Porsche 924 "Turbo" 2.0 -> 2.5 16V '83, Raceboy
Turbiinikoja number on 17, mis väga hea voolavusega kaane ja 2,5liitrise töömahu juures tagab viisaka spoolupi (full boost 3500 pöördel) ja korraliku võimsuse väga väikese vastusurvega.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Teen kohvi ja saiakesed välja, kui sa selle turbiinikojaga 3.5k peal max rõhule saadRaceboy kirjutas:Turbiinikoja number on 17, mis väga hea voolavusega kaane ja 2,5liitrise töömahu juures tagab viisaka spoolupi (full boost 3500 pöördel) ja korraliku võimsuse väga väikese vastusurvega.

Reaalses elus hakkab sul 3.5k peal ehk midagi toimuma alles

audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
No sel juhul võid valmis panna, sest spoolupi parandavad esimesena korralik kolle, kus 1+4 ja 2+3 silindrid eraldatud ja see suudab Holseti topeltsisendiga turbiini ära kasutada.
Plussiks on superhea lõpp, millest tavapärase kuumakojaga võibki unistama jääda.
Spoolupi ei määra mitte ainult kuumakoda, vaid esimese asjana kaane voolavus koos töömahuga. Pealegi, WG dual-port juhtimine on ka asi, mida kiputakse alahindama.
Plussiks on superhea lõpp, millest tavapärase kuumakojaga võibki unistama jääda.
Spoolupi ei määra mitte ainult kuumakoda, vaid esimese asjana kaane voolavus koos töömahuga. Pealegi, WG dual-port juhtimine on ka asi, mida kiputakse alahindama.
Oled sa reaalselt mõne Porsche 16v kaanega mootoriga kokkupuutunud? Reaalselt näeb tulemust siis, kui auto sõidab.Reaalses elus hakkab sul 3.5k peal ehk midagi toimuma alles
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Siin teemas tundub küll, et HX40 16 kuumakojaga tekitab full boosti varem, kui 4000 pöördel, pealegi 1,8liitrise mootoriga: http://www.motorgeek.com/phpBB2/viewtopic.php?t=18518
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Suure turboga hea spoolupi saavutamine on kunst, kui see sul tõesti õnnestub, au sulle!
Seni aga võrdluskõlbuliku materjali mitte omades olen pisut umbusklik.
vastukaaluks sinu toodud 1.8T näitele,
audi S2 2.5L hx40 super #14 kojaga saab fullboosti 4.1k peal
Seni aga võrdluskõlbuliku materjali mitte omades olen pisut umbusklik.
vastukaaluks sinu toodud 1.8T näitele,
audi S2 2.5L hx40 super #14 kojaga saab fullboosti 4.1k peal
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Miks S2 väiksemat turbiini nõuab, on teada.
Võrdle S2 ja Porsche 16v (kas siis 944 S, S2 või 968) kaane voolavust, sealt tuleb ka vahe.
Võrdle S2 ja Porsche 16v (kas siis 944 S, S2 või 968) kaane voolavust, sealt tuleb ka vahe.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Masin, millest rääkisin
Kui jutt juba kaanele läks, mida porsche kaan keskmiselt voolab 10" rõhuga?
Kui jutt juba kaanele läks, mida porsche kaan keskmiselt voolab 10" rõhuga?
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Mis rõhk on 10" rõhk?
944 S'i ja S2 kaas voolab igatahes 315 cfm, 968 kaas 330 cfm, seda siis modifitseerimata kujul.

944 S'i ja S2 kaas voolab igatahes 315 cfm, 968 kaas 330 cfm, seda siis modifitseerimata kujul.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Jah, sellise k6rgusega veesamba poolt tekitatud r6hk.se on vist 10" mingit sammast?
Praktiline kogemus omal puudub, kuid loetu ja sadu kollektoreid teinud inimese väidete p6hjal on kasu suhteliselt marginaalne, 200rpmi, v6i 1000rpmi, palju ta siis elu l6busamaks teeb?Audi uks suur probleem on ka see,et ei saa ara kasutada kuuma poole twin entrit
edit:
ai nii, ma v6rdlen siin praktiliselt siga ja kägu ju

Sul on hx35 60mm turbiinirattaga, mida ma kangesti hx40 65mmsega v6rdema kippusin
Igal juhul jään p6nevusega valmis paketi toimimist ootama
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
See on siiski HX40.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui sobib, siis anna mulle see assembly number sealt, siia, või u2uRaceboy kirjutas:See on siiski HX40.
Kui mu teadmised paika peavad, siis 60mm turbiiniga HX40 on ametlikult HX35
Sama sugu need HX35/40, laagrisektsioon ja kompressorid osaliselt ja ka koda samad.
Kui teadsin valesti, siis vabandust.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211