6. leht 9-st
Postitatud: 22.10.2009 20:19
Postitas RFL
Postitatud: 22.10.2009 20:57
Postitas Kummitus
Muutsin ära posti, kogemata jah sama link sattunud.
Postitatud: 24.08.2010 22:11
Postitas Kummitus
Sai kolm aastat sõidetud ja nüüd tekkis täiesti kummaline asi. Külma mootoriga sureb aegajalt auto välja, panen käima töötab. Vahest töötab nii nagu peab teinekord sureb kohe uuesti välja. Sõiduajal vahest hakkab kakkuma just ühtlasel gaasil sõites, boostiall pole häda miskit. Olen vahetanud 3x lamdat, 2x aju, teise jagaja pannud, sisselaske temp. anduri, puhastanud tühikäigu klapi aga viga endiselt alles. Bensiinirõhk on kohapeal töötades ok ei lange kordagi. Proovisin vahetada süütepooli tulemus sama. Küünlad panin teised. Datalogi järgi kõik andurid töötavad perfektselt, kuid kuumast peast hakkab auto aegajalt kakkuma ja segu läheb 15.5-16.5, vajutan sõiduajal gaasi rohkem korra on kõik jälle justkui korras. Ainus asi mida veel katseda oleks widebandi contoller ise !
On kellelgi mõni mõttetera ?
Postitatud: 24.08.2010 22:21
Postitas Mihkel
TPS andur ilusti korras?
Postitatud: 24.08.2010 23:00
Postitas Kummitus
Jap, vaatasin 0-100% töötab kõik ilusti pole ühtegi auku
Postitatud: 24.08.2010 23:10
Postitas Astrona
Lahja segu viitab vast vahele jätmisele - praegu niisked ilmad kah. Küünlajuhtmed sel kah on?
Poolide ja aju massid oksüdeerunud vms?
Kompressioonid on ok?
Postitatud: 24.08.2010 23:27
Postitas Kummitus
Küünlajuhtmed korras, teise jagajaga proovides olid ka teised küünlajuhtmed peal, aju massid kõik puhtad, üks süütepool on ja seal kõik korras. Kompressioonid kõik OK
Postitatud: 25.08.2010 2:12
Postitas KaroK
Proovi sõiduajal kütuserõhku mõõta.
Pane andur logima näiteks.
Postitatud: 25.08.2010 8:39
Postitas Vigri
Mul oli kunagi sarnane probleem ja põhjus oli palju proosalisem. Vee temperatuuri andur viskas villast. Soovitan soojalt kõik andurid üle kontrollida.
Postitatud: 25.08.2010 21:31
Postitas Kummitus
ECT temp andur toimetab ilusti, selline tunne nagu midagi katkestatakse ära korra aga mis ei saa aru enam. Sõiduajal lihtsalt nagu hakkab pooma ja sekund kaks jälle kõik ok, sellel hetkel kui poob vajutan gaasi ei toimu mitte midagi, logis samamoodi kõik näha. Huvitav on ka see, et sooja mootoriga hakkab wideband konstantselt näitama 14.9 segu mingitel aegadel.

Postitatud: 26.08.2010 22:48
Postitas Astrona
Kus sul siin logis see katkestamine on? Pöörded ju ei kuku kuskil.
Kuidas sul logis aju restardid avalduvad? Ja kas ta logib ka null-rpm'i puhul, et kui rpm signaal ära kaob, kas logib edasi?
Postitatud: 27.08.2010 10:17
Postitas Kummitus
6:11- 6:14 näha et äkitselt kaob nagu lamda sõiduajl ära, ülemises tabelis näha et vajutan gaasi kuna TPS on juba 35% avatud aga midagi ei muutu auto oleks nagu ilma bensiinita. Logi toimub igal ajal kui süüde sees !
Postitatud: 27.08.2010 10:28
Postitas Mihkel
Antud logi viitab kütusesüsteemi probleemile stiilis õhku võtab vahele.
Samasuguse logi saab, kui näiteks kiirenduse ajal sõidab kütus paagi sööturi eest ära.
See muidugi ei välista seda, et aju arvates on pihusti ilusti avatud aga reaalselt pihustid ei avane ehk elektri kala.
Segu sõidab ära, kuna nõksutamise põhjus on reaalselt liiga väike kütuse kogus antud load-ile.
Mina soovitaks üle kontrollida pihustite juhtmestik, ega seal mingit kala pole.
Kui kala on suht tihe, siis võid paraleelselt pihustite või ühe pihustiga led-i panna ajutiselt ja vaadata salongist, kas nõksutamise ajal on reaalselt pihustil vool peal või mitte.
Postitatud: 27.08.2010 10:37
Postitas Astrona
1. asjana vt sõidu ajal kütuse rõhku.
Postitatud: 27.08.2010 10:51
Postitas Kummitus
Mihkel kirjutas:Antud logi viitab kütusesüsteemi probleemile stiilis õhku võtab vahele.
Samasuguse logi saab, kui näiteks kiirenduse ajal sõidab kütus paagi sööturi eest ära.
See muidugi ei välista seda, et aju arvates on pihusti ilusti avatud aga reaalselt pihustid ei avane ehk elektri kala.
Segu sõidab ära, kuna nõksutamise põhjus on reaalselt liiga väike kütuse kogus antud load-ile.
Mina soovitaks üle kontrollida pihustite juhtmestik, ega seal mingit kala pole.
Kui kala on suht tihe, siis võid paraleelselt pihustite või ühe pihustiga led-i panna ajutiselt ja vaadata salongist, kas nõksutamise ajal on reaalselt pihustil vool peal või mitte.
Kütuse eest kadumine on välistatud, olen vaadanud ka pihusti juhtmed üle ei ole midagi ebamäärast, see poomine on vahel mitu korda järjest siis jälle kadunud, ühesõnaga suvalisel ajal...boostiall ei ole kordagi sellist asja. Logist on näha, et pihusti on sellel hetkel avatud ikkagi. Ise pakun veel kaht varianti, et Innovate wideband controller lollitab või siis walbro 255 pumbal mingi uss sees.