6. leht 61-st

Postitatud: 04.04.2008 12:43
Postitas Mihkel
Ei tahaks su lõbu rikkuda aga lihtsalt sulle teadmiseks, et ka sisselaske trakti (torustiku) muutmine on keelatud.
Sama kehtib ka väljalaske kohta.
Seega võid oma originaal performance cooleri ja torustiku tagasi panna, turbost ja summutist rääkimata :-D

Welcome to ESTONIA! :lol:

Eelnev ei kehti muidugi võistlusautoks registreeritud autode kohta.

Postitatud: 04.04.2008 13:07
Postitas Rommi
aga see tähendab lisa makse?

Postitatud: 04.04.2008 13:11
Postitas Astrona
Rommi kirjutas:aga see tähendab lisa makse?
Mis tähendab? Sa mõtled et registreerin ümberehituse? Siis tähendaks vist jah. A ma ei tee seda.

Postitatud: 04.04.2008 14:47
Postitas Mihkel
Võistlusautoga ei tohi tegelikult ametlikult tänaval sõita, muud hullu pole midagi :-D
Mingi bürokraatialõivu tasu kindlasti selles ümberregamises on aga siiski Welcome to ESTONIA.
Kõike millega pole kogemust tuleb KEELATA.

Postitatud: 04.04.2008 15:09
Postitas Molotov51
Mida vähem ARK ja Eesti riigi eelarve tühja lünka täitev EESTI POLITSEI teab, seda paremini nad magavad öösiti. Mida ei tea, seda pole olnud. Tänapäeva suund on ainult SLEEPERID.... või näituseautod :(

Postitatud: 04.04.2008 17:15
Postitas Astrona
on 2 legaalset varianti:
võistlusauto, millega ei tohi niisama sõita,
või ümberehitus vormistada - muudatused lüüakse passi sisse ja kõik on legaalne - testid jms tuleb kinni maksta, ja osasid teste eestis ei tehta jne.

Postitatud: 05.04.2008 21:26
Postitas Astrona
Pilt
Pilt
Pilt
Ei tulnud enne selle pealegi, et pärmmutter sinine on negatiivis kuld :P

Väljast-seest teen ehk homme õhtul kah mõne pildi, kui krohvi maha pesen. Aga üldiselt mind välimus ei koti - 1.6D tuning sound spoiler vendadega ei jõua nii kui nii võistelda. Parem hunt lamba kui lammas hundi nahas.

Postitatud: 06.04.2008 12:25
Postitas junsu
mis need "mõned" ohtlikud vead olid siis üv-l.mis tegema pead,et läbi saada nüüd? mis istmete kohta üeldi? pead tagumised istmed ja polstrid ka soetama nüüd?

Postitatud: 07.04.2008 15:59
Postitas Astrona
junsu kirjutas:mis need "mõned" ohtlikud vead olid siis üv-l.mis tegema pead,et läbi saada nüüd? mis istmete kohta üeldi? pead tagumised istmed ja polstrid ka soetama nüüd?
Pidurid, plekid ja sillad olid ok. Ülejäänud ei sobinud :?


0,5h tagasi Burxiputka juures: "See on raudselt driftimismasin, istmed kah välja visatud".
Kunagi arvasin, et naistele meeldivad vinged masinad rohkem kui väikestele poistele :lol:
Respect :)

Postitatud: 07.04.2008 16:02
Postitas Siim
Istmete kohapealt:
Homologeering olemas siis pole ju probleemi.
Vähemalt mul pole/polnud/ega tule

Postitatud: 07.04.2008 16:08
Postitas Astrona
Siim kirjutas:Istmete kohapealt:
Homologeering olemas siis pole ju probleemi.
Vähemalt mul pole/polnud/ega tule
Said ülevaatuselt läbi???
Tagaistmeid mul pole, pole näinudki - ja nii läbi ei saa. Ja kui istmed olekski, on vaja ju ka turvavöösid ja polstreid jne.

