi 2.5 v6 tdi'il on ka eraldi vaakumpump.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45

seda küll, lisavaakumpump on igal diislil, aga katsu see süsteem gaasipedaaliga sünkroonis tööle saada, aga pm on kõik võimalik :idea:

Postitatud: 10.08.2007 17:45
Postitas Fos
Mihkel kirjutas:Kui vaakumi otsast puhudes või imedes käib õhk kuskilt mujalt veel läbi, siis on membraan tuksis.
Üldjuhul, aga see pole reegel. Simoni teeb bov'e/bypasse, millel on vaakumi membraani keskele tehtud 4 nõela-auku.

Postitatud: 04.08.2008 20:58
Postitas Fog
Tõstan vana teemat, nimelt sarnane situatsioon:
RD kirjutas:kas töökorras bypass peab olema täiesti õhukindel?
suurtest otsadest puhudes on vaikus aga ülevalt (vaakumi?) torust puhudes/imedes õhk liigub
Minu puhul pole membraani, on kolb mis on paari tihendrõngaga oma kohal. Kui bov "kinni" on on ülemine osa õhutihe, ei anna puhuda/imeda.
Kui bov "lahti" on, siis pole ta enam nii tihe ning laseb läbi mingil määral.

Standartrakenduses poleks probleemi(IAC kompenseeriks selle õhukoguse keerates idle klappi koomale), aga minu puhul on vajalik, et cruisi vaakumi kanistris oleva vaakumi kogusega peab saama seda bov-i vähemalt 30sek(hea oleks veel samapalju varu) lahti hoida.

Postitatud: 04.08.2008 21:50
Postitas Fog
Fog kirjutas:Probleem...
Bah, oma viga, katsetasin just reaalse vaakumiga ja kõik korras. Viga oli mu enda käes mis ei suutnud piisavalt "otse" lahti lükata bov-i ja o-ringide vahelt tuli läbi.