6. leht 48-st

Postitatud: 10.09.2007 8:38
Postitas Simso
Õnne 10.x puhul, tõeline superauto. Ja nagu näha, siis asi püsib ka koos (y)

Postitatud: 10.09.2007 10:21
Postitas RICE BURNER
Ja nagu näha, siis asi püsib ka koos (y)
Peale võistlust summuti ja teised rehvid alla ja kodu poole sõit. Olime meeskonnaga ühel arvamusel, et üle ei pinguta. Rõhku ei tõsta ega proovimata asju ei proovi.Kuigi varu oli küll ja veel.
Oli vaid korralikul rajal vaja starti õppida ja see kauaoodatud 10, ära sõita. Eks see on ka edu võti, et võistlus ei ole koht katsetamiseks.

10,9 on väga hea tulemus originaal aju, nukkade ja hoorattaga auto kohta. Ja käikke vahetasime nii, nagu ühele pereautole kohane:gaas maha, sidur alla ja järgmine käik. :) Sidur lihtsalt ei kannata pauguga vahetamist, mille tõttu sai ka veidi aega loovutatud.

Postitatud: 12.09.2007 10:01
Postitas indro
RICE BURNER kirjutas: Audi club Drag saigi läbi.
Haapsalu rada on parim Eestis. Kolm sõitu sai tehtud ja oligi 10,9sek käes.
10,5 oleks ilmselt Haapsalus olnud võimalik, kuid -0,016 sek müstiline punane tuli nullis selle võimaluse selleks korraks. Ega ma kurvasta, sest 11sek sai alistatud. :)
Ma püüan natukene selgitada miks sinul ja sinu tiimi liikmetel hämming võis tekkida. Kui enamasti süttib punane kasvõi esimese kollase ajal (kui niipalju varastatakse), siis meil oli praegu progetud nii et näitab punast alles peale rohelise süttimist. Sõites võib see jätta petliku mulje, et mida krt - kui ma liikuma hakkasin siis ju ei läinud punane põlema ja kõik oli korras. Vaatasin ajavõtu logidest järgi, et paremal rajal võeti 8 punast ja vasakul 9. Praeguseks on asi juba ringi tehtud ja punane süttib kasvõi esimese kollase ajal.

PS: palju õnne 11 sekundi alistamise puhul ka!

Postitatud: 12.09.2007 12:56
Postitas RICE BURNER
Elu esimene punane oli. Pole muidugi enne naise vastu sõitnud :)
Jalg hakkas värisema vist.

Täiendasin edetabelit, kuid esi kümnesse ei saanudki.

http://www.dragtimes.com/Nissan--300ZX-Drag-Racing.html

Postitatud: 12.09.2007 14:23
Postitas indro
RICE BURNER kirjutas:Elu esimene punane oli. Pole muidugi enne naise vastu sõitnud :)
Jalg hakkas värisema vist.
Süsteemi on ehitatud selle mõttega, et ta võimalikult õige oleks ja üldiselt tunnustatud reeglitele vastaks. Pre-stage ja stage andurite vahemaa vastab reeglitele, samuti pirnide süttimise intervall. Küllap siis ikka see naine teisel rajal osutus seekord saatuslikuks:)

Postitatud: 13.09.2007 11:32
Postitas mart154
xjan kirjutas:Gabariite loetakse ju peegli servadest ja need on õnneks üsna pirakad
5) sõiduki laiust (vt joonis 86B) peab mõõtma sõiduki pikiteljega rööbiti olevate tema külgede puutetasapindade vahelise kaugusena. Arvesse tuleb võtta kõik väljaulatuvad jäigalt kinnitatud osad, välja arvatud:
/.../
g) peeglid ja teised tahavaate seadmed;
/.../

https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=12825218

Postitatud: 15.09.2007 0:35
Postitas GSI
Kes ütles, et auto peab gabariitides olema kiirenduse tarbeks?

Igatahes palju õnne ja nii paljude originaalasjadega kümnesse kütta... impressive

Postitatud: 19.09.2007 21:23
Postitas Markel
pange siis enda graafik ka välja!

