6. leht 9-st
Postitatud: 25.11.2007 19:00
Postitas Mihkel
Kondents näiteks summutis

Ilmad juba külmad ka kui tähele pole pannud.
Postitatud: 25.11.2007 20:20
Postitas Aigo
no ta ikka suitseb täiega... nii, et mõlemast torust tuleb täie toruga suitsu
ning konsulteerides kohaliku mehhaanikuga sain vastuse, et mul võivad sumpsi pütid õli täis olla kuna eelmine turbo oli ikka sajaga peetis...
ehk siis tuleb hakata raha koguma, et olavilt väljalase ära tellida
Postitatud: 25.11.2007 20:22
Postitas Aigo
no ta ikka suitseb täiega... nii, et mõlemast torust tuleb täie toruga suitsu
ning konsulteerides kohaliku mehhaanikuga sain vastuse, et mul võivad sumpsi pütid õli täis olla kuna eelmine turbo oli ikka sajaga peetis...
ehk siis tuleb hakata raha koguma, et olavilt väljalase ära tellida
kuigi plaanis oli väljalase alles siis tellida kui uue turbo tellin arvatavasti siis olavi pakutav GT28R kuid nüüd kõik prioriteedid sassis jälle
Postitatud: 25.11.2007 20:28
Postitas Mihkel
Suitseb siis kui summuti kuum on, mitte siis kui summuti külm on.
Ja sel juhul tuleb ka sinist suitsu, kuigi otse turbost lekkiva õli puhul tuleb valget.
Ilmselt sellepärast, et kui turbo lekib põleb see õli kohe leegi käes ära aga summutis on õli kollektorist kõvasti kaugemal kus on jahedam.
Olen selle ise läbi elanud, tükk aega pärast tuli tagant kõvasti sinist.
Saugal paugutades põletas lõpuks õli ära seest ilusti.
Postitatud: 25.11.2007 20:44
Postitas Aigo
käisin just proovimas ja suitsu hakkas tulema siis kui temperatuur hakkas nullist tõusma kuni selle ajani kui temp normi saab
Postitatud: 25.11.2007 21:08
Postitas Mihkel
Mul ajab ka Subaru päris palju auru tagant välja praeguste ilmadega aga ühtegi viga küll ei ole täheldanud.
Postitatud: 25.11.2007 21:40
Postitas Aigo
tänud Herr Mihkel nüüd üks peavalutamis osa vähem
Postitatud: 26.11.2007 0:45
Postitas Mihkel
See ei pruugi muidugi sinu auto puhul nii olla, eriti kui kasutad kulunud turbot.
Enne ei tasu ilmselt muretseda, kui tosooli/õli kaduma hakkab.
Postitatud: 26.11.2007 21:13
Postitas Aigo
kes sellise asja järgi teeb ja/või mis see maksta võiks
http://youtube.com/watch?v=HRx7R8KwX_8&feature=related
miskipärast oli jõudnud see asi valesse kohta vahepeal...
Postitatud: 26.11.2007 21:44
Postitas stockrider
Postitatud: 26.11.2007 23:15
Postitas IvarR
No seda võid ise ka teha vabalt. uuri kasvõi klapptule ehitust jne.
Natukene mehhanikat ja füüsikat tuleta meelde kooliajast jne ja saadki ise tehtud.
IvarR
Postitatud: 27.11.2007 4:01
Postitas Mihkel
Väga äge lahendus

Postitatud: 27.11.2007 7:53
Postitas Aigo
seda kuidas teha ma juba tean.
peaks ära proovima, selle puhuri luugi jagu ehitama hakkama... see armatuuri lõhkumine mulle eriti ei meeldi.. kuid hakkame algust tegema eks siis näha ole
suuri lubadusi tegema ei hakka, et võib ilus tulla või midagi kuna ega ma päris proff selliste asjade ehitamises pole ja aega võib kuluda veel küllalt palju
Postitatud: 02.12.2007 22:19
Postitas Aigo
puhuri luugi ehitamine käib

kasutusse läksid uste avamis actuatorid(need niiöelda ukse kinnitõmbajad nagu uuematel mesadel on)
ainult, et lahti tuleb minul aeglasemalt kui see mis seal videos oli kuid kinni tõmbab klõpsti.... ehk siis mehhaaniline osa on peaaegu valmis kuid nüüd vaja välimust ehitama hakata ning siis kunagi külge monteerida kui valmis saab...
kui mõnipäev aega saan lisan pildid ka
lisan jälle ühe lolli küsimuse ka veel, et kas on mõtet sellisel asjal, et plaan külge kruvida gt28 turbo kuid sellel on WG olemas kuid mõtlesin juurde lisada by pas'i, et kas on sellel mõtet üldse või pole erilist mõtet lisa lollusi kapoti alla kruvida?
Postitatud: 02.12.2007 22:32
Postitas singervinger
Tee omale selgeks mis on By-pass ja mis WG.
Küll aga, resirc peaks olema S13-le üsna korralik tükk tuuningut.