6. leht 25-st
Postitatud: 04.06.2008 12:20
Postitas HP
Sai siis eile silla stendis käidud ja auto veereb lõppuks normaalselt.
Sai ka vana kastiga proovitud kuidas liigub lõppkiitust. 900m ja 260km/h viies käik piirajas

.
Täna saan kätte uue hooratta ja siduriketta mis tulevad välja vahetada kuna ei istu uue kastiga kokku.
Postitatud: 04.06.2008 13:29
Postitas Raivo
Et siis võiks spekuleerida 1miili peale ca 280-290km/h

, spidomeetri näidu järgi.
Postitatud: 04.06.2008 13:55
Postitas HP
Raivo kirjutas:Et siis võiks spekuleerida 1miili peale ca 280-290km/h

, spidomeetri näidu järgi.
tegemist pole spidomeetri näiduga vaid pöörete arvu järgi arvutatud täpne kiirus. Spidomeeter näitabki mul ainult 260 ja see oli ammu enne käigu lõppu põhjas

Postitatud: 04.06.2008 14:08
Postitas Mihkel
Kus kohas sa selliseid kiirusi harrastad?

Postitatud: 04.06.2008 17:27
Postitas parm
tere,
mihkel, pärnu lähedal on päris mitu head sirget kus paugutada
http://www.pilots.ee/platsid/
olavi
Postitatud: 05.06.2008 10:35
Postitas peepp
Palun vaata oma auto kriitilise pilguga üle enne võistlusele tulekut, rehvid, keredetailide kinnitused, pidurid, rool, jne. Kuna Sa kavatsed väga kiiresti sõita, siis kindlasti me vaatame seda autot tähelepanelikumalt kui ehk tavalist 1,8 motoga Audi 90't.
Postitatud: 05.06.2008 10:38
Postitas Raceboy
See auto on koos 911 GT3 RS-iga kindlasti üks B-klassi võidupretendente
Võimalik, et paar Audi S2-e on ka veel esikohakonkurentsis.
Postitatud: 05.06.2008 11:35
Postitas HP
peepp kirjutas:Palun vaata oma auto kriitilise pilguga üle enne võistlusele tulekut, rehvid, keredetailide kinnitused, pidurid, rool, jne. Kuna Sa kavatsed väga kiiresti sõita, siis kindlasti me vaatame seda autot tähelepanelikumalt kui ehk tavalist 1,8 motoga Audi 90't.
Seda on juba tehtud ja tehakse veel. Ma ei tahaks isegi 270km/h mingeid jamasid.
Täna toon veel mõne komplekti kapotti splinte ja mootorisse õli Motul20W60 Racing.
Õhtul jõuab ehk vana kasti maha tirida ja uut alla hakkata istutama

Postitatud: 08.06.2008 22:43
Postitas Mardo
kuidas siis võistlus läks?

Postitatud: 08.06.2008 22:49
Postitas andrec
259 km/h. Käigud ei läinud korralikult sisse. Aga eks HP räägib täpsemalt
Postitatud: 09.06.2008 9:32
Postitas HP
andrec kirjutas:259 km/h. Käigud ei läinud korralikult sisse. Aga eks HP räägib täpsemalt
Nagu alati tegime eelnev öö tööd ja käigukast sai paika aga mida polnud oli sidur. Kõik detailid olid eelnevalt kontrollitud ja mõõdetud. Ei osaka praegu põhjust öelda miks sidur ei toiminud.
Sõidust endast. Esimesel katsel oli võimatu käike lülitada alles poolel maal sain 4käigu sisse. Teiseks katseks suitsetasime tiba sidurit ja sain käigud sisse peale 5nda mida sai ikka ragistada.viimasel katsel oli tuul nii tugev et tahtis paremale välja kanda see tõttu ka parandust ei tulnud.
Olen ikkagi rahul ja küll selle porgandiga teine kord veel vaatame

Postitatud: 12.06.2008 23:42
Postitas HP
Autoga midagi suurt toimunud pole küll sai vahetatud rõhu kell korraliku VDO toote vastu ja selgus tõsi asi et rõhku 1.7bar

.
Miilil seda ei avastanud sest Bov voolik oli purunenud ja ei hoidnud klappi kinni

ja rõhk oligi miilil 1.5bar. Seega ehk on väike varu veel olemas.
Siduri rikke põhjuseks oli kõver hoorattas mis saab asendatud.
Postitatud: 18.06.2008 9:42
Postitas HP
Täna sai poiste lõppueksami käigus kompressoone mõõdetud ja tulemused on head
9.5 10 10 10 10 arvestades et surve aste on 8-1.
Täna saab ka käigukast alt ja kergem hoorattas alla ning veel mõned kilod enne võistlust autost välja.
Postitatud: 18.06.2008 9:57
Postitas Mihkel
Vaata, et sul mõni õpilane seal midagi ära ei "tuuni" juhuslikult

A la kogemata pudeneb midagi sisselaskesse/silindrisse (mitte paha pärast vaid kogemata).
Postitatud: 18.06.2008 10:14
Postitas HP
Mihkel kirjutas:Vaata, et sul mõni õpilane seal midagi ära ei "tuuni" juhuslikult

A la kogemata pudeneb midagi sisselaskesse/silindrisse (mitte paha pärast vaid kogemata).
Pole see asi nii hull

Olen ise ka juures kogu aeg.