6. leht 21-st

Postitatud: 25.04.2009 1:07
Postitas RFL
JustMe kirjutas:Mis sul segu näidud olid ka?
pool päeva seadistamist ja veidi sassis see info mul. lõpuks oli vist kuni 5000 rpm 11,5 ja siis sujuvalt langes. eks kui saab asja korralikult pöördesse, siis võtan ka segugraafiku mälupulgale. täna venis päev päris pikale ja ei tahtnud enam Maksimi kiusata

Postitatud: 25.04.2009 13:06
Postitas Mihkel
No ei liigu see auto kuidagi aga lõppkiirus on juba palju lubav :)
13.5s ja 180km/h, pikk maa veel minna.

Postitatud: 25.04.2009 17:03
Postitas Raceboy
Vale vastus, 12.7s ja 180 km/h :)

Postitatud: 25.04.2009 17:59
Postitas george16v
Krt see aasta ikka päris palju projekte alustab hooaega 180kmh ja kiiremini , järgmise aasta siis alla 200kmh lõppkiirust pole üldse mõtet autot kuurist välja ajada :-D

Postitatud: 26.04.2009 0:21
Postitas Mihkel
Eestis häirib mind see, et mingid välimuselt suht pellud autod sõidavad 12s algust.
See ei ole enam põnev kui stiilis 3-5 kiiiret autot on pellud, oleks üks siis iseasi.
Auto võiks ikka nii välimuselt kui mootori poolelt ilus olla.

Olgem ausad, 400hp autolt 12.7 on suht lahja tulemus.

Postitatud: 26.04.2009 8:50
Postitas RFL
Mihkel kirjutas: Olgem ausad, 400hp autolt 12.7 on suht lahja tulemus.
eks ta ole jah, aga siiski said ootused ületatud ja on ka teada, mida lähitulevikus muuta auto juures, et lag väheneks ja ajad paraneks.
12s oli s13 maagiline number. paljud jõudsid sinna lähedale, aga kellegil see ei õnnestunud.
tehniliste kaladega läks ka suhtkoht õnneks. ühes sõidus tuli lahti fpr vaakum ja teises mapi voolik. õnneks läks segu mõlemal korral kohe nii valeks, et boost kadus ja temp ei tõusnud. joppas ka sellega, et üks neist sõitudest oli ajasõit ja teine eliminaatori soolosõit. kokkuvõttes kolmas koht tuligi sellest, et sain ajasõitudes parima aja ja üks vastastest katkestas.
lootsin ka ise 12,7t parandada, sest seda sõites käis ju stardis ratas ringi. proovisin veidi pikemat burni teha, kuid sellest läks pidamine nii heaks, et lõi hinge kinni stardis ja spool on ikka meeletu :lol:
viimane sõit tegin kah suht tagasihoidliku burni ja startisin u 7300rpm, kuid ikka lõi hinge kohe kinni ja tulemuseks 14,1 @180 kmh.
eelmise aasta võistlusest oleks võinud ju meelde jätta, et stardialas läheb pidamine võistluse lõpupoole paremaks, kuid eks vigadest õpitakse ja nii need kogemused tulevadki.

Postitatud: 26.04.2009 10:28
Postitas Mihkel
Kas mitte Maxim eile seda FPR voolikut meelega lahti ei jätnud?

Postitatud: 26.04.2009 10:31
Postitas Raceboy
Miks su Mallory FPR sel moel ühendatud on?

Rax-i Audil ka samasugune aga temal traditsioonilisel moel ühendatud...

Postitatud: 26.04.2009 10:48
Postitas Laisu
Raceboy kirjutas:
Rax-i Audil ka samasugune aga temal traditsioonilisel moel ühendatud...
Võibolla tuleks siis ennem ikka kasutusjuhendit ka lugeda.

Postitatud: 26.04.2009 10:53
Postitas Raceboy
Laisu kirjutas:
Võibolla tuleks siis ennem ikka kasutusjuhendit ka lugeda.
Targutada oleme me kõik meistrid, aga mina pole Mallory FPR'i kasutaja, pole seda kellegile paigaldanud ja seetõttu pole ka juhendit näinud.

Selmet teravmeelsusi loopida, oleks äkki võinud lihtsalt selgitada?

Postitatud: 26.04.2009 11:07
Postitas RFL
Raceboy kirjutas:Miks su Mallory FPR sel moel ühendatud on?

Rax-i Audil ka samasugune aga temal traditsioonilisel moel ühendatud...
regulaator on enne kütuselatti. lati teise otsa on ühendatud manomeeter ja sellelt saime ka kinnituse, et kõik toimib, s.t. kütuserõhk tõuseb koos boostiga.
regulaatori juhendis on ka märgitud ära:to injection system vms.

tegelikult oligi plaan traditsioonilist moodi ta ühendada, aga õnneks heitis mehann pilgu paigaldusjuhendile ning seepeale võtsin kohe kõne Laisule, kellel ka sama regulaator ja saimegi asjasse selgust.
Mallory regulaator ei ole tagasivoolu takisti, vaid kütusesüsteemi rõhu reguleerija.