Postitatud: 07.04.2008 16:17
Postitas Siim
Astrona kirjutas:
Siim kirjutas:Istmete kohapealt:
Homologeering olemas siis pole ju probleemi.
Vähemalt mul pole/polnud/ega tule
Said ülevaatuselt läbi???
Tagaistmeid mul pole, pole näinudki - ja nii läbi ei saa. Ja kui istmed olekski, on vaja ju ka turvavöösid ja polstreid jne.
No vot. sealt ka probleemid.
Turvavööd peaks ikka olemas olema. Lisaks korralikele rihamdele võiks ka originaalid alles jätta. Just in case.
Nissani polstri majandus ei kaalu ju ka just nii palju, et kipuks välja loopima teda. Selle asemel keera 0.1bari rõhku parem juurde. ;)

istmete kohta uurisiit ja siit

Postitatud: 07.04.2008 16:42
Postitas junsu
nujah,ei tahaks sinu olukorras olla.nüüd pole enam mingit muud varianti ka selle üv-ga. :(

Postitatud: 07.04.2008 18:06
Postitas Astrona
junsu kirjutas:nujah,ei tahaks sinu olukorras olla.nüüd pole enam mingit muud varianti ka selle üv-ga. :(
Mul kehtib üv novembrini, ja iga aasta tuleb ju uuesti teha. Kuna talvel pole selle masinaga midagi teha, tähendab see, et teen üv ju pooleks aastaks. Suht mõtetu on siis selleks ajaks auto stokk olukorda taastada - odavam oleks üldse ilma üv'ta sõita, pealegi kui sportnukkide jms'ga ei pruugi CO2 enivei paika saada - kuigi, eks ma timmin ta nii heaks kui võimalik. Samas võimatu on aga ka hiljem kellelgi tõestada, et mul üv ajal polnud need istmed sees ja CO2 korras :)

Istmete massi kohapealt nii palju, et ega need ei kaalu jah "eriti palju", aga 0.1bar juurde keerata pole päris sama - juurde keeramine ei tee pidurdamist, kurvis sõitmist, veerand gaasiga rahulikku kiirendamist ja ökonoomsust paremaks. Ja ega ükski 0.1bar tasuta ei tule. Kui on juba +50K makstud, et kannataks ja saaks 1 bar jagu rohkem rõhku, siis iga järgmine 0.1bar maksab juba 10K või rohkem. Ja kui see 0.1bar on keeratud, mis siis? Keerame veel 0.05bar või viskame istmed :) jne. Pealegi, pigem võtan 2 tulekustutit kaasa, kui tagaistmed :)

Enne ostmist oli välja visatud kõik mida saab tasuta eemaldada - isegi 30g plastik jupid - need 30g plaanin küll tagasi panna, aga kilosid lisama küll ei hakka rohkem kui see suurem cooler, turbo, pidurid, stabikad. Kui ainult max kiirendust arvestada, siis 0.1bar on ca <4% max rõhust, ehk 400hj juures on see 12hj ja 1200kg masinal see 48kg.

4% võimsust, pidamist, pidurdamist ja samas ökonoomsust :) juurde saada, nõuaks juba nii suuri investeeringuid, et 48kg eemaldada ei tundugi võibolla enam nii kallis :) ( esi+tagu plasttiivad ja plast-kapott + tagaluuk + 15kg pigi- ja porimatte, üleliigseid lisaseadmeid ja juhtmeid).
Aga ega jah kuskil on piir: esimene 50kg saab suht tasuta eemaldada.
Järgmine 50kg Maksab juba 50K. Ja peale seda veel -50kg nõuaks juba 100K vms :lol:

Noh kergema kere peale panemine on vist odavam aga samas too kere on oma ette väärtus...

Peale selle, ilma pigimattideta mürin salongis tekitab "õigele inimesele" parema fiilingu kui korralik stereo :evil:

Postitatud: 07.04.2008 20:27
Postitas Simpson
vähem juttu ja rohkem tegevust tahaks näha.