Vaataks ka huviga

Markel

Postitatud: 19.09.2007 22:21
Postitas RICE BURNER
Markel:pange siis enda graafik ka välja!
Vaataks ka huviga
Sinu supra dyno pole ma kusagil küll näinud veel!
Ma ei saa dyno numbritega kiidelda, sest mina olen peamiselt dynos seadistamas käinud. Eks peab ka Maximi stendis teile toredad numbrid hankima :) Viimati on mõõdetud suure boosti lekkega 1,55bar, mis on ka kraafikul näha, kuid väände max on ok.
Aga miilil Maximi suprale astusin kannale märksa väiksema jõuga. Nissani fenomen :badgrin:

Pilt

Postitatud: 19.09.2007 22:35
Postitas wirx
IMO on selleks dünoks siiski lõppkiirus veerandmiilil, see on juba ammu teada fakt, et kõige kenamad numbrid tulevad maximi juures ning kõige jamamad vanas Laki tuuningus :p
225 vs 213 on 100-200 hobust kindlasti vahet(ma masse ei tea)
igatahes kenad numbrid mõlemad ja ärge neid autosi siis dragsteriteks muutke ;)
btw Markel chekka oma signatuur üle

Postitatud: 19.09.2007 22:44
Postitas Markel
Mis mu signatuuril viga??? Edit: Vist leidsin, et üks T liiast :)

Aga reaalsete tulemustega saame rääkida siis kui me rootsis ära käime , siis saab juba kindlama taustaga kriipse pabereilt taga ajada.

Igatahes on 300ZX väga raju arvestades tõesti originaalosade rohkust.

Markel

Postitatud: 29.09.2007 23:02
Postitas GSI
IMO on selleks dünoks siiski lõppkiirus veerandmiilil, see on juba ammu teada fakt, et kõige kenamad numbrid tulevad maximi juures ning kõige jamamad vanas Laki tuuningus
Ei tahaks küll õel olla, aga näiteks käisid Laki dünos erinevad autoesindused riigihangete jaoks paberit samas, et auto kw-id vastavad soovitud nõuetele. Tulid numbrid, mis olid passis kirjas. Nüüd käivad Maxi juures ja tulemus sama ehk autod näitavad passi numbreid.
Need numbrid, mis dünod näitavad, muutuvad suureks ja väikseks siis, kui süda ütleb, et oleks rohkem tahtnud või "spetsialistid" kukuvad kaagutama, et seda on ülemõistuse palju. Selgeks tuleb endale teha see, kuidas dünod mõõdavad ja siis pole seda plärcumist nii palju.

Viljarile... minuarust pole su jõunumbrid su probleem. Su meeletu uisutamine on murelikuks tegev. Abx uus kast, tagasild ja laiad rehvid.

Postitatud: 30.09.2007 9:52
Postitas turbobmw
GSI kirjutas: Ei tahaks küll õel olla, aga näiteks käisid Laki dünos erinevad autoesindused riigihangete jaoks paberit samas, et auto kw-id vastavad soovitud nõuetele. Tulid numbrid, mis olid passis kirjas.
Seljuhul peaks need dünod ikka väga mõõda panema, kui nad samu andmeid , mis passis näitavad. Passis on võimsus mootorist mõõdetud, eelnimetatud dünodes rattast. Juhul, kui 55kw auto näitab ka nendes dünodes 55kw, siis düno valetab kõvasti juurde..

Postitatud: 30.09.2007 19:02
Postitas Motary1
Mis sa täna Tapa kandis kolasid?

Auto hääl on küll sul muidu mega, kui Tapa-Loobu ristist talda andsid :shock:

Postitatud: 30.09.2007 19:33
Postitas RICE BURNER
Mis sa täna Tapa kandis kolasid?
Eks ma käin vahel ikka vanemate juures ka. Tartust motosowlt tulles hea võimalus Tapa kandist läbi minna. Tore kui hääl meeldib.