Postitatud: 26.04.2009 14:16
Postitas Laisu
RFL kirjutas:
Raceboy kirjutas: Mallory regulaator ei ole tagasivoolu takisti, vaid kütusesüsteemi rõhu reguleerija.

Well said my friend :)
Õnne ka üsna kena aja puhul :bb

Ja Raceboy, see ei olnud targutamine vaid lihtsalt nõuanne ja mitte otseselt sinule :) Peace

Postitatud: 26.04.2009 14:22
Postitas Astrona
See hinge kinnitõmbamine IMO tundus olevat sellest, et 0-0.5bar @WOT ala oli 2000-4000 vahemikus seadistamata. Kui pöörded isegi ilma burnoudita 8000RPM@-0.8bar pealt 0bar@3000 kukkusid, siis seal oleks pidanud olema sul mingi tugev 90hj, aga oli nagu 20hj ja spool peatus ja sekund-kuni-kaks läks kaduma jne. Sa arvatavasti ei loginud kah :( - muidu oleks näha olnd, mis kohad eelisjärjekorras seadistust nõuavad. Selle tugeva tagantuulega oli 12.49s väga ohus. Ja S13 rekordi kohta ei saa kindlasti öelda lahja. Ja selliste äpardustega peab õnnelik olema, et asi kokku jäi - sest oleks ta seadistatud olnud, poleks ta nii pooma hakanud ja oleks lasknud sul lahtise voolikuga ikka natuke midagi küpsetada kah. Sellise kohale kiirustamise juures, nagu minagi plaanisin :evil:, on sul õige suhtumine võistlusega rahul olla, kuna masin jäi terveks, väike rekord ja pealegi 3. koht.
Lõunal 1. käivitus ja 24h pärast rekord. Palju õnne!

Kui sa ise enda masinat natuke-ehitaks-seadistaks siis selle võistluspäeva jooksul oleks ka progressi olnud. Õnneks OMC ajal on sul Maxim vist kaasas :)
Mihkel kirjutas:Eestis häirib mind see, et mingid välimuselt suht pellud autod sõidavad 12s algust.
See ei ole enam põnev kui stiilis 3-5 kiiiret autot on pellud, oleks üks siis iseasi.
Auto võiks ikka nii välimuselt kui mootori poolelt ilus olla.
Olgem ausad, 400hp autolt 12.7 on suht lahja tulemus.
Ei taha pahasti öelda, aga sellele arvamusele leiad kindlasti rohkem toetust, muudest foorumitest ;) 12s masin, mis pealtvaata silmis välja näeb ront, pole pellu - lihtsalt tehnika võtab nii palju ressurssi ära, et ebaolulisele ei jää enam, isegi tuuletakistuse kasv jms kopenseeritakse võimsusega. Kui need "rondi vennad" ehitaks show jaoks, oleks ka pooled "neist pelludest" kenad 17seki masinad :)

Ma ju ütlesin, et kes 1. starti jõuab, see 13s katki teeb. Arvan, et 12.5s jääb kah sulle, ja ma ei hakka üldse enne oma tumedat rajale vedama, kui 11.999s lootus on :lol:.
Edu ehitamisel, ja loodan näha ka graafikut, kus 335lbft@5500 (kollektori pead kah vist ikka korra maha võtma).

Postitatud: 26.04.2009 15:03
Postitas Raceboy
RFL kirjutas:Mallory regulaator ei ole tagasivoolu takisti, vaid kütusesüsteemi rõhu reguleerija.
Tegelikult on ainuke rõhu reguleerimise viis, kus mingit takistust ees pole, nn dead-head lahendus, kus pumpa juhitakse pwm-signaaliga.

Postitatud: 26.04.2009 18:42
Postitas Mihkel
Oeh, tehke endale illusjooniline pilt ajju Mallory ja tava Boschi leguraatori paiknevusest ja saate ehk siis lõpuks aru, et tava Boschi ja Mallory regulaatori tööpõhimõte on TÄPSELT SAMA!
Mallory on piltlikult kütuselati reguaatori poolne ots.

Ainult kasutusjuhendist ei ole abi, tuleb siiski ka oma enda AJUSID kasutada.
See on juba sama tark jutt, kui see, et NA kütterõhuregulaator ei tõsta boostiga rõhku.

Mis voolikute lahtitulemisse puutub, siis camoon, tehke kvaliteetset tööd mitte üle käe.

Kahjuks pean tõdema, et antud juhul on tegu installija apsudega mitte tehnika veaga.

Ja mis puutub nende jubeda välimuse autode tehnikasse, siis ei ole ka seda ilmselt viisaka suunitlusega tehtud.
Igal ühel on oma ehituse põhimõtted ja mina püüdlen kapotialuse välimuse poolelt pigem ES-Racingu autode poole.