pool päeva seadistamist ja veidi sassis see info mul. lõpuks oli vist kuni 5000 rpm 11,5 ja siis sujuvalt langes. eks kui saab asja korralikult pöördesse, siis võtan ka segugraafiku mälupulgale. täna venis päev päris pikale ja ei tahtnud enam Maksimi kiusataJustMe kirjutas:Mis sul segu näidud olid ka?
Nissan 200 SX '91 RFL
No ei liigu see auto kuidagi aga lõppkiirus on juba palju lubav 
13.5s ja 180km/h, pikk maa veel minna.

13.5s ja 180km/h, pikk maa veel minna.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vale vastus, 12.7s ja 180 km/h 

Viimati muutis Raceboy, 25.04.2009 18:14, muudetud 1 kord kokku.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Eestis häirib mind see, et mingid välimuselt suht pellud autod sõidavad 12s algust.
See ei ole enam põnev kui stiilis 3-5 kiiiret autot on pellud, oleks üks siis iseasi.
Auto võiks ikka nii välimuselt kui mootori poolelt ilus olla.
Olgem ausad, 400hp autolt 12.7 on suht lahja tulemus.
See ei ole enam põnev kui stiilis 3-5 kiiiret autot on pellud, oleks üks siis iseasi.
Auto võiks ikka nii välimuselt kui mootori poolelt ilus olla.
Olgem ausad, 400hp autolt 12.7 on suht lahja tulemus.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
eks ta ole jah, aga siiski said ootused ületatud ja on ka teada, mida lähitulevikus muuta auto juures, et lag väheneks ja ajad paraneks.Mihkel kirjutas: Olgem ausad, 400hp autolt 12.7 on suht lahja tulemus.
12s oli s13 maagiline number. paljud jõudsid sinna lähedale, aga kellegil see ei õnnestunud.
tehniliste kaladega läks ka suhtkoht õnneks. ühes sõidus tuli lahti fpr vaakum ja teises mapi voolik. õnneks läks segu mõlemal korral kohe nii valeks, et boost kadus ja temp ei tõusnud. joppas ka sellega, et üks neist sõitudest oli ajasõit ja teine eliminaatori soolosõit. kokkuvõttes kolmas koht tuligi sellest, et sain ajasõitudes parima aja ja üks vastastest katkestas.
lootsin ka ise 12,7t parandada, sest seda sõites käis ju stardis ratas ringi. proovisin veidi pikemat burni teha, kuid sellest läks pidamine nii heaks, et lõi hinge kinni stardis ja spool on ikka meeletu

viimane sõit tegin kah suht tagasihoidliku burni ja startisin u 7300rpm, kuid ikka lõi hinge kohe kinni ja tulemuseks 14,1 @180 kmh.
eelmise aasta võistlusest oleks võinud ju meelde jätta, et stardialas läheb pidamine võistluse lõpupoole paremaks, kuid eks vigadest õpitakse ja nii need kogemused tulevadki.
Kas mitte Maxim eile seda FPR voolikut meelega lahti ei jätnud?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Miks su Mallory FPR sel moel ühendatud on?
Rax-i Audil ka samasugune aga temal traditsioonilisel moel ühendatud...
Rax-i Audil ka samasugune aga temal traditsioonilisel moel ühendatud...
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Targutada oleme me kõik meistrid, aga mina pole Mallory FPR'i kasutaja, pole seda kellegile paigaldanud ja seetõttu pole ka juhendit näinud.Laisu kirjutas:
Võibolla tuleks siis ennem ikka kasutusjuhendit ka lugeda.
Selmet teravmeelsusi loopida, oleks äkki võinud lihtsalt selgitada?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
regulaator on enne kütuselatti. lati teise otsa on ühendatud manomeeter ja sellelt saime ka kinnituse, et kõik toimib, s.t. kütuserõhk tõuseb koos boostiga.Raceboy kirjutas:Miks su Mallory FPR sel moel ühendatud on?
Rax-i Audil ka samasugune aga temal traditsioonilisel moel ühendatud...
regulaatori juhendis on ka märgitud ära:to injection system vms.
tegelikult oligi plaan traditsioonilist moodi ta ühendada, aga õnneks heitis mehann pilgu paigaldusjuhendile ning seepeale võtsin kohe kõne Laisule, kellel ka sama regulaator ja saimegi asjasse selgust.
Mallory regulaator ei ole tagasivoolu takisti, vaid kütusesüsteemi rõhu reguleerija.
RFL kirjutas:Raceboy kirjutas: Mallory regulaator ei ole tagasivoolu takisti, vaid kütusesüsteemi rõhu reguleerija.
Well said my friend

Õnne ka üsna kena aja puhul

Ja Raceboy, see ei olnud targutamine vaid lihtsalt nõuanne ja mitte otseselt sinule

