Nissan 200SX S13 'Astrona

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ei tahaks su lõbu rikkuda aga lihtsalt sulle teadmiseks, et ka sisselaske trakti (torustiku) muutmine on keelatud.
Sama kehtib ka väljalaske kohta.
Seega võid oma originaal performance cooleri ja torustiku tagasi panna, turbost ja summutist rääkimata :-D

Welcome to ESTONIA! :lol:

Eelnev ei kehti muidugi võistlusautoks registreeritud autode kohta.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Rommi
Postitusi: 195
Liitunud: 14.01.2008 23:34
Asukoht: Tallinna lähistel.

Postitus Postitas Rommi »

aga see tähendab lisa makse?
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Rommi kirjutas:aga see tähendab lisa makse?
Mis tähendab? Sa mõtled et registreerin ümberehituse? Siis tähendaks vist jah. A ma ei tee seda.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Võistlusautoga ei tohi tegelikult ametlikult tänaval sõita, muud hullu pole midagi :-D
Mingi bürokraatialõivu tasu kindlasti selles ümberregamises on aga siiski Welcome to ESTONIA.
Kõike millega pole kogemust tuleb KEELATA.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Molotov51
Postitusi: 176
Liitunud: 05.01.2007 21:06

Postitus Postitas Molotov51 »

Mida vähem ARK ja Eesti riigi eelarve tühja lünka täitev EESTI POLITSEI teab, seda paremini nad magavad öösiti. Mida ei tea, seda pole olnud. Tänapäeva suund on ainult SLEEPERID.... või näituseautod :(
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

on 2 legaalset varianti:
võistlusauto, millega ei tohi niisama sõita,
või ümberehitus vormistada - muudatused lüüakse passi sisse ja kõik on legaalne - testid jms tuleb kinni maksta, ja osasid teste eestis ei tehta jne.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Pilt
Pilt
Pilt
Ei tulnud enne selle pealegi, et pärmmutter sinine on negatiivis kuld :P

Väljast-seest teen ehk homme õhtul kah mõne pildi, kui krohvi maha pesen. Aga üldiselt mind välimus ei koti - 1.6D tuning sound spoiler vendadega ei jõua nii kui nii võistelda. Parem hunt lamba kui lammas hundi nahas.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

mis need "mõned" ohtlikud vead olid siis üv-l.mis tegema pead,et läbi saada nüüd? mis istmete kohta üeldi? pead tagumised istmed ja polstrid ka soetama nüüd?
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

junsu kirjutas:mis need "mõned" ohtlikud vead olid siis üv-l.mis tegema pead,et läbi saada nüüd? mis istmete kohta üeldi? pead tagumised istmed ja polstrid ka soetama nüüd?
Pidurid, plekid ja sillad olid ok. Ülejäänud ei sobinud :?


0,5h tagasi Burxiputka juures: "See on raudselt driftimismasin, istmed kah välja visatud".
Kunagi arvasin, et naistele meeldivad vinged masinad rohkem kui väikestele poistele :lol:
Respect :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Istmete kohapealt:
Homologeering olemas siis pole ju probleemi.
Vähemalt mul pole/polnud/ega tule
302hp/464nm
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Siim kirjutas:Istmete kohapealt:
Homologeering olemas siis pole ju probleemi.
Vähemalt mul pole/polnud/ega tule
Said ülevaatuselt läbi???
Tagaistmeid mul pole, pole näinudki - ja nii läbi ei saa. Ja kui istmed olekski, on vaja ju ka turvavöösid ja polstreid jne.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Astrona kirjutas:
Siim kirjutas:Istmete kohapealt:
Homologeering olemas siis pole ju probleemi.
Vähemalt mul pole/polnud/ega tule
Said ülevaatuselt läbi???
Tagaistmeid mul pole, pole näinudki - ja nii läbi ei saa. Ja kui istmed olekski, on vaja ju ka turvavöösid ja polstreid jne.
No vot. sealt ka probleemid.
Turvavööd peaks ikka olemas olema. Lisaks korralikele rihamdele võiks ka originaalid alles jätta. Just in case.
Nissani polstri majandus ei kaalu ju ka just nii palju, et kipuks välja loopima teda. Selle asemel keera 0.1bari rõhku parem juurde. ;)

istmete kohta uurisiit ja siit
302hp/464nm
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

nujah,ei tahaks sinu olukorras olla.nüüd pole enam mingit muud varianti ka selle üv-ga. :(
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

junsu kirjutas:nujah,ei tahaks sinu olukorras olla.nüüd pole enam mingit muud varianti ka selle üv-ga. :(
Mul kehtib üv novembrini, ja iga aasta tuleb ju uuesti teha. Kuna talvel pole selle masinaga midagi teha, tähendab see, et teen üv ju pooleks aastaks. Suht mõtetu on siis selleks ajaks auto stokk olukorda taastada - odavam oleks üldse ilma üv'ta sõita, pealegi kui sportnukkide jms'ga ei pruugi CO2 enivei paika saada - kuigi, eks ma timmin ta nii heaks kui võimalik. Samas võimatu on aga ka hiljem kellelgi tõestada, et mul üv ajal polnud need istmed sees ja CO2 korras :)

Istmete massi kohapealt nii palju, et ega need ei kaalu jah "eriti palju", aga 0.1bar juurde keerata pole päris sama - juurde keeramine ei tee pidurdamist, kurvis sõitmist, veerand gaasiga rahulikku kiirendamist ja ökonoomsust paremaks. Ja ega ükski 0.1bar tasuta ei tule. Kui on juba +50K makstud, et kannataks ja saaks 1 bar jagu rohkem rõhku, siis iga järgmine 0.1bar maksab juba 10K või rohkem. Ja kui see 0.1bar on keeratud, mis siis? Keerame veel 0.05bar või viskame istmed :) jne. Pealegi, pigem võtan 2 tulekustutit kaasa, kui tagaistmed :)

Enne ostmist oli välja visatud kõik mida saab tasuta eemaldada - isegi 30g plastik jupid - need 30g plaanin küll tagasi panna, aga kilosid lisama küll ei hakka rohkem kui see suurem cooler, turbo, pidurid, stabikad. Kui ainult max kiirendust arvestada, siis 0.1bar on ca <4% max rõhust, ehk 400hj juures on see 12hj ja 1200kg masinal see 48kg.

4% võimsust, pidamist, pidurdamist ja samas ökonoomsust :) juurde saada, nõuaks juba nii suuri investeeringuid, et 48kg eemaldada ei tundugi võibolla enam nii kallis :) ( esi+tagu plasttiivad ja plast-kapott + tagaluuk + 15kg pigi- ja porimatte, üleliigseid lisaseadmeid ja juhtmeid).
Aga ega jah kuskil on piir: esimene 50kg saab suht tasuta eemaldada.
Järgmine 50kg Maksab juba 50K. Ja peale seda veel -50kg nõuaks juba 100K vms :lol:

Noh kergema kere peale panemine on vist odavam aga samas too kere on oma ette väärtus...

Peale selle, ilma pigimattideta mürin salongis tekitab "õigele inimesele" parema fiilingu kui korralik stereo :evil:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Simpson
Postitusi: 131
Liitunud: 07.03.2005 22:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Simpson »

vähem juttu ja rohkem tegevust tahaks näha.
Vasta