6. leht 21-st
Postitatud: 27.01.2010 23:12
Postitas Aigo
Motary1 kirjutas: ...
Vaatasin täna trackingut ja tundub, et Eesti post on jälle jalad alla saanud, mu asjad jõudsid lõpuks pärast kuut nädalat tollini

mootori sisu jõuab juba siis või? igav juba vaadata seda väliselt komplektset mootorit, kus sisu pole

Postitatud: 28.01.2010 0:55
Postitas Motary1
Kui sa teemat lugenud oled, siis mootori sisu on mul ammu olemas, välised asjad ja seest veel ketikomplekt puudu.
Postis on mul Turboneticsi väline wastegate ja uus õlipump
Postitatud: 30.01.2010 15:39
Postitas Motary1
Selle nädala tegemised:
Vaatasin, et see materjal on keevitatav ja "valmistasin" flantsi väljalaskele, kollektori oma lõikasin ka lõhki, aga seda kasutada ei saa.
Sain lõpuks wastegate'i kätte, julm tollimaks läks, 452 eeku

vanasti ei läinud mul mistahes hinna juures mingeid makse.
Paigaldatud
:mrgreen:
Valmistasin ka tuulekoja roolivõimendi radikale, kuid paigaldasin esistange enne kui pilti tegin ja maha enam ei viitsinud võtta :mrgreen:

Postitatud: 30.01.2010 20:26
Postitas Jarmo
Oo tuttav auto

Mõne aasta eest värvisime upperis.
Igatahes jõudu!
Postitatud: 02.02.2010 19:06
Postitas $upr@
Mul firefox ega ka IE8 ei näita ühtki pilti

Postitatud: 02.02.2010 19:11
Postitas Motary1
Mu serveri teenus on hetkel aegunud, varsti läheb üles tagasi.
Postitatud: 08.05.2010 12:27
Postitas Motary1
Olen vahepeal mootor alumise otsa kokku saanud, sisse läinud siiamaani:
Wiseco 87mm sepiskolvid CR 9,0:1
Eagle H-beam sepiskepsud
ACL 0.25 racing series kepsusaaled ja raamsaaled
OEM õlipump
OEM ketikomplekt
Elring tihendid
Plokikaane tihend on mul Cometicu oma, 87mm x 1.2mm
Kuidas ma tean, kas mu plokikaane tihend on mu praegu setupi jaoks üldse sobilik, arvestades, et plokki ja plokikaant on lihvitud?
Postitatud: 08.05.2010 13:52
Postitas s3nder
mitme kihiline kaane tihend sul on ?
Postitatud: 09.05.2010 14:07
Postitas Motary1
Kolme kihiline
Postitatud: 09.05.2010 22:51
Postitas murjam
Palju rõhku plaanid kasutada? Miks surveastme kõrgemaks ajasid (originaalis on 8.5:1, eks)? Kavatsed väikese ülerõhuga liikuda?
Postitatud: 21.05.2010 12:13
Postitas Motary1
Parem spool ja rohkem pöördemomenti, samas ma ei saanud sellele pakkumisele ära öelda.
nüüd oleks vaja ühte parempoolse rooliga 200SXi piduritöösilindrit.
Veesüsteem on ühendatud, vaakumi süsteem tegemisel ja väljalase tegemisel. Mootor on seestpoolt komplekteeritud.
Postitatud: 25.07.2010 13:59
Postitas Motary1
Sain reedel VKM Motorsist kütusepihustid ja mafi kasutada:
Wastegate'i väljundtoru jaoks flants, mis kukkus enda tehtud joonise kohta väga hästi välja:
Pilt väljalaskesüsteemist:
Õigemat värvi spreiga värvitud küljekarp, jätan esialgu selliseks, kuni saab auto värvimisse viia:
Paigaldasin lambda anduri:
Pilt intercooleri ülemisest kinnitusest, alumise otsaga istub kere peal:
Alumiinium torustik turbosüsteemile:
Esmaspäeval saabub S14 aju ja juhtmestik, siis saab hakata elektrisüsteemiga peale. Õnneks on internet sr20 swapi infot täis ja elektri osas mingi ~15 juhet ringi ühendada esialgse arusaama järgi. Paari nädala pärast peaks pauku ka saama :mrgreen:
Siinkohal veel selline küsimus, kas 300 kroonist poolsünt või mineraal õli on ok kasutada esimeseks kaheks käivituseks

Postitatud: 25.07.2010 15:04
Postitas jeff01
Motary1 kirjutas:Siinkohal veel selline küsimus, kas 300 kroonist poolsünt või mineraal õli on ok kasutada esimeseks kaheks käivituseks

ON
Postitatud: 01.08.2010 1:20
Postitas Motary1
Juhtmestik on päris tihe, täna pärast pusimist sain jagu kuidas see ära ühendada.
Postitatud: 01.08.2010 4:27
Postitas kilplane
küsiks targematelt, et kas maf andur võib olla nii lähedal turbole? aiateibaid ei hakka peksma?