Viimati muutis Laisu, 26.04.2009 14:23, muudetud 1 kord kokku.
See hinge kinnitõmbamine IMO tundus olevat sellest, et 0-0.5bar @WOT ala oli 2000-4000 vahemikus seadistamata. Kui pöörded isegi ilma burnoudita 8000RPM@-0.8bar pealt 0bar@3000 kukkusid, siis seal oleks pidanud olema sul mingi tugev 90hj, aga oli nagu 20hj ja spool peatus ja sekund-kuni-kaks läks kaduma jne. Sa arvatavasti ei loginud kah
- muidu oleks näha olnd, mis kohad eelisjärjekorras seadistust nõuavad. Selle tugeva tagantuulega oli 12.49s väga ohus. Ja S13 rekordi kohta ei saa kindlasti öelda lahja. Ja selliste äpardustega peab õnnelik olema, et asi kokku jäi - sest oleks ta seadistatud olnud, poleks ta nii pooma hakanud ja oleks lasknud sul lahtise voolikuga ikka natuke midagi küpsetada kah. Sellise kohale kiirustamise juures, nagu minagi plaanisin
, on sul õige suhtumine võistlusega rahul olla, kuna masin jäi terveks, väike rekord ja pealegi 3. koht.
Lõunal 1. käivitus ja 24h pärast rekord. Palju õnne!
Kui sa ise enda masinat natuke-ehitaks-seadistaks siis selle võistluspäeva jooksul oleks ka progressi olnud. Õnneks OMC ajal on sul Maxim vist kaasas
12s masin, mis pealtvaata silmis välja näeb ront, pole pellu - lihtsalt tehnika võtab nii palju ressurssi ära, et ebaolulisele ei jää enam, isegi tuuletakistuse kasv jms kopenseeritakse võimsusega. Kui need "rondi vennad" ehitaks show jaoks, oleks ka pooled "neist pelludest" kenad 17seki masinad 
Ma ju ütlesin, et kes 1. starti jõuab, see 13s katki teeb. Arvan, et 12.5s jääb kah sulle, ja ma ei hakka üldse enne oma tumedat rajale vedama, kui 11.999s lootus on
.
Edu ehitamisel, ja loodan näha ka graafikut, kus 335lbft@5500 (kollektori pead kah vist ikka korra maha võtma).


Lõunal 1. käivitus ja 24h pärast rekord. Palju õnne!
Kui sa ise enda masinat natuke-ehitaks-seadistaks siis selle võistluspäeva jooksul oleks ka progressi olnud. Õnneks OMC ajal on sul Maxim vist kaasas

Ei taha pahasti öelda, aga sellele arvamusele leiad kindlasti rohkem toetust, muudest foorumitestMihkel kirjutas:Eestis häirib mind see, et mingid välimuselt suht pellud autod sõidavad 12s algust.
See ei ole enam põnev kui stiilis 3-5 kiiiret autot on pellud, oleks üks siis iseasi.
Auto võiks ikka nii välimuselt kui mootori poolelt ilus olla.
Olgem ausad, 400hp autolt 12.7 on suht lahja tulemus.


Ma ju ütlesin, et kes 1. starti jõuab, see 13s katki teeb. Arvan, et 12.5s jääb kah sulle, ja ma ei hakka üldse enne oma tumedat rajale vedama, kui 11.999s lootus on

Edu ehitamisel, ja loodan näha ka graafikut, kus 335lbft@5500 (kollektori pead kah vist ikka korra maha võtma).
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Tegelikult on ainuke rõhu reguleerimise viis, kus mingit takistust ees pole, nn dead-head lahendus, kus pumpa juhitakse pwm-signaaliga.RFL kirjutas:Mallory regulaator ei ole tagasivoolu takisti, vaid kütusesüsteemi rõhu reguleerija.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Oeh, tehke endale illusjooniline pilt ajju Mallory ja tava Boschi leguraatori paiknevusest ja saate ehk siis lõpuks aru, et tava Boschi ja Mallory regulaatori tööpõhimõte on TÄPSELT SAMA!
Mallory on piltlikult kütuselati reguaatori poolne ots.
Ainult kasutusjuhendist ei ole abi, tuleb siiski ka oma enda AJUSID kasutada.
See on juba sama tark jutt, kui see, et NA kütterõhuregulaator ei tõsta boostiga rõhku.
Mis voolikute lahtitulemisse puutub, siis camoon, tehke kvaliteetset tööd mitte üle käe.
Kahjuks pean tõdema, et antud juhul on tegu installija apsudega mitte tehnika veaga.
Ja mis puutub nende jubeda välimuse autode tehnikasse, siis ei ole ka seda ilmselt viisaka suunitlusega tehtud.
Igal ühel on oma ehituse põhimõtted ja mina püüdlen kapotialuse välimuse poolelt pigem ES-Racingu autode poole.
Mallory on piltlikult kütuselati reguaatori poolne ots.
Ainult kasutusjuhendist ei ole abi, tuleb siiski ka oma enda AJUSID kasutada.
See on juba sama tark jutt, kui see, et NA kütterõhuregulaator ei tõsta boostiga rõhku.
Mis voolikute lahtitulemisse puutub, siis camoon, tehke kvaliteetset tööd mitte üle käe.
Kahjuks pean tõdema, et antud juhul on tegu installija apsudega mitte tehnika veaga.
Ja mis puutub nende jubeda välimuse autode tehnikasse, siis ei ole ka seda ilmselt viisaka suunitlusega tehtud.
Igal ühel on oma ehituse põhimõtted ja mina püüdlen kapotialuse välimuse poolelt pigem ES-Racingu autode poole.
Viimati muutis Mihkel, 26.04.2009 21:56, muudetud 1 kord kokku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.