6. leht 11-st
Postitatud: 26.03.2008 18:55
Postitas Raceboy
Turbiinikoja number on 17, mis väga hea voolavusega kaane ja 2,5liitrise töömahu juures tagab viisaka spoolupi (full boost 3500 pöördel) ja korraliku võimsuse väga väikese vastusurvega.
Postitatud: 26.03.2008 20:08
Postitas mulk
Raceboy kirjutas:Turbiinikoja number on 17, mis väga hea voolavusega kaane ja 2,5liitrise töömahu juures tagab viisaka spoolupi (full boost 3500 pöördel) ja korraliku võimsuse väga väikese vastusurvega.
Teen kohvi ja saiakesed välja, kui sa selle turbiinikojaga 3.5k peal max rõhule saad

Reaalses elus hakkab sul 3.5k peal ehk midagi toimuma alles

Postitatud: 26.03.2008 20:49
Postitas Raceboy
No sel juhul võid valmis panna, sest spoolupi parandavad esimesena korralik kolle, kus 1+4 ja 2+3 silindrid eraldatud ja see suudab Holseti topeltsisendiga turbiini ära kasutada.
Plussiks on superhea lõpp, millest tavapärase kuumakojaga võibki unistama jääda.
Spoolupi ei määra mitte ainult kuumakoda, vaid esimese asjana kaane voolavus koos töömahuga. Pealegi, WG dual-port juhtimine on ka asi, mida kiputakse alahindama.
Reaalses elus hakkab sul 3.5k peal ehk midagi toimuma alles
Oled sa reaalselt mõne Porsche 16v kaanega mootoriga kokkupuutunud? Reaalselt näeb tulemust siis, kui auto sõidab.
Postitatud: 26.03.2008 23:54
Postitas Raceboy
Siin teemas tundub küll, et HX40 16 kuumakojaga tekitab full boosti varem, kui 4000 pöördel, pealegi 1,8liitrise mootoriga:
http://www.motorgeek.com/phpBB2/viewtopic.php?t=18518
Postitatud: 27.03.2008 0:16
Postitas mulk
Suure turboga hea spoolupi saavutamine on kunst, kui see sul tõesti õnnestub, au sulle!
Seni aga võrdluskõlbuliku materjali mitte omades olen pisut umbusklik.
vastukaaluks sinu toodud 1.8T näitele,
audi S2 2.5L hx40 super #14 kojaga saab fullboosti 4.1k peal
Postitatud: 27.03.2008 0:23
Postitas SKY
Olen nainud moningaid ja lugenud vaga paljude autode kohta mis kasutavad holset turbosid ja noustun siinkohal Raceboy-ga.Samas see audi millest raakisid kasutab orig. aju voi progre aju(enda kogemustes tean,et seadistusega on spoolupil kova seos)
Postitatud: 27.03.2008 0:26
Postitas Raceboy
Miks S2 väiksemat turbiini nõuab, on teada.
Võrdle S2 ja Porsche 16v (kas siis 944 S, S2 või 968) kaane voolavust, sealt tuleb ka vahe.
Postitatud: 27.03.2008 6:59
Postitas mulk
Masin, millest rääkisin
Kui jutt juba kaanele läks, mida porsche kaan keskmiselt voolab 10" rõhuga?
Postitatud: 27.03.2008 8:27
Postitas Raceboy
Mis rõhk on 10" rõhk?
944 S'i ja S2 kaas voolab igatahes 315 cfm, 968 kaas 330 cfm, seda siis modifitseerimata kujul.
Postitatud: 27.03.2008 9:51
Postitas mulk
Raceboy kirjutas:Mis rõhk on 10" rõhk?
944 S'i ja S2 kaas voolab igatahes 315 cfm, 968 kaas 330 cfm, seda siis modifitseerimata kujul.
"testr6hk" ehk 10" v6i 28", millega need kaane voolavustestid on tehtud
Postitatud: 27.03.2008 10:41
Postitas Kuuno
mulk kirjutas:Raceboy kirjutas:Mis rõhk on 10" rõhk?
944 S'i ja S2 kaas voolab igatahes 315 cfm, 968 kaas 330 cfm, seda siis modifitseerimata kujul.
"testr6hk" ehk 10" v6i 28", millega need kaane voolavustestid on tehtud
se on vist 10" mingit sammast?
Postitatud: 27.03.2008 10:42
Postitas SKY
Audi uks suur probleem on ka see,et ei saa ara kasutada kuuma poole twin entrit

Postitatud: 27.03.2008 11:20
Postitas mulk
se on vist 10" mingit sammast?
Jah, sellise k6rgusega veesamba poolt tekitatud r6hk.
Audi uks suur probleem on ka see,et ei saa ara kasutada kuuma poole twin entrit
Praktiline kogemus omal puudub, kuid loetu ja sadu kollektoreid teinud inimese väidete p6hjal on kasu suhteliselt marginaalne, 200rpmi, v6i 1000rpmi, palju ta siis elu l6busamaks teeb?
edit:
ai nii, ma v6rdlen siin praktiliselt siga ja kägu ju
Sul on hx35 60mm turbiinirattaga, mida ma kangesti hx40 65mmsega v6rdema kippusin
Igal juhul jään p6nevusega valmis paketi toimimist ootama
Postitatud: 27.03.2008 22:07
Postitas Raceboy
See on siiski HX40.
Postitatud: 27.03.2008 22:25
Postitas mulk
Raceboy kirjutas:See on siiski HX40.
Kui sobib, siis anna mulle see assembly number sealt, siia, või u2u
Kui mu teadmised paika peavad, siis 60mm turbiiniga HX40 on ametlikult HX35
Sama sugu need HX35/40, laagrisektsioon ja kompressorid osaliselt ja ka koda samad.
Kui teadsin valesti, siis vabandust.